Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Uatrakcyjnianie misji
Autor Wiadomość
DeiDara 
Derosa out.


Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: Włocławek
Wysłany: 01-02-2009, 14:45   RE: Uatrakcyjnianie misji

Przepraszam że będę musiał odświeżyć ten temat ale mam dziwny błąd jak bawiłem się produce na oferni (nie wiem jak się pisze) to jak zrobiłem produce TNT to mi wyskoczyła wiadomośc że misja wykonana <LOL2> Dotego działo się to w swobodnej grze.
Może ktoś napisać czym jest to spowodowane??
_________________
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
 
 
 
COLOBOT 
Administrator sieci
Założyciel portalu


Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 353
Skąd: Jarocin
Wysłany: 01-02-2009, 14:54   RE: Uatrakcyjnianie misji

Warunek wygrania misji w swobodnej grze jest taki, że na planecie musi być minimum jedna sztuka TNT. Produkując ją spełniłeś warunki zakończenia misji i dlatego ci pokazuje, że misja jest ukończona (było chyba o tym gdzieś na forum).
_________________
Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
 
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 01-02-2009, 18:23   RE: Uatrakcyjnianie misji

aby tego uniknąć zmien w ostatniej linijce w pliku misji "min=1" na "min=9999"
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
 
fly 


Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 21
Wysłany: 08-03-2009, 16:47   

Kod:
extern void object::Produce( )
{
    point   path[7];
    int     i;
    float   r;

    errmode(0);  // ne stoppe pas si erreur
    ipf(10);     // 10 instructions / second
    while ( ismovie() != 0 )  wait(1);

    path[0].x = cmdline(0);
    path[0].y = cmdline(1);
    path[1].x = cmdline(2);
    path[1].y = cmdline(3);
    path[2].x = cmdline(4);
    path[2].y = cmdline(5);
    path[3].x = cmdline(6);
    path[3].y = cmdline(7);
    path[4].x = cmdline(8);
    path[4].y = cmdline(9);
    path[5].x = cmdline(10);
    path[5].y = cmdline(11);
    path[6].x = cmdline(12);
    path[6].y = cmdline(13);

    i = 1;
    while ( true )
    {
        goto(path[i%7]);

        if ( rand() < 0.2 )  // attaqueuse 1x / 5
        {
            produce(position, orientation, AlienAnt, "antattsw.txt");
        }
        else
        {
            if ( AlienCount() < 10 )
            {
                r = rand();
                if( r < 0.3 )
                {
                    produce(position, orientation, AlienAnt, "antt41.txt");
                }
                if( r >= 0.6 )
                {
                    produce(position, orientation, AlienAnt, "antt42.txt");
                }
                if( r < 0.6 and r >= 0.3 )
                {
                    produce(position, orientation, AlienAnt, "antt43.txt");
                }
            }
        }
        i ++;
    }
}

int object::AlienCount()
{
    object  item;
    int     total = 0;
    int     i = 0;

    while ( true )
    {
        item = retobject(i++);
        if ( item == null )  return total;

        if ( item.category == AlienAnt )
        {
            total ++;
        }
    }
}

Nie lepiej tak?
 
     
DeiDara 
Derosa out.


Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: Włocławek
Wysłany: 08-03-2009, 17:37   

wow też umniem sciągnąć program z królówki na nowej ziemi
_________________
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
 
 
     
bbiidduull 


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 140
Wysłany: 08-03-2009, 17:43   

Albo na końcu tam gdzie pisze TNT napisz inną nazwe np. "hgdtnt" :D
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 08-03-2009, 19:53   

Albo coś czego i tak się nigdy nie wytworzy, np. MegaStalk5 (jeśli swobodna gra nie jest na Tropice) albo Quartz1 (jeśli swobodna gra nie jest na Krystalii)
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 08-03-2009, 20:11   

albo Home..... chyba nie ma tego nigdzie
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 08-03-2009, 20:51   

colobotwymiiata napisał/a:
albo Home..... chyba nie ma tego nigdzie

co racja to racja :)
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
fly 


Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 21
Wysłany: 09-03-2009, 18:11   

Albo Mine wtedy mamy MineTank xD. Ja wpisałem TNT w swobodnej grze i miałem Win :P .
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 09-03-2009, 19:34   

fly napisał/a:
Albo Mine wtedy mamy MineTank xD.
Mine też się da wyprodukować :P
fly napisał/a:
Ja wpisałem TNT w swobodnej grze i miałem Win

Ale skapa...
 
 
     
fly 


Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 21
Wysłany: 09-03-2009, 19:55   

Da się wyprodukowac rzeczy do zbierania, Mine, Wrogów ale nie budynki i nie roboty ;(.
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 09-03-2009, 20:26   

fly napisał/a:
Da się wyprodukowac rzeczy do zbierania, Mine, Wrogów ale nie budynki i nie roboty ;(.

No to właśnie o tym mówię :roll:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012