Baner dla PPC |
Modele liter "PPC" mają być: |
Okrągłe |
|
47% |
[ 8 ] |
Kanciaste |
|
52% |
[ 9 ] |
|
Głosowań: 17 |
Wszystkich Głosów: 17 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
konopackim
Tytuł domyślny
Wiek: 27 Dołączył: 03 Sie 2012 Posty: 9 Skąd: Hindenburg
|
Wysłany: 16-09-2012, 11:05
|
|
|
Z licencji wynika ze tylko kod śródłowy jest nasz. Z mojej strony wynika to tak, że nie chciało się ludkom wydzielać źródeł osobno. Spakowali cały folder i tyle.
Rakieta wylatująca byłaby rzeczywiście ciekawsza |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 16-09-2012, 11:07
|
|
|
Zacznijmy od tego, że miał być lepszy model rakiety. Dałem wektor płomieni pod który można bez problemu wstawić lepszy obraz rakiety i nikt tego nie wykorzystał |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 16-09-2012, 11:10
|
|
|
tutaj wlasnie teraz jest ciekawy problem. Design rakiety w starym colobocie jest tak, ze rakieta musi bic taka kanciasta. To znaczy, ze albo kompletny redesign rakiety robimy, ale dodajemy kilka vertexow do modelu, i ulepszamy tekstury. |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 16-09-2012, 11:16
|
|
|
Cóż, lepszego obrazu statku nie zdołam zrobić. Screenshot z gry nie wchodzi w grę, gdyż CoLoBoT mogę uruchomić w zbyt małej rozdzielczości. Blender się nie uruchamia, więc renderu sam nie przygotuję.
Co do tła, nie wiem już. Było cały czas takie samo i dopiero na 8 stronie tematu rozpoczęła się nad tym dyskusja. Te licencje nas tak ograniczają... |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
kORMORAN
Totalne beztalencie
Twoja ulubiona misja: Terranova swobodna
Wiek: 22 Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 31 Skąd: StB
|
Wysłany: 16-09-2012, 17:30
|
|
|
Raptor napisał/a: | Cóż, lepszego obrazu statku nie zdołam zrobić. Screenshot z gry nie wchodzi w grę, gdyż CoLoBoT mogę uruchomić w zbyt małej rozdzielczości. Blender się nie uruchamia, więc renderu sam nie przygotuję. |
Może być ?
http://www.gimpuj.info/ga..._12_4_29_18.png |
_________________ ZERG MUST DIE!!!
|
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 16-09-2012, 18:20
|
|
|
Ustawienie i rozdzielczość pasują dość dobrze, tylko czy dałoby się nałożyć drugą teksturę kurzu? Oraz zmienić kolor z niebieskiego na jakiś inny? |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
kORMORAN
Totalne beztalencie
Twoja ulubiona misja: Terranova swobodna
Wiek: 22 Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 31 Skąd: StB
|
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 16-09-2012, 18:58
|
|
|
Kolorystyka oraz kurz ze starej bądź nowej Ziemi oraz Księżyca mi odpowiada. Oczywiście chodzi mi o kolorki ustawiane obiektom w samej grze. Jeśli dałoby się do Blendera wprowadzić dodatkową teksturę kurzu i zmienić istotne kolory tekstur tak jak robi to silnik gry, to byłoby dobrze. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 16-09-2012, 19:01
|
|
|
Dodaj jakies detale kormoranie. Okna, moze nawet wystajace kable dla efektu. Cokolwiek ci wpadnie do glowy. Gdzies musi byc jakies miejsce na paliwo, chlodzenie itp. |
|
|
|
|
kORMORAN
Totalne beztalencie
Twoja ulubiona misja: Terranova swobodna
Wiek: 22 Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 31 Skąd: StB
|
Wysłany: 16-09-2012, 21:12
|
|
|
Ok zmienię kolor i dodam kurz w blenderze może nawet dam bump maping. Co do okna to może wmontuje jedno a paliwo i chłodzenie to raczej na dole jest wql tak sobie patrze i stwierdzam że ta rakieta jest najgorzej zaprojektowaną jaką kiedykolwiek widziałem pod względem wykorzystania objętości ;D |
_________________ ZERG MUST DIE!!!
|
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 16-09-2012, 21:14
|
|
|
Zaprojektujmy rakietę w Kerbal Space Program i zróbmy potem na jej podstawie model, będzie bardziej realistyczna ;> |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
kORMORAN
Totalne beztalencie
Twoja ulubiona misja: Terranova swobodna
Wiek: 22 Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 31 Skąd: StB
|
Wysłany: 16-09-2012, 21:20
|
|
|
Simbax napisał/a: | Kerbal Space Program | aż mnie ciary przeszły po plecach ta gra jest genialna ;D A tak swoją drogą dobry pomysł. |
_________________ ZERG MUST DIE!!!
|
|
|
|
|
tomangelo
Dołączył: 11 Lip 2012 Posty: 32 Skąd: nieJestemBotem
|
Wysłany: 16-09-2012, 21:21
|
|
|
Ale to raczej w Colobot 2, do loga trzeba wykorzystać oryginalną, w końcu ona też jest charakterystycznym obiektem. |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 16-09-2012, 22:38
|
|
|
Mnie się zawsze podobała. Idealna do lekko infantylnej i kolorowej prostoty klimatu CoLoBoT. Do grafiki lepiej nic nie dorabiać, żadnych okien, butli, kabli itp. Później się pomyśli o nowym projekcie. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 16-09-2012, 22:43
|
|
|
Ja sobie zawsze wyobrazalem jak tam sie roboty i kosmonauta obijaja po pustym cylindrze. |
|
|
|
|
|