Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
moje pomysły
Autor Wiadomość
dawid960 
Neokid
@up: to nieprawda


Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 133
Skąd: z matrixa ( XD )
Wysłany: 15-03-2012, 16:34   moje pomysły

przepraszam ze bez screena :oops:

(1) insekty


1 mrowisko

cechy: potrafi mrówkom i pająkom uchronić się ekspedycją.

jak odnaleźć?:robotem kopiącym, żurawiem przesuwalnym

inne: niewykrywalny przez radar, nie można wejść

wygląd:brak

na powierzchni:mała dziurka

pod ziemią: system kanalików...






(2) roboty


1 pancerny transporter

cechy: więcej wytrzymałości

wygląd: robot pancerny z chwytakiem (takim jakie mają inne transportery)

jak zbudować?:w fabryce robotów na poziomie 2



2 robot odgromnikowy

cechy: wytwarza żółte pole antyburzowe (jak mogę tak napisać)

wygląd: podobny do osłaniacza, zamiast kulki ma wygląd rudy uranu tylko jest jest bardziej kolczasty.

jak zbudować?:w fabryce robotów na poziomie 4



3 robot kopiący

cechy: robot który pomaga poszukiwać mrowiska od spodu (w ziemi).

wygląd: robot pancerny z kopiącym świderkiem.

screen:

jak zbudować?:w fabryce robotów na poziomie 3



4 żuraw przesuwalny

cechy: robot który może przenieść statek kosmiczny w inne miejsce, może wykrywać mrowiska dzięki wrażliwymi czujnikami na grunt

jak zbudować?: w fabryce robotów na poziomie 20 + materia organiczna (materiał na czujniki)






(4) poziomy budynków

(wzór to fabryka robotów)

cechy: zmienia wygląd budynku na bardziej epicki, umożliwia budowanie nowych robotów.

obraz jakby nie zrozumieliście (z painta)




/// WTH!? Popracuj nad formatowaniem, bo czytelność tego posta wgniata w fotel. Nie rozumiem zupełnie tego rysunku w PAINcie... - Raptor
_________________


kliknij w to, proszę
Ostatnio zmieniony przez Raptor 19-09-2012, 23:34, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 15-03-2012, 17:21   

Daję ci 24 godziny na poprawienie tego postu tak, żeby dało się coś zrozumieć, albo temat ląduje w koszu.

E: Nvm, widzę, że chcecie krytykować te "pomysły".
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
Ostatnio zmieniony przez Simbax 18-03-2012, 18:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 15-03-2012, 18:03   

Ale post jest zrozumialy.
Co do poziomow budynku, to glupio aby trzeba bylo smieciowe roboty budowac by poziom szedl wyzej. Nie podoba mi sie pomysl z lewelowaniem. Do dupy.
Mrowisko jest nawet, i rozumiem jak dziala, ale nie pasuje, bo mrowki zazwyczaj padaja po 1 uderzeniu. Do tego po co komu przenosic statek? Nie wiem, on tak naprawde nie jest przydatny, chyba ze by byla misja gdzie sie trekuje po planecie, i aby n eitrzeba bylo wracac by odleciec, to idzie sie karawana, a to dosyc fajny pomysl.
Robot przeciwpurzowy tez jest spoko, gdyby dzialal jak robot obronny, co tarcze przeciwko mrowka robil.
 
 
     
dawid960 
Neokid
@up: to nieprawda


Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 133
Skąd: z matrixa ( XD )
Wysłany: 15-03-2012, 19:54   

ale to przykład :roll:
Cytat:
4 żuraw przesuwalny

cechy: robot który może przenieść statek kosmiczny w inne miejsce, może wykrywać mrowiska dzięki wrażliwymi czujnikami na grunt


teraz rozumiesz?
_________________


kliknij w to, proszę
 
 
     
lukas_j 
Geek
127.0.0.1<-hack


Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 187
Skąd: localhost
Wysłany: 17-03-2012, 23:00   

z tymi mrowiskami to glupi pomysł ;f chociaż....

robot antyburzowy wg mnie jest bardzo dobrym pomysłem.

a te mrowiska to wykrywałby może sniffer a nie...
_________________
Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania!
 
