Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Limit obiektów na mapie. |
Autor |
Wiadomość |
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 24-03-2009, 17:49 Limit obiektów na mapie.
|
|
|
Obejsc sie pewnie nie da, ale ma ktos moze sposob na usuniecie niepotrzebnych obiektow(rudy lezace sobie w dziurach) i przy okazji obcych (jak sie takie zminimalizowane G pojawi to potrafi gre zawiesic ;>
Najlepiej poprzez modyfikacje sejwa |
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 24-03-2009, 18:27
|
|
|
No dobra, w pliku save'a masz gdzieś linijki zaczynające się od: "CreateObject pos... dir... type=..." czy jakoś tak. "pos..." to pozycja "dir..." to orientacja, a "type..." to kategoria obiektu (jeśli nie wiesz co to poczytaj w SatComie). Jeśli chcesz usunąć wszystkie mrówki, to pousuwaj wszystkie CreateObject'y, przy których type=AlienAnt. |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 24-03-2009, 19:36
|
|
|
Probowalem, gra sie wykrzacza.
Na tytan to dziala, ale kiedy chce usunac mrowke to przy wczytaniu sejwa blad. |
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 24-03-2009, 20:10
|
|
|
Usunąłeś całą mrówkę? Tzn. Od CreateObject'a mrówki do następnego CreateObject'a. |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 24-03-2009, 20:56
|
|
|
Tak.
Moze to byc zwiazane z tym, ze ta linijka praktycznie zajmuje dwie linijki i/lub z tym, ze one sa w wersji zminiaturyzowanej, dzieki czemu atomy mrowki sa tak zbite, ze nie da sie ich rozerwac co daje mrowce niezniszczalnosc? |
_________________
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 24-03-2009, 20:59
|
|
|
Berserker napisał/a: | atomy mrowki |
Że co? |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 24-03-2009, 21:38
|
|
|
Berserker napisał/a: | atomy mrowki |
Berserker myli świat rzeczywisty z wirtualnym
To że po wywaleniu mrówki się wykrzacza wynika z tego, że jeszcze jest plik binarny CBOT.SAV o ile dobrze pamiętam (pewnie źle pamiętam ), i jeśli dane w nich nie są zgodne to się wykrzacza
Jedyna możliwość to:
rozpracować plik binarny (powodzenia)
zniszczyć mrówki działami
skorzystać z mojego programu killbymines (chyba tutaj go nie ma, ale jest na moim forum) |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 24-03-2009, 21:51
|
|
|
Jakby te mrowki byly normalne to bym mogl chocby im oprogramowanie zmienic, tak to kicha, bo niektore na miny same nie wchodza ;/
@edit
Cos sie udalo zrobic |
|
|
|
|
Sioner
Ubuntu user
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 152
|
Wysłany: 25-03-2009, 13:00
|
|
|
zaprogramuj je jak robota
Kod: | object = item;
item = (radar.Mine);
goto (item.position
jakos tak to chyba SZLO |
|
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 25-03-2009, 13:14
|
|
|
W goto zjadles nawias i srednik...
item = radar(Mine); - proste programy sa za trudne? ;d
Mowie, ze sam bym sobie poradzil gdybym mogl je przeprogramowac, ale nie da sie ich zaznaczyc. Mowie, ze sobie poradzilem - wystarczy skopiowac dane dzialajacego owada. |
_________________
|
|
|
|
|
shoter
Gość
|
Wysłany: 25-03-2009, 16:34
|
|
|
Berserker napisał/a: | W goto zjadles nawias i srednik...
item = radar(Mine); - proste programy sa za trudne? ;d
Mowie, ze sam bym sobie poradzil gdybym mogl je przeprogramowac, ale nie da sie ich zaznaczyc. Mowie, ze sobie poradzilem - wystarczy skopiowac dane dzialajacego owada. |
mówisz mówisz ale my wiemy lepiej(przeszukaj forum to znajdziesz(ew znajdź cheaty to gry)) |
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 25-03-2009, 17:13
|
|
|
adiblol napisał/a: | skorzystać z mojego programu killbymines (chyba tutaj go nie ma, ale jest na moim forum) |
Po pierwsze: Tutaj chyba jest.
Po drugie: A co z osami i robalami( w ogóle skąd one na ofrenii?)? |
|
|
|
|
Sioner
Ubuntu user
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 152
|
Wysłany: 25-03-2009, 18:00 ja wiem
|
|
|
pewnie produce zeby bylo fajniej xD |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 25-03-2009, 18:14
|
|
|
Sami tworzycie misje... a ja nie moge? |
_________________
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|