moje pomysły |
Autor |
Wiadomość |
dawid960
Neokid @up: to nieprawda
Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 133 Skąd: z matrixa ( XD )
|
Wysłany: 15-03-2012, 16:34 moje pomysły
|
|
|
przepraszam ze bez screena
(1) insekty
1 mrowisko
cechy: potrafi mrówkom i pająkom uchronić się ekspedycją.
jak odnaleźć?:robotem kopiącym, żurawiem przesuwalnym
inne: niewykrywalny przez radar, nie można wejść
wygląd:brak
na powierzchni:mała dziurka
pod ziemią: system kanalików...
(2) roboty
1 pancerny transporter
cechy: więcej wytrzymałości
wygląd: robot pancerny z chwytakiem (takim jakie mają inne transportery)
jak zbudować?:w fabryce robotów na poziomie 2
2 robot odgromnikowy
cechy: wytwarza żółte pole antyburzowe (jak mogę tak napisać)
wygląd: podobny do osłaniacza, zamiast kulki ma wygląd rudy uranu tylko jest jest bardziej kolczasty.
jak zbudować?:w fabryce robotów na poziomie 4
3 robot kopiący
cechy: robot który pomaga poszukiwać mrowiska od spodu (w ziemi).
wygląd: robot pancerny z kopiącym świderkiem.
screen:
jak zbudować?:w fabryce robotów na poziomie 3
4 żuraw przesuwalny
cechy: robot który może przenieść statek kosmiczny w inne miejsce, może wykrywać mrowiska dzięki wrażliwymi czujnikami na grunt
jak zbudować?: w fabryce robotów na poziomie 20 + materia organiczna (materiał na czujniki)
(4) poziomy budynków
(wzór to fabryka robotów)
cechy: zmienia wygląd budynku na bardziej epicki, umożliwia budowanie nowych robotów.
obraz jakby nie zrozumieliście (z painta)
/// WTH!? Popracuj nad formatowaniem, bo czytelność tego posta wgniata w fotel. Nie rozumiem zupełnie tego rysunku w PAINcie... - Raptor |
_________________
kliknij w to, proszę
|
Ostatnio zmieniony przez Raptor 19-09-2012, 23:34, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 15-03-2012, 17:21
|
|
|
Daję ci 24 godziny na poprawienie tego postu tak, żeby dało się coś zrozumieć, albo temat ląduje w koszu.
E: Nvm, widzę, że chcecie krytykować te "pomysły". |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
Ostatnio zmieniony przez Simbax 18-03-2012, 18:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 15-03-2012, 18:03
|
|
|
Ale post jest zrozumialy.
Co do poziomow budynku, to glupio aby trzeba bylo smieciowe roboty budowac by poziom szedl wyzej. Nie podoba mi sie pomysl z lewelowaniem. Do dupy.
Mrowisko jest nawet, i rozumiem jak dziala, ale nie pasuje, bo mrowki zazwyczaj padaja po 1 uderzeniu. Do tego po co komu przenosic statek? Nie wiem, on tak naprawde nie jest przydatny, chyba ze by byla misja gdzie sie trekuje po planecie, i aby n eitrzeba bylo wracac by odleciec, to idzie sie karawana, a to dosyc fajny pomysl.
Robot przeciwpurzowy tez jest spoko, gdyby dzialal jak robot obronny, co tarcze przeciwko mrowka robil. |
|
|
|
|
dawid960
Neokid @up: to nieprawda
Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 133 Skąd: z matrixa ( XD )
|
Wysłany: 15-03-2012, 19:54
|
|
|
ale to przykład
Cytat: | 4 żuraw przesuwalny
cechy: robot który może przenieść statek kosmiczny w inne miejsce, może wykrywać mrowiska dzięki wrażliwymi czujnikami na grunt |
teraz rozumiesz? |
_________________
kliknij w to, proszę
|
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 17-03-2012, 23:00
|
|
|
z tymi mrowiskami to glupi pomysł ;f chociaż....
robot antyburzowy wg mnie jest bardzo dobrym pomysłem.
a te mrowiska to wykrywałby może sniffer a nie... |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 18-03-2012, 17:17
|
|
|
A jak wyobrazacie sobie takie mrowisko? IMO zaden z tych pomyslow nie jest dobry lub sensowny.
