POSTEPY! |
Autor |
Wiadomość |
shoter
Gość
|
Wysłany: 11-03-2009, 12:04
|
|
|
colobotwymiiata napisał/a: | wielka szkoda . a poza tym to przecież nie za grafikę lubimy Colobota, prawda? |
według mnie powinno się zwiększyć jedynie teksture terenu aby łądniej wyglądała |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 11-03-2009, 19:06
|
|
|
Wiecie, że szczerze "mówiąc", to macie niestety rację (o tym że Colobot 2 nie powstaje). Trzeba się w końcu skupić nad tym. Może zrobić trzeba jakiś plan działania, by jakiśkolwiek prace ruszyły (ale nie wiem czy ktoś by się tego podjął). Ale na pocieszenie, który nas usprawiedliwia od "żółwiego" tępa, to to że na portalu większość użytkowników chodzi jeszcze do szkół. Kiedyś tak sobie myślałem żeby jakoś ktoś (np. administraor COLOBOT) mógby się skontaktować z twócami gry (mówię o autorach nie o Epsitecie), ale to kiepski pomysł. Muszę koniecznie przyznać że dzięki temu forum naprawdę tyle zadziwiających programów poznałem (na które pewnie bym nie wpadł) że gra w Colobota jest jeszcze przyjemniejsza. |
_________________
|
|
|
|
|
shoter
Gość
|
Wysłany: 12-03-2009, 08:05
|
|
|
Z chęcią mógłbym pomóc w C2 ,moge (jeśli się naucze) robić plansze itd,jedyne z tego co widze to brakuje wam planu.Zrobiliście kilka map z różnych planet a robienie wszystkiego w taki sposób spieprzy sprawe,musi plan działania narysować , napisać(przyda się kartka/i A4 dla głównego gościa od tego). |
|
|
|
|
fly
Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 21
|
Wysłany: 17-03-2009, 16:28
|
|
|
Co do Multiplayera. Na co wam jest tworzenie plików? Nie lepiej wysłac aim, y position, x position, z position, direction, animation. Potem to odebrac? A z budynkami to jesli buduje np. hutę to wyślij "huta" i odbierz potem produce(). |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 17-03-2009, 17:04
|
|
|
fly: produce nie robi budynków i robotów. Poza tym JAK chcesz to wysyłać? |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 24-03-2009, 15:20
|
|
|
fly napisał/a: | Nie lepiej wysłac aim, y position, x position, z position, direction, animation. |
Animation? Co to takiego? |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 24-03-2009, 17:01
|
|
|
Sądzę że animation to stadium animacji (np. jak wczytasz grę w której robot był w połowie ruchu chwytaka to zacznie się od tej połowy tego ruchu), ale nie jestem pewien. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 25-03-2009, 20:26
|
|
|
Raczej nie, bo ja ostatnio zauważyłem 2 bugi. Pierwszy był z wrakiem(robot się jeszcze palił, więc nie był ani wrakiem, ani robotem) i jak zapisałem i wczytałem, to nie było ani wraku, ani robota. Drugi to taki, że podczas budowania robota zapisałem grę i jak wczytałem, to drzwi fabryki były otwarte, a robot się kręcił na widoku, a po skończonej produkcji drzwi się nagle pojawiły, i zaczęły rozsuwać. |
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 02-05-2009, 23:31
|
|
|
Tak, colobot ma duzo bugów, ale mozna zrobic to jakos, np, ze robot pojawia sie dopiero po wyprodukowaniu. |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
DemoLisH
Zbanowany
Wiek: 24 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 273 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 03-05-2009, 23:06
|
|
|
fly napisał/a: | Co do Multiplayera. Na co wam jest tworzenie plików? Nie lepiej wysłac aim, y position, x position, z position, direction, animation. Potem to odebrac? A z budynkami to jesli buduje np. hutę to wyślij "huta" i odbierz potem produce(). |
bo to jest jedyny sposób żeby colobot sczytał plik i zachowywał się normalnie, inaczej mówiąc dla colobota jest bardziej normalne sczytanie pliku za pomocą programu w języku(CBot) niż zapisywanie do jego pamięci danych wartości, wtedy było by to mniej płynne |
_________________ Compiling [Gość.exe]...
Zapraszam na grę zwaną League of Legends:
http://signup.leagueofleg...e98cec278372604 |
|
|
|
|
karpol
Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 10
|
Wysłany: 22-06-2009, 11:12
|
|
|
A ja na krystali zrobiłem niewidzialny budynek do produkcji robotów.
Ciężko było włożyć kostkę tytanu;] |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 22-06-2009, 11:17
|
|
|
Karpol wiem że jesteś nowym użytkownikiem, ale raczej ten twój post pasuje do ciekawostek, a nie do postępów tworzenia Colobota 2! |
_________________
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 22-06-2009, 11:40
|
|
|
Cytat: | Karpol wiem że jesteś nowym użytkownikiem, ale raczej ten twój post pasuje do ciekawostek, a nie do postępów tworzenia Colobota 2! |
Ale może być użyteczny do robienia C2.
karpol, dałeś "h=-150" albo co? |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
karpol
Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 10
|
Wysłany: 22-06-2009, 12:17
|
|
|
adiblol napisał/a: | Cytat: | Karpol wiem że jesteś nowym użytkownikiem, ale raczej ten twój post pasuje do ciekawostek, a nie do postępów tworzenia Colobota 2! |
Ale może być użyteczny do robienia C2.
karpol, dałeś "h=-150" albo co? |
Nic po prostu zbudowałem z kostki tytanu budynek ;] |
|
|
|
|
Frag|OpenBox
hm................
Twoja ulubiona misja: Na Wulkanii (Technologiczny Skarb)
Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 28
|
Wysłany: 02-03-2010, 18:06
|
|
|
ten temat jest stary ale powiem wam coś... na colobot 2 każdy czeka ale nikt się za to nie bierze... wy nawet nie wiecie kto mógłby pomóc, kto się na czym zna... stwórzcie temat
(Pomoc Przy COLOBOT 2 : kto jak może pomóc) kto wie może ktoś się na tym zna bardziej niż myślicie. Morze prace jednak pójdą naprzód. jakby się znalazła 10 osobowa ekipa to możecie (a wg mnie POWINNIŚCIE) powrócić do realizacji projektu "Colobot 2" |
_________________ COLOBOT ok CEEBOT już nie tak bardzo , dlaczyego bez MISJI! |
|
|
|
|
|