Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Fotografie obiektów |
Autor |
Wiadomość |
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 11-02-2009, 20:26
|
|
|
da się tym żurawiem jakoś sterować??? |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 12-02-2009, 10:17
|
|
|
Niestety - nie... chyba nawet programowo.
Ma wbudowany tylko program.
Zresztą sprawdzę jak wróce do domu (jestem w szkole). |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 12-02-2009, 21:08
|
|
|
szkoda po tak chciałem się pobawić takim żurawiem |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 14-03-2009, 20:38
|
|
|
A można wiedzieć, jak zrobić taką teksturę(tą kratkę gruntu)? Tzn. co trzeba wpisać do "scene" i jaki obrazek, bo ja sie średnio znam na teksturach(szczerze mówiąc bardzo średnio ) . |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 15-03-2009, 10:59
|
|
|
którym? jeśli możesz to daj załącznik albo wyślij mailem albo daj linka, albo cokolwiek .
Mój mail: kacperchmiel@interia.pl |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 15-03-2009, 11:23
|
|
|
próbowałem na przykładowych userach Epsiteca(ofrenia) i kraty wychodziły takie, że jedna była na pół mapy |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 15-03-2009, 16:11
|
|
|
A właśnie że czyta! A poza tym, to już sobie zrobiłem sam krateczki, tylko że jak chce nowe, to zmieniam plik podłoża, restartuje grę, i jest tak samo! Co mam zrobić żeby się zmieniło? |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 15-03-2009, 18:47
|
|
|
colobotwymiiata napisał/a: | A poza tym, to już sobie zrobiłem sam krateczki, tylko że jak chce nowe, to zmieniam plik podłoża, restartuje grę, i jest tak samo! Co mam zrobić żeby się zmieniło? |
Hmm też miałem z tym błędem do czynienia i szczerze mówiąc - nie ma na to sposobu. Ja tak miałem z programami. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 15-03-2009, 19:16
|
|
|
Plik podłoża to zwykłe pliki tga wsadzone w folder userlevelu, ale w pliku scene.txt muszą być zapisane jako %user%/xx.tga (czy jakoś tak, piszę z pamięci). W przeciwnym wypadku tekstura będzie się ładować z pliku colobot1.dat (ewentualnie przy włączonym debugmode z katalogu textures).
Jeśli chodzi o programy, to one zapisują się w saveach przy każdej zmianie w edytorze gry i jeśli ktoś chce zmienić je na domyślne (te, które są zapisane w pliku scene.txt) to musi wywalić pliki savegame\[nazwa_usera]\uxxxxxxx.txt
Z tego co zauważyłem, pliki nazywane są tak:
usssrrrp.txt,
gdzie:
u - s dla misji, f dla swobodnych gier, u dla userleveli itd.
sss - numer misji
rrr - numer robota
p - numer programu
.txt - wiadomo |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 15-03-2009, 19:44
|
|
|
Dzięki adiblol! |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|