Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Baner dla PPC

Modele liter "PPC" mają być:
Okrągłe
47%
 47%  [ 8 ]
Kanciaste
52%
 52%  [ 9 ]
Głosowań: 17
Wszystkich Głosów: 17

Autor Wiadomość
konopackim 
Tytuł domyślny


Wiek: 27
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 9
Skąd: Hindenburg
Wysłany: 16-09-2012, 11:05   

Z licencji wynika ze tylko kod śródłowy jest nasz. Z mojej strony wynika to tak, że nie chciało się ludkom wydzielać źródeł osobno. Spakowali cały folder i tyle.

Rakieta wylatująca byłaby rzeczywiście ciekawsza
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 16-09-2012, 11:07   

Zacznijmy od tego, że miał być lepszy model rakiety. Dałem wektor płomieni pod który można bez problemu wstawić lepszy obraz rakiety i nikt tego nie wykorzystał :P
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 16-09-2012, 11:10   

tutaj wlasnie teraz jest ciekawy problem. Design rakiety w starym colobocie jest tak, ze rakieta musi bic taka kanciasta. To znaczy, ze albo kompletny redesign rakiety robimy, ale dodajemy kilka vertexow do modelu, i ulepszamy tekstury.
 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 16-09-2012, 11:16   

Cóż, lepszego obrazu statku nie zdołam zrobić. Screenshot z gry nie wchodzi w grę, gdyż CoLoBoT mogę uruchomić w zbyt małej rozdzielczości. Blender się nie uruchamia, więc renderu sam nie przygotuję.

Co do tła, nie wiem już. Było cały czas takie samo i dopiero na 8 stronie tematu rozpoczęła się nad tym dyskusja. Te licencje nas tak ograniczają...
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
kORMORAN 
Totalne beztalencie


Twoja ulubiona misja: Terranova swobodna
Wiek: 22
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 31
Skąd: StB
Wysłany: 16-09-2012, 17:30   

Raptor napisał/a:
Cóż, lepszego obrazu statku nie zdołam zrobić. Screenshot z gry nie wchodzi w grę, gdyż CoLoBoT mogę uruchomić w zbyt małej rozdzielczości. Blender się nie uruchamia, więc renderu sam nie przygotuję.


Może być ?

http://www.gimpuj.info/ga..._12_4_29_18.png
_________________
ZERG MUST DIE!!!



 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 16-09-2012, 18:20   

Ustawienie i rozdzielczość pasują dość dobrze, tylko czy dałoby się nałożyć drugą teksturę kurzu? Oraz zmienić kolor z niebieskiego na jakiś inny?
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
kORMORAN 
Totalne beztalencie


Twoja ulubiona misja: Terranova swobodna
Wiek: 22
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 31
Skąd: StB
Wysłany: 16-09-2012, 18:45   

Jaki konkretnie ?
_________________
ZERG MUST DIE!!!



 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 16-09-2012, 18:58   

Kolorystyka oraz kurz ze starej bądź nowej Ziemi oraz Księżyca mi odpowiada. Oczywiście chodzi mi o kolorki ustawiane obiektom w samej grze. Jeśli dałoby się do Blendera wprowadzić dodatkową teksturę kurzu i zmienić istotne kolory tekstur tak jak robi to silnik gry, to byłoby dobrze.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 16-09-2012, 19:01   

Dodaj jakies detale kormoranie. Okna, moze nawet wystajace kable dla efektu. Cokolwiek ci wpadnie do glowy. Gdzies musi byc jakies miejsce na paliwo, chlodzenie itp.
 
 
     
kORMORAN 
Totalne beztalencie


Twoja ulubiona misja: Terranova swobodna
Wiek: 22
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 31
Skąd: StB
Wysłany: 16-09-2012, 21:12   

Ok zmienię kolor i dodam kurz w blenderze może nawet dam bump maping. Co do okna to może wmontuje jedno a paliwo i chłodzenie to raczej na dole jest wql tak sobie patrze i stwierdzam że ta rakieta jest najgorzej zaprojektowaną jaką kiedykolwiek widziałem pod względem wykorzystania objętości ;D
_________________
ZERG MUST DIE!!!



 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 16-09-2012, 21:14   

Zaprojektujmy rakietę w Kerbal Space Program i zróbmy potem na jej podstawie model, będzie bardziej realistyczna ;>
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
kORMORAN 
Totalne beztalencie


Twoja ulubiona misja: Terranova swobodna
Wiek: 22
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 31
Skąd: StB
Wysłany: 16-09-2012, 21:20   

Simbax napisał/a:
Kerbal Space Program
aż mnie ciary przeszły po plecach ta gra jest genialna ;D A tak swoją drogą dobry pomysł.
_________________
ZERG MUST DIE!!!



 
     
tomangelo 


Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 32
Skąd: nieJestemBotem
Wysłany: 16-09-2012, 21:21   

Ale to raczej w Colobot 2, do loga trzeba wykorzystać oryginalną, w końcu ona też jest charakterystycznym obiektem.
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 16-09-2012, 22:38   

Mnie się zawsze podobała. Idealna do lekko infantylnej i kolorowej prostoty klimatu CoLoBoT. Do grafiki lepiej nic nie dorabiać, żadnych okien, butli, kabli itp. Później się pomyśli o nowym projekcie.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 16-09-2012, 22:43   

Ja sobie zawsze wyobrazalem jak tam sie roboty i kosmonauta obijaja po pustym cylindrze.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012