Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Ciekawostki
Autor Wiadomość
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 15-10-2010, 14:40   

Na pewno nic nie zmyślasz? RuinBotFactory to fundamenty fabryki robotów. A uruchomiłeś tego save'a?
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 15-10-2010, 19:54   

Z tego co pamiętam ruiny po save'ie zamieniają się w RuinBotFactory albo kilka innych, na pewno nie ma osobnej ruiny dla każdego zniszczonego budynku.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Korniszon 
Me Gusta: PPC


Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 17
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 108
Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
Wysłany: 16-10-2010, 17:04   

Apus napisał/a:
A uruchomiłeś tego save'a?

Tak. I były ruiny wszystkich budynków.

@adiblol: Zrobiłem wszystkie budynki i wszystkie ruiny miały RuinBotFactory.
[dodano 16-10-2010 17:12 przez Korniszon]
Ale id miały inne.
_________________
Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft)
Ostatnio zmieniony przez Korniszon 18-10-2010, 08:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 16-10-2010, 18:45   

adiblol napisał/a:
Z tego co pamiętam ruiny po save'ie zamieniają się w RuinBotFactory albo kilka innych, na pewno nie ma osobnej ruiny dla każdego zniszczonego budynku.


Ale np. radar czy huta mają osobne ruiny więc nie powinno z nich zrobić RuinBotFactory.
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 16-10-2010, 21:26   

Ruiny budynkow maja jakies id 600-610 bodajze, ale one wszystkie tak samo sie nazywaja :)
_________________
 
 
     
Korniszon 
Me Gusta: PPC


Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 17
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 108
Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
Wysłany: 18-10-2010, 08:08   

Apus napisał/a:
Ale np. radar czy huta mają osobne ruiny więc nie powinno z nich zrobić RuinBotFactory.

Ale tak było.

Berserker napisał/a:
Ruiny budynkow maja jakies id 600-610 bodajze, ale one wszystkie tak samo sie nazywaja

Ale u mnie było np.: id=1, id=4 itd.

P.S. Czemu piszesz bez polskich znaków? :shock:
_________________
Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft)
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 18-10-2010, 14:46   

Cytat:
Ale u mnie było np.: id=1, id=4

Niewazne jakie maja id, wazne, ze kilka roznych id moze miec ta sama nazwe - i tak za pomoca tej nazwy nie odwolasz sie do konkretnego id.

Cytat:
P.S. Czemu piszesz bez polskich znaków?

Bo zeby pisac z polskimi znakami musialbym sie zastanawiac kiedy alt wcisnac, a tak to moge pisac nie zastanawiajac sie co wlasciwie musze wcisnac.
_________________
 
 
     
Korniszon 
Me Gusta: PPC


Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 17
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 108
Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
Wysłany: 20-11-2010, 10:15   

Nowa ciekawostka: funkcja pow(). Jeszcze nie wiem do czego służy, ale za chwilę sprawdzę...

[ Dodano: 20-11-2010, 10:18 ]
Kod:
int p = pow(-10,10);

p = 1410065408
_________________
Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft)
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 20-11-2010, 11:33   

To nie jest nowa funkcja, ona jest tak samo ukryta jak abs(), pow(n, k) zwraca n podniesione do potegi k.

Skoro juz tu pisze, to robotowi ktory przed nami ucieka na Krystalii w misji "Awaria systemu" nie konczy sie energia :o . Wystarczy dalej go sledzic po oddaniu skrzynki, znajdziecie go jak bedzie sobie wisial w powietrzu majac z 1% energii
_________________
 
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 20-11-2010, 15:21   

Berserker napisał/a:
Skoro juz tu pisze, to robotowi ktory przed nami ucieka na Krystalii w misji "Awaria systemu" nie konczy sie energia :o . Wystarczy dalej go sledzic po oddaniu skrzynki, znajdziecie go jak bedzie sobie wisial w powietrzu majac z 1% energii


Dziwne.
W createobject'cie niema nic dziwnego:
Kod:
CreateObject pos=36.30; 16.40 dir=1.6 type=WingedGrabber range=500 power=1 script1="run1.txt" run=1 selectable=0

W programie niema też niczego, poza kodem służącym do testowania w komentarzach:
Kod:
extern void object::Run()
{
    point    circuit[];
    int        i, max;
   
    i = 0;
    circuit[i].x =  35;  circuit[i].y =  55;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x =  37;  circuit[i].y =  90;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x =  98;  circuit[i].y =  82;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x = 134;  circuit[i].y = 104;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x = 112;  circuit[i].y = 161;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x = 148;  circuit[i].y = 190;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x = 205;  circuit[i].y = 216;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x = 244;  circuit[i].y = 219;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x = 255;  circuit[i].y =  76;  circuit[i++].z =  4;
    circuit[i].x = 185;  circuit[i].y =  45;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x = 162;  circuit[i].y =  -1;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x = 139;  circuit[i].y = -45;  circuit[i++].z = 90;
    circuit[i].x = 165;  circuit[i].y = -80;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x = 235;  circuit[i].y =-134;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x = 226;  circuit[i].y =-203;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x = 185;  circuit[i].y =-262;  circuit[i++].z = 90;
    circuit[i].x = 173;  circuit[i].y =-300;  circuit[i++].z = 90;
    circuit[i].x = 144;  circuit[i].y =-340;  circuit[i++].z = 90;
    circuit[i].x =  35;  circuit[i].y =-322;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x = -27;  circuit[i].y =-240;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x = -87;  circuit[i].y =-250;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x =-137;  circuit[i].y =-259;  circuit[i++].z = 10;
    circuit[i].x =-182;  circuit[i].y =-274;  circuit[i++].z = 10;
    max = i;

//    for ( i=0 ; i<max ; i++ )
//    {
//        produce(circuit[i], 0, WayPoint, "");
//    }

    grab();

    for ( i=0 ; i<max ; i++ )
    {   
        goto(circuit[i], circuit[i].z, 1,1);
//        message(i);
    }

    goto(-233, -215, 10, 0,1);
    drop();

    goto(-333, -64, 20, 1,1);
}


// Chrome sprawdza błędy -adiblol
Ostatnio zmieniony przez adiblol 29-11-2010, 21:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 20-11-2010, 15:38   

Sprawdzilem jeszcze raz, tym razem nawet zaprogramowalem bota by monitorowal jego energie i wysokosc. Wisi 21,45m nad ziemia i jego poziom energii leci w dol az do 0,02, pozniej sie zatrzymuje i wtedy robot jest w powietrzu do przegrzania reaktora. Niestety, ale jak podmienilem ogniwo mojego robota z tym nierozladowywalnym to rozladowalo sie jak tylko ruszylem :(
_________________
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 20-11-2010, 16:41   

Przecież wiszenie w powietrzu w ogólne nie pobiera energii. :roll:
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 20-11-2010, 16:59   

Faktycznie 0.o... Nigdy bym takiej bzdury w Colobocie sie nie spodziewal, a jednak!
_________________
 
 
     
Emxx52 
W istocie


Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 207
Skąd: Z istotnych pobudek
Wysłany: 29-11-2010, 20:56   

http://www.colobot.cba.pl...topic.php?t=855

To też ciekawostka
_________________
Windows w szacie Linuxa
 
     
LOTnick
Gość


Wysłany: 27-12-2010, 18:22   x

Zamieńcie sobie w pliku scene/free201.txt przy obiekcie "Me" wartość option=- na option=2. Uruchomcie Swobodną Grę na Księżycu. Od teraz wasz kosmonauta jest beztlenowcem i ma niewydolność układu odrzutowego :-D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012