Plemsy offline! |
Autor |
Wiadomość |
shoter
Dołączył: 24 Gru 2008 Posty: 56
|
Wysłany: 22-02-2009, 19:05 Plemsy offline!
|
|
|
FAQ?
1.Jak sprawdzić liczbe toporników ?
Odp : Najedź kursorem na tego brzydkiego gościa obok ratusza =) (sukces gwarantowany)
Dla tych co się nie mogą doczekać :
http://www.sendspace.com/file/e2q66o
Słówko od autora :
Nie wiem czy warto się wziąc za spichlerz czy za bota =D
Bugi w grze :
-mur po osiągnięciu 20 levelu wyświetla dziwne liczby(wyjście poza pamięć),usune to w najbliższym czasie(b. łatwe do usunięcia)
-Wszystkie menusy włączone za pomocą LPM wyłączasz enterem =)
Co jest w paczce ?
-bibloteka allegro(dynamiczna)
-Obrazki użyte w grze(22 orazki waga : 6 MB)
-plik exe gry(Waga : wystarczająca (Panie o wage się nie pyta ))
-20 plików (.cpp,.h) dla tych co chcą podejrzeć gre 'od środka'
Napisane w CboTcie (;P)
Ofc że nie w tym języku(samo cppówki na to wskazują )
Skąd wziąłem pomysł ?
Plemiona.pl - więcej słów nie trzeba
Aha, nie gram narazie w plemiona
Życze miłej gry |
Ostatnio zmieniony przez adiblol 26-02-2009, 15:52, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
shoter
Dołączył: 24 Gru 2008 Posty: 56
|
Wysłany: 22-02-2009, 20:22
|
|
|
gra będzie/jest grą strategiczną polegająca na rozbudowie wioski i pokonaniu wrogiej wioski/wiosek.
Brakujące budynki(nie zaprogramowane ) to :
-spichlerz
-zagroda
Powinienem zrobić w dodatku nowe jednostki do tej gry(jedną jednostką nic nie zrobisz(jedynm typem jed. )).
To wszystko budujemy za pomocą 3 surowców :
-drewno,cegło,żelazo
Dostępne budynki :
-Tartak,cegielnie,żelazo(budynki wydobywające surowce)
-Ratusz(Buduje budynki)
-Schowek(Chowa surowce przed wrogiem)
-Mur(...)
-Koszary(...)
W folderze gry jest grafika spichlerza =)
Dlaczego wszystko dzieje się tak szybko?
Jeśli ktoś myśli że wszystko będe testował w real-timie to się myli(produkcja budynku 1 lvl = 10 min w takim czasie)
Szybkość jest szybka(niech ktoś spojrzy w ten brzydki kod gry)
Main.cpp jest b. brzydki,w końcowej fazie zostanie zmieniony
Jest to mój drugi projekt w allegro(więc nie najlepszy )
Jest to druga trudna gra do napisania w moim życiu(pierwsza gra miała być Rogulikiem ale się pokopałem na botach...może warto do niej wrócić(Idea tamtej gry : zmień WSZYSTKO w notatniku !))
HAVE FUN!
@down
ehm ? |
Ostatnio zmieniony przez shoter 23-02-2009, 07:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 22-02-2009, 21:15
|
|
|
Cytat: | Plemsy (Plemiona) offline! | Uwaga wykryto pokemoniastość !!! |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 23-02-2009, 13:09
|
|
|
Cytat: | Uwaga wykryto pokemoniastość !!! |
Popieram.
To "Plemiona" w nawiasie to ja dodałem, bo na początku było "Plemsy offline". |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 23-02-2009, 13:18
|
|
|
Dziękuję za poparcie |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 23-02-2009, 13:22
|
|
|
No DeiDara spostrzegawczy jesteś . Popieram twoją uwagę. |
_________________
|
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 26-02-2009, 10:13
|
|
|
Dziękuje skoro taki off-top się zrobił to mam pewną uwagę proszę zwrócić pierwszego posta http://www.colobot.yoyo.p...topic.php?t=133 |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
|
|
|
|
shoter
Dołączył: 24 Gru 2008 Posty: 56
|
Wysłany: 26-02-2009, 15:53
|
|
|
Czas na kontrargument
1.Dlaczego macie podstawe by mnie nazywać po nazwie WŁASNEJ gry pokemonem?
Każdy autor ma prawo nazwać swoje dzieło (Nie może powielać nazw innych gier).Więc musiałem wymyślić zastępczą nazwe (nie wiem czy kwalifikuje się to pod słowotwórstwo,wg mnie trudno uznać).Jak zrobie gre to dopiero wtedy zmienie nazwe.Narazie ta gra nazywa się PLEMSY!I PLEMSAMI pozostanie aż do zakończenia prac.dziękuje za wysłuchanie , życze miłego dnia. |
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 26-02-2009, 21:08
|
|
|
Adiblol jak się daję ostrzeżenie?? |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 26-02-2009, 21:44
|
|
|
DeiDara napisał/a: | Adiblol jak się daję ostrzeżenie?? |
W profilu użytkownika masz opcję "Dodaj ostrzeżenie". A od dziś włączyłem opcję "ostrzeżenia użytkownika pod avatarem", też można jej używać. |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
|
|
|
|
DemoLisH
Zbanowany
Wiek: 24 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 273 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-02-2009, 21:47
|
|
|
Odczepcie się od shotera, co on takiego zrobił?
To że nazwał swoją grę jak chce, to chyba normalne, nie wy ją robicie, więc zostawcie go w spokoju.
Możecie oceniać jego grę itp., bądź zaproponować zmianę tytułu, ale nie zmuszać i grozić warnem bo to bezsensu. Zrobicie grę, zatytułujcie ją, a tu ktoś nagle chce żebyście zmienili nazwę swojej gry, bo mu się nie podoba. To nie jest miłe. |
_________________ Compiling [Gość.exe]...
Zapraszam na grę zwaną League of Legends:
http://signup.leagueofleg...e98cec278372604 |
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 27-02-2009, 08:49
|
|
|
nom tak
koles jest niezlym programistą
@EDIT:
Jak zrobiles pelny ekran? |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 27-02-2009, 09:06
|
|
|
Cytat: | Odczepcie się od shotera, co on takiego zrobił?
To że nazwał swoją grę jak chce, to chyba normalne, nie wy ją robicie, więc zostawcie go w spokoju.
Możecie oceniać jego grę itp., bądź zaproponować zmianę tytułu, ale nie zmuszać i grozić warnem bo to bezsensu. Zrobicie grę, zatytułujcie ją, a tu ktoś nagle chce żebyście zmienili nazwę swojej gry, bo mu się nie podoba. To nie jest miłe. |
Zgadzam się z DemoLisHem, ale żeby uniknąć takich sytuacji w przyszłości trzeba chyba napisać regulamin. |
_________________
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 27-02-2009, 13:45
|
|
|
Biblioteka Allegro pewnie ma gotową funkcję do pełnego ekranu (nie wiem bo nie robię w Allegro). |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
|