Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Limit do 500 obiektów |
Autor |
Wiadomość |
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 29-01-2009, 10:17 Limit do 500 obiektów
|
|
|
Wiele osób zastanawiało się jaki jest limit obiektów w COLOBOcie. Po jego przekroczeniu nie można budować budynków, tworzyć robotów ani innych obiektów za pomocą sławnej już funkcji produce().
Otóż jeśli ktoś tego jeszcze sam nie sprawdził, mówię, że sprawdzałem ten limit w 4. misji na księżycu i wyszło mi 500. Na innych misjach powinno być tyle samo, ale głowy nie dam.
Jak dla mnie trochę mało, w każdym razie, jeśli ktoś projektuje poziomy niech zadba, żeby nie umieszczać na starcie zbyt dużo obiektów (tak 200-250 max), bo potem w trakcie rozgrywki może ich zabraknąć (Kiedyś zrobiłem misję na księżycu, gdzie jeden krater był ogrodzony barierkami. Same barierki przekroczyły limit.). |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 29-01-2009, 22:58 RE: Limit do 500 obiektów
|
|
|
popracuję nad tym żeby w moim trainerze dało się zwiększyć limit.
[ Dodano: 05-02-2009, 13:34 ]
Próbowałem zmienić w pliku exe 500 na 12000 ale to nadal NIC NIE DAŁO
[ Dodano: 05-02-2009, 13:35 ]
o fajnie łączy posty |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-09-2011, 21:04
|
|
|
Potwierdzam tę informację, potrzebne mi to do próby zwiększenia tego limitu. Sprawdzone takim programem:
Kod: | extern void object::LimitObiektow()
{
for(int i=0; i<1000; i++) produce(position, orientation, TitaniumOre, "");
int x=0;
for(int y=0; y<1500; y++) if(retobject(y) != null) x++;
message("Obiektow: "+x);
} |
Poniewaz chwilę się wykonuje to mozna sobie popatrzec na wartosci zmiennnych w debuggerze CBot. Wyraźnie wyświetla "Obiektow: 500".
PS. Wiem, że odkop, ale nie chcę żeby było 5 tematów o tym samym. |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 07-09-2011, 22:48
|
|
|
Tyle, ze po zrobieniu 20 obcych dalej tez nie mozna ich tworzyc, wiec cos nie sprawdziliscie pod kazdym katem tego. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|