Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Limit obiektów na mapie.
Autor Wiadomość
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 24-03-2009, 17:49   Limit obiektów na mapie.

Obejsc sie pewnie nie da, ale ma ktos moze sposob na usuniecie niepotrzebnych obiektow(rudy lezace sobie w dziurach) i przy okazji obcych (jak sie takie zminimalizowane G pojawi to potrafi gre zawiesic ;>
Najlepiej poprzez modyfikacje sejwa :)
 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 24-03-2009, 18:27   

No dobra, w pliku save'a masz gdzieś linijki zaczynające się od: "CreateObject pos... dir... type=..." czy jakoś tak. "pos..." to pozycja "dir..." to orientacja, a "type..." to kategoria obiektu (jeśli nie wiesz co to poczytaj w SatComie). Jeśli chcesz usunąć wszystkie mrówki, to pousuwaj wszystkie CreateObject'y, przy których type=AlienAnt.
 
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 24-03-2009, 19:36   

Probowalem, gra sie wykrzacza.
Na tytan to dziala, ale kiedy chce usunac mrowke to przy wczytaniu sejwa blad.
 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 24-03-2009, 20:10   

Usunąłeś całą mrówkę? Tzn. Od CreateObject'a mrówki do następnego CreateObject'a.
 
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 24-03-2009, 20:56   

Tak.
Moze to byc zwiazane z tym, ze ta linijka praktycznie zajmuje dwie linijki i/lub z tym, ze one sa w wersji zminiaturyzowanej, dzieki czemu atomy mrowki sa tak zbite, ze nie da sie ich rozerwac co daje mrowce niezniszczalnosc?
_________________
 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 24-03-2009, 20:59   

Berserker napisał/a:
atomy mrowki


Że co?
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 24-03-2009, 21:38   

Berserker napisał/a:
atomy mrowki

Berserker myli świat rzeczywisty z wirtualnym ;) :/

To że po wywaleniu mrówki się wykrzacza wynika z tego, że jeszcze jest plik binarny CBOT.SAV o ile dobrze pamiętam (pewnie źle pamiętam ;) ), i jeśli dane w nich nie są zgodne to się wykrzacza :/

Jedyna możliwość to:
:arrow: rozpracować plik binarny (powodzenia)
:arrow: zniszczyć mrówki działami :lol:
:arrow: skorzystać z mojego programu killbymines (chyba tutaj go nie ma, ale jest na moim forum)
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 24-03-2009, 21:51   

Jakby te mrowki byly normalne to bym mogl chocby im oprogramowanie zmienic, tak to kicha, bo niektore na miny same nie wchodza ;/

@edit

Cos sie udalo zrobic
 
 
     
Sioner 
Ubuntu user


Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 152
Wysłany: 25-03-2009, 13:00   

zaprogramuj je jak robota

Kod:
object = item;
item = (radar.Mine);
goto (item.position
 
jakos tak to chyba SZLO
 
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 25-03-2009, 13:14   

W goto zjadles nawias i srednik...
item = radar(Mine); - proste programy sa za trudne? ;d
Mowie, ze sam bym sobie poradzil gdybym mogl je przeprogramowac, ale nie da sie ich zaznaczyc. Mowie, ze sobie poradzilem - wystarczy skopiowac dane dzialajacego owada.
_________________
 
 
     
shoter
Gość


Wysłany: 25-03-2009, 16:34   

Berserker napisał/a:
W goto zjadles nawias i srednik...
item = radar(Mine); - proste programy sa za trudne? ;d
Mowie, ze sam bym sobie poradzil gdybym mogl je przeprogramowac, ale nie da sie ich zaznaczyc. Mowie, ze sobie poradzilem - wystarczy skopiowac dane dzialajacego owada.


mówisz mówisz ale my wiemy lepiej(przeszukaj forum to znajdziesz(ew znajdź cheaty to gry)) :)
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 25-03-2009, 17:13   

adiblol napisał/a:
skorzystać z mojego programu killbymines (chyba tutaj go nie ma, ale jest na moim forum)


Po pierwsze: Tutaj chyba jest.
Po drugie: A co z osami i robalami( w ogóle skąd one na ofrenii?)?
 
 
     
Sioner 
Ubuntu user


Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 152
Wysłany: 25-03-2009, 18:00   ja wiem

pewnie produce zeby bylo fajniej xD
 
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 25-03-2009, 18:14   

Sami tworzycie misje... a ja nie moge?
_________________
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 25-03-2009, 18:24   

Każdy może, trzeba tylko umieć.

Lektura obowiązkowa
http://colobot.adiblol.cb...h_poziom%C3%B3w
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012