Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Fotografie obiektów
Autor Wiadomość
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 10-02-2009, 19:23   Fotografie obiektów



http://www.humyo.com/F/7764295-352482895

Tu macie obrazki ze screenami obiektów. Przydatne przy tworzeniu user leveli. Ta kratka to tekstura gruntu.




http://img9.imageshack.us...eckbotw2pq8.jpg
http://img10.imageshack.u...eckbotw1ep3.jpg
http://img11.imageshack.u...eckbott2tc8.jpg
http://img12.imageshack.u...eckbott1vy8.jpg
http://img13.imageshack.u...eckbotr2ua1.jpg
http://img9.imageshack.us...eckbotr1ka6.jpg
http://img10.imageshack.u...ge=tree3et2.jpg
http://img22.imageshack.u...ge=tree2iv2.jpg
http://img11.imageshack.u...ge=tree1ga5.jpg
http://img9.imageshack.us...ge=tree0yj9.jpg
http://img10.imageshack.u...nsupportou0.jpg
http://img11.imageshack.u...uinradarta9.jpg
http://img12.imageshack.u...headcampak1.jpg
http://img13.imageshack.u...ruindoorhr4.jpg
http://img9.imageshack.us...nconvertfv9.jpg
http://img10.imageshack.u...tfactoryir3.jpg
http://img22.imageshack.u...basecampjh6.jpg
http://img11.imageshack.u...=quartz3hm5.jpg
http://img9.imageshack.us...=quartz2ag6.jpg
http://img10.imageshack.u...=quartz1hh6.jpg
http://img11.imageshack.u...=quartz0mk4.jpg
http://img12.imageshack.u...=porticodx7.jpg
http://img13.imageshack.u...ushroom2ch7.jpg
http://img9.imageshack.us...ushroom1qv9.jpg
http://img10.imageshack.u...eoption3jf0.jpg
http://img22.imageshack.u...eoption2cl6.jpg
http://img11.imageshack.u...eoption1iq4.jpg
http://img9.imageshack.us...eoption0dv8.jpg
http://img10.imageshack.u...gastalk5ak5.jpg
http://img11.imageshack.u...gastalk4wv2.jpg
http://img12.imageshack.u...gastalk3fb3.jpg
http://img13.imageshack.u...gastalk2hv6.jpg
http://img9.imageshack.us...gastalk1fw4.jpg
http://img10.imageshack.u...gastalk0wd8.jpg
http://img22.imageshack.u...age=homelg5.jpg
http://img11.imageshack.u...reenery9rr8.jpg
http://img9.imageshack.us...reenery8bu8.jpg
http://img10.imageshack.u...reenery7jl9.jpg
http://img11.imageshack.u...reenery6uq6.jpg
http://img12.imageshack.u...reenery5lw6.jpg

(to jakby komuś się nie chciało odpakowywać)

_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
DeiDara 
Derosa out.


Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: Włocławek
Wysłany: 11-02-2009, 20:26   

da się tym żurawiem jakoś sterować???
_________________
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 12-02-2009, 10:17   

Niestety - nie... chyba nawet programowo.

Ma wbudowany tylko program.
Zresztą sprawdzę jak wróce do domu (jestem w szkole).
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
DeiDara 
Derosa out.


Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: Włocławek
Wysłany: 12-02-2009, 21:08   

szkoda po tak chciałem się pobawić takim żurawiem
_________________
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 14-03-2009, 20:38   

A można wiedzieć, jak zrobić taką teksturę(tą kratkę gruntu)? Tzn. co trzeba wpisać do "scene" i jaki obrazek, bo ja sie średnio znam na teksturach(szczerze mówiąc bardzo średnio :lol: ) .
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 15-03-2009, 10:24   

W user levelu to zrobiłem.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 15-03-2009, 10:59   

którym? jeśli możesz to daj załącznik albo wyślij mailem albo daj linka, albo cokolwiek ;-) .

Mój mail: kacperchmiel@interia.pl
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 15-03-2009, 11:18   

We własnym!
Wystarczy zrobić bitmapę w Pain(t).
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 15-03-2009, 11:23   

próbowałem na przykładowych userach Epsiteca(ofrenia) i kraty wychodziły takie, że jedna była na pół mapy :-|
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 15-03-2009, 11:55   

Widzę, że nie czyta się lektur obowiązkowych ;)
http://colobot.adiblol.cb...olobotuser_htm/
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 15-03-2009, 16:11   

A właśnie że czyta! A poza tym, to już sobie zrobiłem sam krateczki, tylko że jak chce nowe, to zmieniam plik podłoża, restartuje grę, i jest tak samo! Co mam zrobić żeby się zmieniło?
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 15-03-2009, 18:47   

colobotwymiiata napisał/a:
A poza tym, to już sobie zrobiłem sam krateczki, tylko że jak chce nowe, to zmieniam plik podłoża, restartuje grę, i jest tak samo! Co mam zrobić żeby się zmieniło?


Hmm też miałem z tym błędem do czynienia i szczerze mówiąc - nie ma na to sposobu. Ja tak miałem z programami.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
COLOBOT 
Administrator sieci
Założyciel portalu


Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 353
Skąd: Jarocin
Wysłany: 15-03-2009, 19:16   

Plik podłoża to zwykłe pliki tga wsadzone w folder userlevelu, ale w pliku scene.txt muszą być zapisane jako %user%/xx.tga (czy jakoś tak, piszę z pamięci). W przeciwnym wypadku tekstura będzie się ładować z pliku colobot1.dat (ewentualnie przy włączonym debugmode z katalogu textures).

Jeśli chodzi o programy, to one zapisują się w saveach przy każdej zmianie w edytorze gry i jeśli ktoś chce zmienić je na domyślne (te, które są zapisane w pliku scene.txt) to musi wywalić pliki savegame\[nazwa_usera]\uxxxxxxx.txt
Z tego co zauważyłem, pliki nazywane są tak:
usssrrrp.txt,
gdzie:
u - s dla misji, f dla swobodnych gier, u dla userleveli itd.
sss - numer misji
rrr - numer robota
p - numer programu
.txt - wiadomo
_________________
Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 15-03-2009, 19:25   

Proszę, oto tekstura:
http://g.imagehost.org/download/0551/ground001
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 15-03-2009, 19:44   

Dzięki adiblol!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012