Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Wygląd Colobot 2
Autor Wiadomość
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 16-09-2012, 10:31   

Ten celownik taki trochę mało praktyczny ;P
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 16-09-2012, 11:08   

http://www.colobot.cba.pl...p?p=20899#20899

W tym poście znajduje się załącznik "Other Materials.7z" z oryginalnym celownikiem, jeżeli może być przydatny. Wydzieliłem go z jednego z plakatów w źródłach.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 16-09-2012, 11:15   

Czemu my sie mimo ewszystko tak trzymamy oryginalnego huda : P? Teraz to wszystko jest bardziej w rogach ekranu, to samo moglo by sie tyczyc naszych dwoch wskaznikow latania i baterii. Do tego w oryginale, byly te ramki. One swoj efekt tez mialy, nawet dosyc mily. My mozemy dodac efekt ze niby nas zkosmonauta patrzy sie na ekran. Lekkie scanliny czy cos : P
http://images.nintendolif...ent/2/large.jpg
 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 16-09-2012, 11:18   

PoxiPol napisał/a:
Lekkie scanliny czy cos : P

To jest bardzo dobry pomysł! Filtr. Niech będzie trudniej!
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 16-09-2012, 12:34   

Programerus napisał/a:
Jest gdzieś dostęp do archiwum IRC? Bo napisałem tam kiedyś swoją wizję menu, a nie chce mi się tego pisać drugi raz.
http://www.1tbps.org/ppc/irclog.txt
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 16-09-2012, 13:27   

O, czyli mozna poczytac rozmowe z piatku : D Super!
 
 
     
kORMORAN 
Totalne beztalencie


Twoja ulubiona misja: Terranova swobodna
Wiek: 22
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 31
Skąd: StB
Wysłany: 16-09-2012, 14:04   

Coś w ten deseń ?

http://www.gimpuj.info/ga..._12_1_02_46.png
_________________
ZERG MUST DIE!!!



 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 16-09-2012, 14:37   

Taki filtr spowoduje że po pewnym czasie będą bolały nas oczy. Można go zastosować np. w takim przypadku kiedy to nasz robot będzie uszkodzony (od jakiejś tam krytycznej wartości powiedzmy). Wówczas gracz nie będzie miał wyjścia i by uniknąć epilepsji wzrokowej niezwłoczna będzie naprawa danego robota.

Jakiś czerwony filtr można zastosować w przypadku kiedy nasz astronauta ma mało życia... To dosyć ciekawe rozwiązanie.

_________________

 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 16-09-2012, 15:24   

Zgadzam sie, ale dokladny i czysty odbior obrazu u robota troche dziwny mi sie wydaje. Moze jakies rozmycie bardziej w tle? Tez nie, oczy bola. Gorsza jakosc kolorow?
Do tego przy uderzeniu powinnien tez co jakis czas FPS 'nadawania' obrazu spasc.

Ah, i czy robimy mozliwosc grania kosmonauta z pierwszej osoby? Tez ciekawie. Ale oczywiscie bez broni : )
 
 
     
tomangelo 


Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 32
Skąd: nieJestemBotem
Wysłany: 16-09-2012, 15:32   

Może przy uszkodzeniach jakieś rysy na kamerce?
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 16-09-2012, 15:36   

A w przypadku astronauty czerwona krew, przy obcym zielona :)
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
konopackim 
Tytuł domyślny


Wiek: 27
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 9
Skąd: Hindenburg
Wysłany: 16-09-2012, 17:49   

Do robota wprowadziłbym biały szum. Im dalej od stacji tym gorsza jakość przekazywanego obrazu
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 16-09-2012, 18:15   

Jestem za zakłóceniami.

Tylko jedno ale. Uzgodniliśmy już, że to S-F inne od wszystkich. Szum moim zdaniem się już przejadł. Proponowałbym, zamiast białego szumu, dać zakłócenia bloków obrazu znane z telewizji cyfrowej/głębokich rys na filmach DVD. I od razu wiadomo, że roboty nie przekazują obrazu analogowo (charakterystyczne dla szumu), tylko cyfrowo. Problem będzie tylko z optymalnym algorytmem...
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 16-09-2012, 19:17   

Raptor, bardoz logiczne rozwiazanie, i sensowne : D Co mozna zrobic, to podzielic ekran na male kwadraciki. Te male kwadraciki by sie losowo rozjasnialy lub zciemnialy, a od spodu czerwienily lub tracili kolor.
Mozna by taki efekt zemulowac po prostu majac pol przezroczysty ciag obrazkow, ktory sie naklada.
A wtedy mozna jeszcze dla wiekszego efektu emulowac vertical, desync : P? Nie mam pojecia.

Edit - Wlasnie sobie probowalem w moj sposob zrobic digital interefeerence. Nie dziala. Hmm.
Ostatnio zmieniony przez PoxiPol 16-09-2012, 19:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 16-09-2012, 19:25   

Raptor napisał/a:

Tylko jedno ale. Uzgodniliśmy już, że to S-F inne od wszystkich. Szum moim zdaniem się już przejadł. Proponowałbym, zamiast białego szumu, dać zakłócenia bloków obrazu znane z telewizji cyfrowej/głębokich rys na filmach DVD. I od razu wiadomo, że roboty nie przekazują obrazu analogowo (charakterystyczne dla szumu), tylko cyfrowo. Problem będzie tylko z optymalnym algorytmem...
To wymaga albo render-to-texture, albo shaderów. Czyli może nie pójść na GPU pokroju Intel 965.

A może da się uzyskać przy pomocy płaszczyzn tnących i transformacji...?
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012