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 18-03-2012, 17:17   

A jak wyobrazacie sobie takie mrowisko? IMO zaden z tych pomyslow nie jest dobry lub sensowny.
Ale w sumie czytajac to naszla mnie koncepcja, ze fajnie by bylo zrobic serie "budynkow" w postaci roslin. Bylyby one budowane przez obcych, kazdy mialby inne budynki ktore moglby budowac. Wyjatkiem bylyby osy, ktore zamiast budowac transportowaly by materie organiczna z ktore inne robaczki moga budowac. Raz, ze obcy nie wygladaliby i nie zachowywaliby sie jak pozbawione mozgu stworzenia, a dwa, ze to by byla dobra kara dla graczy, ktorzy rozbudowywuja sie przez pare godzin zanim rusza czyscic mape.
_________________
 
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 18-03-2012, 18:15   

Berserker, ja sobie wyobrazam to jego mrowisko tak jak Robaki sie zakopuja, i ich ni mozna wykryc.
 
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 18-03-2012, 18:59   

I taka mrowka po prostu wchodzi w ziemie? To juz lepiej dac wlasnie jakas roslinke, ktora generuje pole wewnatrz ktorego mrowki nie sa wykrywane. Wtedy dla mnie to ma sens zarowno w implementacji, jak i w aspekcie logicznym.
_________________
 
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-03-2012, 19:35   

Nerubianie w WarCrafcie mieli zdolność do zakopywania się w ziemi w celu ukrycia przed wrogiem. Myślę, że właśnie o coś podobnego chodziło.
 
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 18-03-2012, 20:29   

Berserker, o!
I tak wlasnie powinien dzialac development. Pomyslow powinno byc duzo, niewazne cyz glupie czy nie, bo kazdy mozna rozwinac.
 
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-03-2012, 21:26   

Zawsze tak jest, że jak coś wymyślę to okazuje się, że ktoś zrobił to już wcześniej. Ostatnio obmyśliłem sobie bardzo fajną modułową konstrukcję w Minecrafcie. Włączyłem google i okazało się że jakiś gość to już zbudował.

Motyw ze strefą zabezpieczoną przed wykryciem jest dosyć popularny.

Myślę, i myślę i nie mogę niczego oryginalnego wymyślić.
 
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 18-03-2012, 21:42   

Kamuflaż. Jakiś algorytm, który bierze pod uwagę odległość, pochylenie terenu, mgłę, prędkość, zasięgu widoczności i w zależności od tego pokazuje przeciwnika graczowi lub nie. Na przykład poruszająca się mrówka widoczna z daleka, a stojąca w miejscu widoczna dopiero z bliska. Tylko trzeba by jeszcze wziąć pod uwagę kolorystykę mapy i mrówki, bo to by było dziwne, gdyby zielonej mrówce udało się zakamuflować na Wulkanii...
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-03-2012, 21:57   

Zaprogramowanie czegoś takiego nie byłoby przypadkiem zbyt dużym wyzwaniem? Czegoś takiego nie ma nawet w sporych komercyjnych produkcjach (FPSy - np. UT, Battlefield, Halo i wiele innych).
Boty zauważą cię nawet jak siedzisz w krzakach, nie przeszkadza im mgła ani kamuflaż.

Chociaż jak tak teraz myślę...
W grze Far Cry 2 jest działający kamuflaż w trybie singleplayer.
 
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 18-03-2012, 22:18   

Kamuflaz dla funkcji radar() jest latwy do zrobienia -> wystarczy w samej funkcji radar to uwzglednic. Podobnie z tymi wszystkimi antyradarowymi roslinkami. Natomiast kamuflaz dla samego gracza powinna zalatwiac kolorystyka mrowki. Jesli zlewa sie z otoczeniem to jej nie widac, proste. Ew zrobic ja polprzezroczysta jak stoi :)
_________________
 
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 19-03-2012, 12:08   

W World of Tanks przeciwnik może stać przed tobą na prostym terenie, ale jeśli się nie będzie ruszał, strzelał i będziecie daleko od siebie, ponadto ma się słaby radar to jest tak jakby "niewidzialny". Co prawda za czasów Bety czołgi potrafiły zniknąć na środku pola, ale to już poprawili.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012