Ciekawostki |
Autor |
Wiadomość |
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 15-10-2010, 14:40
|
|
|
Na pewno nic nie zmyślasz? RuinBotFactory to fundamenty fabryki robotów. A uruchomiłeś tego save'a? |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 15-10-2010, 19:54
|
|
|
Z tego co pamiętam ruiny po save'ie zamieniają się w RuinBotFactory albo kilka innych, na pewno nie ma osobnej ruiny dla każdego zniszczonego budynku. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Korniszon
Me Gusta: PPC
Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz Wiek: 17 Dołączył: 01 Paź 2010 Posty: 108 Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
|
Wysłany: 16-10-2010, 17:04
|
|
|
Apus napisał/a: | A uruchomiłeś tego save'a? |
Tak. I były ruiny wszystkich budynków.
@adiblol: Zrobiłem wszystkie budynki i wszystkie ruiny miały RuinBotFactory.
[dodano 16-10-2010 17:12 przez Korniszon]
Ale id miały inne. |
_________________ Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft) |
Ostatnio zmieniony przez Korniszon 18-10-2010, 08:18, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 16-10-2010, 18:45
|
|
|
adiblol napisał/a: | Z tego co pamiętam ruiny po save'ie zamieniają się w RuinBotFactory albo kilka innych, na pewno nie ma osobnej ruiny dla każdego zniszczonego budynku. |
Ale np. radar czy huta mają osobne ruiny więc nie powinno z nich zrobić RuinBotFactory. |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 16-10-2010, 21:26
|
|
|
Ruiny budynkow maja jakies id 600-610 bodajze, ale one wszystkie tak samo sie nazywaja |
_________________
|
|
|
|
|
Korniszon
Me Gusta: PPC
Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz Wiek: 17 Dołączył: 01 Paź 2010 Posty: 108 Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
|
Wysłany: 18-10-2010, 08:08
|
|
|
Apus napisał/a: | Ale np. radar czy huta mają osobne ruiny więc nie powinno z nich zrobić RuinBotFactory. |
Ale tak było.
Berserker napisał/a: | Ruiny budynkow maja jakies id 600-610 bodajze, ale one wszystkie tak samo sie nazywaja |
Ale u mnie było np.: id=1, id=4 itd.
P.S. Czemu piszesz bez polskich znaków? |
_________________ Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft) |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 18-10-2010, 14:46
|
|
|
Cytat: | Ale u mnie było np.: id=1, id=4 |
Niewazne jakie maja id, wazne, ze kilka roznych id moze miec ta sama nazwe - i tak za pomoca tej nazwy nie odwolasz sie do konkretnego id.
Cytat: | P.S. Czemu piszesz bez polskich znaków? |
Bo zeby pisac z polskimi znakami musialbym sie zastanawiac kiedy alt wcisnac, a tak to moge pisac nie zastanawiajac sie co wlasciwie musze wcisnac. |
_________________
|
|
|
|
|
Korniszon
Me Gusta: PPC
Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz Wiek: 17 Dołączył: 01 Paź 2010 Posty: 108 Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
|
Wysłany: 20-11-2010, 10:15
|
|
|
Nowa ciekawostka: funkcja pow(). Jeszcze nie wiem do czego służy, ale za chwilę sprawdzę...
[ Dodano: 20-11-2010, 10:18 ]
Kod: | int p = pow(-10,10); |
p = 1410065408 |
_________________ Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft) |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 20-11-2010, 11:33
|
|
|
To nie jest nowa funkcja, ona jest tak samo ukryta jak abs(), pow(n, k) zwraca n podniesione do potegi k.
Skoro juz tu pisze, to robotowi ktory przed nami ucieka na Krystalii w misji "Awaria systemu" nie konczy sie energia . Wystarczy dalej go sledzic po oddaniu skrzynki, znajdziecie go jak bedzie sobie wisial w powietrzu majac z 1% energii |
_________________
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 20-11-2010, 15:21
|
|
|
Berserker napisał/a: | Skoro juz tu pisze, to robotowi ktory przed nami ucieka na Krystalii w misji "Awaria systemu" nie konczy sie energia . Wystarczy dalej go sledzic po oddaniu skrzynki, znajdziecie go jak bedzie sobie wisial w powietrzu majac z 1% energii |
Dziwne.
W createobject'cie niema nic dziwnego:
Kod: | CreateObject pos=36.30; 16.40 dir=1.6 type=WingedGrabber range=500 power=1 script1="run1.txt" run=1 selectable=0 |
W programie niema też niczego, poza kodem służącym do testowania w komentarzach:
Kod: | extern void object::Run()
{
point circuit[];
int i, max;
i = 0;
circuit[i].x = 35; circuit[i].y = 55; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x = 37; circuit[i].y = 90; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x = 98; circuit[i].y = 82; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x = 134; circuit[i].y = 104; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x = 112; circuit[i].y = 161; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x = 148; circuit[i].y = 190; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x = 205; circuit[i].y = 216; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x = 244; circuit[i].y = 219; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x = 255; circuit[i].y = 76; circuit[i++].z = 4;
circuit[i].x = 185; circuit[i].y = 45; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x = 162; circuit[i].y = -1; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x = 139; circuit[i].y = -45; circuit[i++].z = 90;
circuit[i].x = 165; circuit[i].y = -80; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x = 235; circuit[i].y =-134; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x = 226; circuit[i].y =-203; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x = 185; circuit[i].y =-262; circuit[i++].z = 90;
circuit[i].x = 173; circuit[i].y =-300; circuit[i++].z = 90;
circuit[i].x = 144; circuit[i].y =-340; circuit[i++].z = 90;
circuit[i].x = 35; circuit[i].y =-322; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x = -27; circuit[i].y =-240; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x = -87; circuit[i].y =-250; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x =-137; circuit[i].y =-259; circuit[i++].z = 10;
circuit[i].x =-182; circuit[i].y =-274; circuit[i++].z = 10;
max = i;
// for ( i=0 ; i<max ; i++ )
// {
// produce(circuit[i], 0, WayPoint, "");
// }
grab();
for ( i=0 ; i<max ; i++ )
{
goto(circuit[i], circuit[i].z, 1,1);
// message(i);
}
goto(-233, -215, 10, 0,1);
drop();
goto(-333, -64, 20, 1,1);
} |
// Chrome sprawdza błędy -adiblol |
Ostatnio zmieniony przez adiblol 29-11-2010, 21:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 20-11-2010, 15:38
|
|
|
Sprawdzilem jeszcze raz, tym razem nawet zaprogramowalem bota by monitorowal jego energie i wysokosc. Wisi 21,45m nad ziemia i jego poziom energii leci w dol az do 0,02, pozniej sie zatrzymuje i wtedy robot jest w powietrzu do przegrzania reaktora. Niestety, ale jak podmienilem ogniwo mojego robota z tym nierozladowywalnym to rozladowalo sie jak tylko ruszylem |
_________________
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 20-11-2010, 16:59
|
|
|
Faktycznie 0.o... Nigdy bym takiej bzdury w Colobocie sie nie spodziewal, a jednak! |
_________________
|
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
|
|
|
|
LOTnick
Gość
|
Wysłany: 27-12-2010, 18:22 x
|
|
|
Zamieńcie sobie w pliku scene/free201.txt przy obiekcie "Me" wartość option=- na option=2. Uruchomcie Swobodną Grę na Księżycu. Od teraz wasz kosmonauta jest beztlenowcem i ma niewydolność układu odrzutowego |
|
|
|
|
|