Wygląd Colobot 2 |
Autor |
Wiadomość |
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 16-09-2012, 11:08
|
|
|
http://www.colobot.cba.pl...p?p=20899#20899
W tym poście znajduje się załącznik "Other Materials.7z" z oryginalnym celownikiem, jeżeli może być przydatny. Wydzieliłem go z jednego z plakatów w źródłach. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 16-09-2012, 11:15
|
|
|
Czemu my sie mimo ewszystko tak trzymamy oryginalnego huda : P? Teraz to wszystko jest bardziej w rogach ekranu, to samo moglo by sie tyczyc naszych dwoch wskaznikow latania i baterii. Do tego w oryginale, byly te ramki. One swoj efekt tez mialy, nawet dosyc mily. My mozemy dodac efekt ze niby nas zkosmonauta patrzy sie na ekran. Lekkie scanliny czy cos : P
http://images.nintendolif...ent/2/large.jpg |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 16-09-2012, 11:18
|
|
|
PoxiPol napisał/a: | Lekkie scanliny czy cos : P |
To jest bardzo dobry pomysł! Filtr. Niech będzie trudniej! |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 16-09-2012, 12:34
|
|
|
Programerus napisał/a: | Jest gdzieś dostęp do archiwum IRC? Bo napisałem tam kiedyś swoją wizję menu, a nie chce mi się tego pisać drugi raz. | http://www.1tbps.org/ppc/irclog.txt |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 16-09-2012, 13:27
|
|
|
O, czyli mozna poczytac rozmowe z piatku : D Super! |
|
|
|
|
kORMORAN
Totalne beztalencie
Twoja ulubiona misja: Terranova swobodna
Wiek: 22 Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 31 Skąd: StB
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 16-09-2012, 14:37
|
|
|
Taki filtr spowoduje że po pewnym czasie będą bolały nas oczy. Można go zastosować np. w takim przypadku kiedy to nasz robot będzie uszkodzony (od jakiejś tam krytycznej wartości powiedzmy). Wówczas gracz nie będzie miał wyjścia i by uniknąć epilepsji wzrokowej niezwłoczna będzie naprawa danego robota.
Jakiś czerwony filtr można zastosować w przypadku kiedy nasz astronauta ma mało życia... To dosyć ciekawe rozwiązanie.
|
_________________
|
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 16-09-2012, 15:24
|
|
|
Zgadzam sie, ale dokladny i czysty odbior obrazu u robota troche dziwny mi sie wydaje. Moze jakies rozmycie bardziej w tle? Tez nie, oczy bola. Gorsza jakosc kolorow?
Do tego przy uderzeniu powinnien tez co jakis czas FPS 'nadawania' obrazu spasc.
Ah, i czy robimy mozliwosc grania kosmonauta z pierwszej osoby? Tez ciekawie. Ale oczywiscie bez broni : ) |
|
|
|
|
tomangelo
Dołączył: 11 Lip 2012 Posty: 32 Skąd: nieJestemBotem
|
Wysłany: 16-09-2012, 15:32
|
|
|
Może przy uszkodzeniach jakieś rysy na kamerce? |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
|
|
|
|
konopackim
Tytuł domyślny
Wiek: 27 Dołączył: 03 Sie 2012 Posty: 9 Skąd: Hindenburg
|
Wysłany: 16-09-2012, 17:49
|
|
|
Do robota wprowadziłbym biały szum. Im dalej od stacji tym gorsza jakość przekazywanego obrazu |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 16-09-2012, 18:15
|
|
|
Jestem za zakłóceniami.
Tylko jedno ale. Uzgodniliśmy już, że to S-F inne od wszystkich. Szum moim zdaniem się już przejadł. Proponowałbym, zamiast białego szumu, dać zakłócenia bloków obrazu znane z telewizji cyfrowej/głębokich rys na filmach DVD. I od razu wiadomo, że roboty nie przekazują obrazu analogowo (charakterystyczne dla szumu), tylko cyfrowo. Problem będzie tylko z optymalnym algorytmem... |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 16-09-2012, 19:17
|
|
|
Raptor, bardoz logiczne rozwiazanie, i sensowne : D Co mozna zrobic, to podzielic ekran na male kwadraciki. Te male kwadraciki by sie losowo rozjasnialy lub zciemnialy, a od spodu czerwienily lub tracili kolor.
Mozna by taki efekt zemulowac po prostu majac pol przezroczysty ciag obrazkow, ktory sie naklada.
A wtedy mozna jeszcze dla wiekszego efektu emulowac vertical, desync : P? Nie mam pojecia.
Edit - Wlasnie sobie probowalem w moj sposob zrobic digital interefeerence. Nie dziala. Hmm. |
Ostatnio zmieniony przez PoxiPol 16-09-2012, 19:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 16-09-2012, 19:25
|
|
|
Raptor napisał/a: |
Tylko jedno ale. Uzgodniliśmy już, że to S-F inne od wszystkich. Szum moim zdaniem się już przejadł. Proponowałbym, zamiast białego szumu, dać zakłócenia bloków obrazu znane z telewizji cyfrowej/głębokich rys na filmach DVD. I od razu wiadomo, że roboty nie przekazują obrazu analogowo (charakterystyczne dla szumu), tylko cyfrowo. Problem będzie tylko z optymalnym algorytmem... | To wymaga albo render-to-texture, albo shaderów. Czyli może nie pójść na GPU pokroju Intel 965.
A może da się uzyskać przy pomocy płaszczyzn tnących i transformacji...? |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
|