Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Algorytm wysokosci |
Autor |
Wiadomość |
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 13-03-2012, 14:44 Algorytm wysokosci
|
|
|
Jakie jest powiazanie wysokosci, z czasem wymaganym aby jet(-1) wyladowalo, i od razu sie ruszylo? Troszeczke nad tym wczoraj siedzialem, i robilem testy, ale mi sie znudzilo, ale pomysl dosyc dobry : P Nawet napisac w C-bocie program, ktory to wylicza robiac testy, ze pierw na losowa pozycje jedzie, oblicza wysokosc nad ziemia, i Ale wlasnie nei wiem jak wyliczyc to dotkniecie ziemi. |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 13-03-2012, 15:43
|
|
|
Jasniej prosze, mam wrazenie, ze chodzi ci o predkosc opadania robota. W Ceebocie jest to 15m/s, w Colobocie pewnie tak samo. Jesli to nie to, to dokladnie opisz, o co tu chodzi. |
_________________
|
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 13-03-2012, 16:41
|
|
|
No o szybkosc by mi chodzilo. Po prostu chcialbym napisac wydajny program ktory by mi sterowal robotem latajaco strzelajacym. |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-03-2012, 17:27
|
|
|
Nie rozumiem. Jeżeli znasz prędkość i wysokość to możesz obliczyć czas i podstawić do jet(); |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 13-03-2012, 17:45
|
|
|
Albo wlaczyc Ceebota i miec predkosc podana odrazu. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|