Witam |
Autor |
Wiadomość |
piotrdz
Twoja ulubiona misja: programowanie ;)
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 55 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 17-03-2012, 16:23 Witam
|
|
|
Witam!
Niedawno dowiedziałem się o waszej stronie i że otrzymaliście kod źródłowy Colobota. Też jestem fanem tej gry i cieszę się, że ktoś jeszcze o niej pamięta
Mogę zgłosić się do pracy nad kodem Colobota. Jestem na 3. roku studiów informatycznych i programuję już od ładnych paru lat w C/C++ i znam biblioteki OpenGL i SDL. Mój ostatni projekt - symulator lotu możecie zobaczyć na githubie: https://github.com/piotrdz/FlightSim.
Jednak z tego co widzę, na razie nie ma jakiegoś spójnego planu pracy nad kodem, który dostaliście. Moja propozycja jest taka: wyznaczyć sobie jakiś możliwy do realizacji cel, a potem dopiero zastanawiać się nad dalszym rozwojem. Jako pierwszy cel proponuję przepisanie silnika gry z DirectX na OpenGL i SDL. Z szybkiego przeglądu kodu, widzę, że nie powinno to być wielkim problemem. Mogę się podjąć tego zadania, chociaż przydałby się ktoś do pomocy. |
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 17-03-2012, 16:26
|
|
|
Witamy, plan póki co wygląda tak:
-przetłumaczenie komentarzy z francuskiego na angielski (w trakcie)
-przerobienie projektu na cmake
-przerobienie projektu DX na OpenGL. |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 17-03-2012, 16:31
|
|
|
Witamy serdecznie! W tym momencie Programer tłumaczy komentarze w całym źródle i, no cóż, niewiele robimy. Głównie z powodu braku czasu i po części braku umiejętności. Ale dziękujemy za zainteresowanie i mamy nadzieję, że współpraca z Tobą da znakomite plony. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17-03-2012, 16:47
|
|
|
Ilość Piotrów na forum stale wzrasta. Witamy! |
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 17-03-2012, 17:05
|
|
|
Witaj na forum, po udokumentowaniu kodu na pewno będziesz miał co robić. ^^ Bardzo dobrze, że mamy kolejnego programistę w szeregach. |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
piotrdz
Gość
|
Wysłany: 17-03-2012, 17:18
|
|
|
Programerus napisał/a: | Witamy, plan póki co wygląda tak:
-przetłumaczenie komentarzy z francuskiego na angielski (w trakcie)
-przerobienie projektu na cmake
-przerobienie projektu DX na OpenGL. |
Ok. Dzięki za odpowiedź. Jakoś przeglądając forum nie widziałem nigdzie "oficjalnego" planu.
Czy macie jakieś plany utworzenia repozytorium z kodem, np. git czy SVN? Bardzo by to ułatwiło pracę i organizację zadań. Proponowałbym założenie publicznego repozytorium na Githube. |
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 17-03-2012, 17:54
|
|
|
GitHub jest: https://github.com/adiblol/colobot ^^ |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 17-03-2012, 18:13
|
|
|
No właśnie! Trzeba to umieścić w temacie "Linki do pobrania kodu". Czym prędzej idę tego dokonać . |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 17-03-2012, 18:31
|
|
|
Ok, tylko bardzo bym prosił aby nie edytować, do momentu w którym skończę tłumaczenie kodu, ok? |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
piotrdz
Twoja ulubiona misja: programowanie ;)
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 55 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 17-03-2012, 18:31
|
|
|
Ok. Warto wiedzieć Widać forum mało aktualne |
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 17-03-2012, 18:39
|
|
|
Forum bardzo aktualne, tylko nie chce nam się nic robić dopóki nie przerzucimy się na nowy skrypt ;] |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
Malcolm
Wiek: 36 Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 3 Skąd: Poland
|
Wysłany: 17-03-2012, 20:10
|
|
|
Hej piotrdz.
Oj będziesz miał co robić.
Kod tam leży od tygodnia a widzę, że nadal nikt nie zauważył, że cały projekt ma spieprzone kodowanie.
Dostęp dla każdego chętnego jest średnio sensowny, pracujący nad kodem powinni dawać requesty do mergowania, które dopiero po sprawdzeniu i zatwierdzeniu powinny do głównej gałęzi trafiać. W przeciwnym razie będą wam się pojawiać takie mistrzowskie commity jak ten w którym: "...308 changed files with 11,898 additions and 7,790 deletions." |
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 17-03-2012, 20:17
|
|
|
Malcolm napisał/a: | Kod tam leży od tygodnia a widzę, że nadal nikt nie zauważył, że cały projekt ma spieprzone kodowanie.
|
Co masz na myśli?
Malcolm napisał/a: | Dostęp dla każdego chętnego jest średnio sensowny, pracujący nad kodem powinni dawać requesty do mergowania, które dopiero po sprawdzeniu i zatwierdzeniu powinny do głównej gałęzi trafiać. W przeciwnym razie będą wam się pojawiać takie mistrzowskie commity jak ten w którym: "...308 changed files with 11,898 additions and 7,790 deletions." |
Dostęp mają tylko 3 osoby, więc nie wiem w czym problem? |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-03-2012, 21:37
|
|
|
Wiem, że kodowanie jest źle, to się stało jak użyłęm jakiegoś pierwszego lepszego programu z internetu żeby dodać informacje o licencji. Uznałem, że to nie problem, komentarze i tak tłumaczymy, a wszystkie teksty w grze są w jednym pliku (restext.cpp) i tylko tam trzeba to poprawić. Swoją drogą, zaraz to zrobię. |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
|