Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
POSTEPY!
Autor Wiadomość
shoter
Gość


Wysłany: 11-03-2009, 12:04   

colobotwymiiata napisał/a:
wielka szkoda ;-) . a poza tym to przecież nie za grafikę lubimy Colobota, prawda? :-)

według mnie powinno się zwiększyć jedynie teksture terenu aby łądniej wyglądała ;)
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 11-03-2009, 19:06   

Wiecie, że szczerze "mówiąc", to macie niestety rację (o tym że Colobot 2 nie powstaje). Trzeba się w końcu skupić nad tym. Może zrobić trzeba jakiś plan działania, by jakiśkolwiek prace ruszyły (ale nie wiem czy ktoś by się tego podjął). Ale na pocieszenie, który nas usprawiedliwia od "żółwiego" tępa, to to że na portalu większość użytkowników chodzi jeszcze do szkół. Kiedyś tak sobie myślałem żeby jakoś ktoś (np. administraor COLOBOT) mógby się skontaktować z twócami gry (mówię o autorach nie o Epsitecie), ale to kiepski pomysł. Muszę koniecznie przyznać że dzięki temu forum naprawdę tyle zadziwiających programów poznałem (na które pewnie bym nie wpadł) że gra w Colobota jest jeszcze przyjemniejsza.
_________________

 
     
shoter
Gość


Wysłany: 12-03-2009, 08:05   

Z chęcią mógłbym pomóc w C2 :) ,moge (jeśli się naucze) robić plansze itd,jedyne z tego co widze to brakuje wam planu.Zrobiliście kilka map z różnych planet a robienie wszystkiego w taki sposób spieprzy sprawe,musi plan działania narysować , napisać(przyda się kartka/i A4 dla głównego gościa od tego).
 
     
fly 


Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 21
Wysłany: 17-03-2009, 16:28   

Co do Multiplayera. Na co wam jest tworzenie plików? Nie lepiej wysłac aim, y position, x position, z position, direction, animation. Potem to odebrac? A z budynkami to jesli buduje np. hutę to wyślij "huta" i odbierz potem produce().
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 17-03-2009, 17:04   

fly: produce nie robi budynków i robotów. Poza tym JAK chcesz to wysyłać?
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 24-03-2009, 15:20   

fly napisał/a:
Nie lepiej wysłac aim, y position, x position, z position, direction, animation.


Animation? Co to takiego?
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 24-03-2009, 17:01   

Sądzę że animation to stadium animacji (np. jak wczytasz grę w której robot był w połowie ruchu chwytaka to zacznie się od tej połowy tego ruchu), ale nie jestem pewien.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 25-03-2009, 20:26   

Raczej nie, bo ja ostatnio zauważyłem 2 bugi. Pierwszy był z wrakiem(robot się jeszcze palił, więc nie był ani wrakiem, ani robotem) i jak zapisałem i wczytałem, to nie było ani wraku, ani robota. Drugi to taki, że podczas budowania robota zapisałem grę i jak wczytałem, to drzwi fabryki były otwarte, a robot się kręcił na widoku, a po skończonej produkcji drzwi się nagle pojawiły, i zaczęły rozsuwać.
 
 
     
lukas_j 
Geek
127.0.0.1<-hack


Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 187
Skąd: localhost
Wysłany: 02-05-2009, 23:31   

Tak, colobot ma duzo bugów, ale mozna zrobic to jakos, np, ze robot pojawia sie dopiero po wyprodukowaniu.
_________________
Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania!
 
 
     
DemoLisH
Zbanowany


Wiek: 24
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 273
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-05-2009, 23:06   

fly napisał/a:
Co do Multiplayera. Na co wam jest tworzenie plików? Nie lepiej wysłac aim, y position, x position, z position, direction, animation. Potem to odebrac? A z budynkami to jesli buduje np. hutę to wyślij "huta" i odbierz potem produce().

bo to jest jedyny sposób żeby colobot sczytał plik i zachowywał się normalnie, inaczej mówiąc dla colobota jest bardziej normalne sczytanie pliku za pomocą programu w języku(CBot) niż zapisywanie do jego pamięci danych wartości, wtedy było by to mniej płynne
_________________
Compiling [Gość.exe]...

Zapraszam na grę zwaną League of Legends:
http://signup.leagueofleg...e98cec278372604
 
 
     
karpol


Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 10
Wysłany: 22-06-2009, 11:12   

A ja na krystali zrobiłem niewidzialny budynek do produkcji robotów.
Ciężko było włożyć kostkę tytanu;]
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 22-06-2009, 11:17   

Karpol wiem że jesteś nowym użytkownikiem, ale raczej ten twój post pasuje do ciekawostek, a nie do postępów tworzenia Colobota 2!
_________________

 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 22-06-2009, 11:40   

Cytat:
Karpol wiem że jesteś nowym użytkownikiem, ale raczej ten twój post pasuje do ciekawostek, a nie do postępów tworzenia Colobota 2!

Ale może być użyteczny do robienia C2.

karpol, dałeś "h=-150" albo co?
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
karpol


Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 10
Wysłany: 22-06-2009, 12:17   

adiblol napisał/a:
Cytat:
Karpol wiem że jesteś nowym użytkownikiem, ale raczej ten twój post pasuje do ciekawostek, a nie do postępów tworzenia Colobota 2!

Ale może być użyteczny do robienia C2.

karpol, dałeś "h=-150" albo co?

Nic po prostu zbudowałem z kostki tytanu budynek ;]
 
     
Frag|OpenBox 
hm................


Twoja ulubiona misja: Na Wulkanii (Technologiczny Skarb)
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 28
Wysłany: 02-03-2010, 18:06   

ten temat jest stary ale powiem wam coś... na colobot 2 każdy czeka ale nikt się za to nie bierze... wy nawet nie wiecie kto mógłby pomóc, kto się na czym zna... stwórzcie temat
(Pomoc Przy COLOBOT 2 : kto jak może pomóc) kto wie może ktoś się na tym zna bardziej niż myślicie. Morze prace jednak pójdą naprzód. jakby się znalazła 10 osobowa ekipa to możecie (a wg mnie POWINNIŚCIE) powrócić do realizacji projektu "Colobot 2"
_________________
COLOBOT ok CEEBOT już nie tak bardzo , dlaczyego bez MISJI!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012