Ale w sumie czytajac to naszla mnie koncepcja, ze fajnie by bylo zrobic serie "budynkow" w postaci roslin. Bylyby one budowane przez obcych, kazdy mialby inne budynki ktore moglby budowac. Wyjatkiem bylyby osy, ktore zamiast budowac transportowaly by materie organiczna z ktore inne robaczki moga budowac. Raz, ze obcy nie wygladaliby i nie zachowywaliby sie jak pozbawione mozgu stworzenia, a dwa, ze to by byla dobra kara dla graczy, ktorzy rozbudowywuja sie przez pare godzin zanim rusza czyscic mape. |
_________________
|
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 18-03-2012, 18:15
|
|
|
Berserker, ja sobie wyobrazam to jego mrowisko tak jak Robaki sie zakopuja, i ich ni mozna wykryc. |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 18-03-2012, 18:59
|
|
|
I taka mrowka po prostu wchodzi w ziemie? To juz lepiej dac wlasnie jakas roslinke, ktora generuje pole wewnatrz ktorego mrowki nie sa wykrywane. Wtedy dla mnie to ma sens zarowno w implementacji, jak i w aspekcie logicznym. |
_________________
|
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-03-2012, 19:35
|
|
|
Nerubianie w WarCrafcie mieli zdolność do zakopywania się w ziemi w celu ukrycia przed wrogiem. Myślę, że właśnie o coś podobnego chodziło. |
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 18-03-2012, 20:29
|
|
|
Berserker, o!
I tak wlasnie powinien dzialac development. Pomyslow powinno byc duzo, niewazne cyz glupie czy nie, bo kazdy mozna rozwinac. |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-03-2012, 21:26
|
|
|
Zawsze tak jest, że jak coś wymyślę to okazuje się, że ktoś zrobił to już wcześniej. Ostatnio obmyśliłem sobie bardzo fajną modułową konstrukcję w Minecrafcie. Włączyłem google i okazało się że jakiś gość to już zbudował.
Motyw ze strefą zabezpieczoną przed wykryciem jest dosyć popularny.
Myślę, i myślę i nie mogę niczego oryginalnego wymyślić. |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 18-03-2012, 21:42
|
|
|
Kamuflaż. Jakiś algorytm, który bierze pod uwagę odległość, pochylenie terenu, mgłę, prędkość, zasięgu widoczności i w zależności od tego pokazuje przeciwnika graczowi lub nie. Na przykład poruszająca się mrówka widoczna z daleka, a stojąca w miejscu widoczna dopiero z bliska. Tylko trzeba by jeszcze wziąć pod uwagę kolorystykę mapy i mrówki, bo to by było dziwne, gdyby zielonej mrówce udało się zakamuflować na Wulkanii... |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-03-2012, 21:57
|
|
|
Zaprogramowanie czegoś takiego nie byłoby przypadkiem zbyt dużym wyzwaniem? Czegoś takiego nie ma nawet w sporych komercyjnych produkcjach (FPSy - np. UT, Battlefield, Halo i wiele innych).
Boty zauważą cię nawet jak siedzisz w krzakach, nie przeszkadza im mgła ani kamuflaż.
Chociaż jak tak teraz myślę...
W grze Far Cry 2 jest działający kamuflaż w trybie singleplayer. |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 18-03-2012, 22:18
|
|
|
Kamuflaz dla funkcji radar() jest latwy do zrobienia -> wystarczy w samej funkcji radar to uwzglednic. Podobnie z tymi wszystkimi antyradarowymi roslinkami. Natomiast kamuflaz dla samego gracza powinna zalatwiac kolorystyka mrowki. Jesli zlewa sie z otoczeniem to jej nie widac, proste. Ew zrobic ja polprzezroczysta jak stoi |
_________________
|
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 19-03-2012, 12:08
|
|
|
W World of Tanks przeciwnik może stać przed tobą na prostym terenie, ale jeśli się nie będzie ruszał, strzelał i będziecie daleko od siebie, ponadto ma się słaby radar to jest tak jakby "niewidzialny". Co prawda za czasów Bety czołgi potrafiły zniknąć na środku pola, ale to już poprawili. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
|