Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Witam |
Autor |
Wiadomość |
Programerus
Jestem Bogiem
Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 17-03-2012, 21:40
|
|
|
To najlepiej popraw wszystkie których jeszcze nie przetłumaczyłem, bo mnie [cenzura] strzela przez te pytajniki w komentarzach. |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-03-2012, 22:01
|
|
|
To otwórz oryginalne archiwum od Epsiteca i tam tłumacz dodając na początku ten copyright, a potem kopiuj na GitHuba. |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Malcolm
Wiek: 36 Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 3 Skąd: Poland
|
Wysłany: 17-03-2012, 22:11
|
|
|
krzys_h napisał/a: | Uznałem, że to nie problem ... (restext.cpp) i tylko tam trzeba to poprawić. |
Moim zdaniem to jest bardzo duży problem, ten commit całkowicie powinien być cofnięty.
krzys trzy razy sprawdź zanim zrobisz commita, w przyszłości coś takiego może się zemścić i narobić niepotrzebnych problemów w kodzie.
Do tego nie tylko w tym pliku są problemy, w misc.cpp zrobiła się totalna kaszana, oraz w różnych plikach komentarze, które są nie do odczytania, a które mogły się przydać.
Pal licho komentarze, ale jeśli to spierniczyło działanie kodu, strach myśleć gdzie jeszcze może być taki problem. Szkoda, żeby później ktoś bezsensownie tracił czas na szukanie błędu, który się narobił przez małą nieuwagę.
Dodatkowo wrzuciłeś binarkę z programu, którego użyłeś oraz 2 pliki spoza projektu, zapewne konfiguracyjne.
Repozytorium powinno zawierać kod a wszelkie inne rzeczy dobrze jest umieszczać osobno.
// Edytowane:
P.S. Na końcu każdej dodanej i zmienionej linii jest dorzucony 1 znak z tego tajnego kodowania, które zostało użyte. |
|
|
|
|
piotrdz
Twoja ulubiona misja: programowanie ;)
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 55 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 17-03-2012, 22:13
|
|
|
Ja zacząłem trochę działać w temacie przerzucenia kompilacji na CMake i g++.
Na razie chcę to skompilować pod Linuksem wykorzystując Wine (linkując z libwine) - powinno się udać i bez zmian działać w wersji windowsowej z DirectX.
W sumie muszę powiedzieć, że po poprawieniu koszmaru z #include'ami i kilku "naleciałości", nawet jakoś to idzie
Na razie nie martwcie się, działam na swojej kopii źródeł. Jak mi się uda ogarnąć temat, to mogę wrzucić moje zmiany. |
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 18-03-2012, 00:19
|
|
|
Nie widziałem póki co żadnych zmian w kodzie poza brakiem francuskich literek w komentarzach (co nie przeszkodziło mi w tłumaczeniu) dlatego pliki które już przetłumaczyłem zostaną, natomiast następne będę wrzucał z własnego folderu.
Prosiłbym aby póki co edytować tylko pliki przetłumaczone, aby później nie nadpisywać ich własnymi, nieprzetłumaczonymi. |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
piotrdz
Gość
|
Wysłany: 18-03-2012, 13:39
|
|
|
Mam dobrą i złą wiadomość
Dobra wiadomość: udało mi się ogarnąć kod tak, że większość modułów kompiluje się z g++ i nagłówkami wine . Są głównie drobne poprawki typu dołączenie nagłówka czy zmiana wielkich liter na małe w nazwach plików. Dlatego mogę je wprowadzić bez problemu po tym jak Programerus skończy tłumaczenie komentarzy.
Zła wiadomość: w kilku miejscach korzystają z funkcji niezaimplementowanych w wine, tak że na razie jesteśmy związani z Windowsem . W kilku miejscach nawet korzystają z nieudokumentowanych rzeczy (MSDN o nich nigdzie nie wspomina).
W kodzie znalazłem kilka dziwnych rzeczy - np. w klasach CAuto* wygląda na to, że konstruktory klasy bazowej są wywoływane dwa razy. Tak samo destruktory klasy bazowej wszędzie są wywoływane jawnie, czyli też dwa razy. Nie wiem, czy to jest błąd, czy tak ma być. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 18-03-2012, 13:42
|
|
|
piotrdz napisał/a: |
Zła wiadomość: w kilku miejscach korzystają z funkcji niezaimplementowanych w wine, tak że na razie jesteśmy związani z Windowsem . W kilku miejscach nawet korzystają z nieudokumentowanych rzeczy (MSDN o nich nigdzie nie wspomina). | To jakim cudem działa na Wine? http://appdb.winehq.org/o...ersion&iId=8344 |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
piotrdz
Twoja ulubiona misja: programowanie ;)
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 55 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-03-2012, 14:33
|
|
|
Bo wykorzystuje funkcje w natywnych DLL windowsa, a nie funkcji bezpośrednio zaimplementowane w libwine. Jak pisałem, da się to ominąć, zlinkować jakoś z wrapperami tych DLL'ów, ale nie wiem jeszcze, jak to zrobić.
Lepiej będzie na razie skupić się na skompilowaniu tego pod windowsem w mingw i po kolei eliminowaniu tych specyficznych zależności. Jak kod będzie w miarę uniwersalny, to można jeszcze raz spróbować kompilacji z libwine. |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-03-2012, 12:49
|
|
|
@Programerus: Kodowanie poprawione, już nie musisz brać plików z oryginalnego archiwum |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 19-03-2012, 14:05
|
|
|
Ok, dzięki. |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|