Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Limit do 500 obiektów
Autor Wiadomość
COLOBOT 
Administrator sieci
Założyciel portalu


Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 353
Skąd: Jarocin
Wysłany: 29-01-2009, 10:17   Limit do 500 obiektów

Wiele osób zastanawiało się jaki jest limit obiektów w COLOBOcie. Po jego przekroczeniu nie można budować budynków, tworzyć robotów ani innych obiektów za pomocą sławnej już funkcji produce().
Otóż jeśli ktoś tego jeszcze sam nie sprawdził, mówię, że sprawdzałem ten limit w 4. misji na księżycu i wyszło mi 500. Na innych misjach powinno być tyle samo, ale głowy nie dam.
Jak dla mnie trochę mało, w każdym razie, jeśli ktoś projektuje poziomy niech zadba, żeby nie umieszczać na starcie zbyt dużo obiektów (tak 200-250 max), bo potem w trakcie rozgrywki może ich zabraknąć (Kiedyś zrobiłem misję na księżycu, gdzie jeden krater był ogrodzony barierkami. Same barierki przekroczyły limit.).
_________________
Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
 
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 29-01-2009, 22:58   RE: Limit do 500 obiektów

popracuję nad tym żeby w moim trainerze dało się zwiększyć limit.

[ Dodano: 05-02-2009, 13:34 ]
Próbowałem zmienić w pliku exe 500 na 12000 ale to nadal NIC NIE DAŁO :cry:

[ Dodano: 05-02-2009, 13:35 ]
o fajnie łączy posty :)
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
 
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-09-2011, 21:04   

Potwierdzam tę informację, potrzebne mi to do próby zwiększenia tego limitu. Sprawdzone takim programem:
Kod:
extern void object::LimitObiektow()
{
    for(int i=0; i<1000; i++) produce(position, orientation, TitaniumOre, "");
    int x=0;
    for(int y=0; y<1500; y++) if(retobject(y) != null) x++;
    message("Obiektow: "+x);
}


Poniewaz chwilę się wykonuje to mozna sobie popatrzec na wartosci zmiennnych w debuggerze CBot. Wyraźnie wyświetla "Obiektow: 500".

PS. Wiem, że odkop, ale nie chcę żeby było 5 tematów o tym samym.
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 07-09-2011, 22:48   

Tyle, ze po zrobieniu 20 obcych dalej tez nie mozna ich tworzyc, wiec cos nie sprawdziliscie pod kazdym katem tego.
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012