[Poradnik] Jak skompilować kod? |
Autor |
Wiadomość |
musznik
Wiek: 32 Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 4 Skąd: nieJestemBotem
|
Wysłany: 14-03-2012, 22:22
|
|
|
co do vs 2010, udało mi się skompilować po ustawieniu innych toolsów tzw. Project -> properties -> general -> Platform Toolset = Windows7.1 SDK. + To co opisałem w poście wyżej. No i ruszyło, ale grafa się posypała. Mimo tego w trybie emulacji RGB chodzi, prawie.. i to z 1 FPS'em ;] |
Ostatnio zmieniony przez musznik 15-03-2012, 13:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 15-03-2012, 00:28
|
|
|
A ja spróbowałem to skompilować na wirtualnej maszynie XPka, tzn. na czystym systemie. I coś mi tu nie wychodzi, bo wywala "Gra COLOBOT nie jest zainstalowana", w każdym przypadku - _NET na TRUE, DEMO na TRUE, cokolwiek zmienię, zawsze ten sam komunikat. Instalowałem tylko standardowe biblioteki (JRE etc.), Firefoksa, Eclipse, VC++ ^ i DirectX 8 SDK (z linku podanego w pierwszym poście). Any ideas? |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-03-2012, 07:21
|
|
|
Bo nie ma wpisanych wartości w rejestrze, kiedyś stworzyłem temat, gdzie opisałem jak je dodać. Można też zainstalować oryginalnego colobota z płyty.
[ Dodano: 15-03-2012, 07:22 ]
Albo uruchomić z -nocd, też powinno działać. |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 15-03-2012, 13:06
|
|
|
Schocker, jak bede w domu, to tobie podam plik rejestracji. Wystarczy wtedy wlaczyc edytor plikow .reg, i go wlozyc, albo po prostu kliknac na ten plik. Ale to dopiero o 16 czy 17. |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-03-2012, 14:51
|
|
|
Jest w dziale "Modyfikacje" w temacie "Dane colobota w rejestrze" (nie mogę dać linka bo piszę z komórki) |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 15-03-2012, 15:39
|
|
|
krzys_h napisał/a: | Jest w dziale "Modyfikacje" w temacie "Dane colobota w rejestrze" |
Oo, dziękuję. Nie wiem czemu, ale wcześniej tego wątku nie zauważyłem. Myślę, że można dodać link do niego w pierwszym poście - nie wiadomo, komu się przyda. ^^ |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
musznik
Wiek: 32 Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 4 Skąd: nieJestemBotem
|
Wysłany: 17-03-2012, 10:35
|
|
|
Wciąż nie moge rozwikłać problemu graku grafiki po kompilacji
|
Ostatnio zmieniony przez musznik 17-03-2012, 16:18, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 17-03-2012, 12:19
|
|
|
@Up: Mam bardzo podobnie. Tzn. udało mi się skompilować i grafika byłą prawidłowa, ale gra byłą w połowie po francusku i w ogóle... Na świeżym projekcie wszystkie czcionki są ok, ale brakuje innych rzeczy (grafik etc.), gdy je skopiuję z innych folderów - czcionki siadają. |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-03-2012, 14:03
|
|
|
Ja ustawiłem _POLISH na TRUE i skopiowałem colobot*.dat z oryginalnej polskiej gry, a następnie wypakowałem archiwum Polish/TO_Send do głównego katalogu projektu. Po skompilowaniu mam w pełni działającego colobota po polsku. |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
cyklopek11
Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 25
|
Wysłany: 17-03-2012, 15:37
|
|
|
Potwierdzam to co napisał krzys_h miałem dokładnie takie same problemy z grafiką. Spolszczony colobot śmiga że aż miło. |
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 17-03-2012, 22:56
|
|
|
Dzięki za info - popróbuje |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 18-03-2012, 12:31
|
|
|
Mógłby ktoś podrzucić skompilowany i działający colobot.exe i cbot.dll? |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 18-03-2012, 13:45
|
|
|
Przy standardowych ustawieniach.
// Dzięki -adiblol
Compiled.7z
|
Pobierz Plik ściągnięto 42 raz(y) 444,67 KB |
|
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
Ostatnio zmieniony przez adiblol 18-03-2012, 13:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
piotrdz
Twoja ulubiona misja: programowanie ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 55 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 19-03-2012, 23:42
|
|
|
Mogę potwierdzić, że też pod Windows 7 i VisualStudio 2010 i kompiluje się ładnie po drobnych zmianach w kodzie.
Edit: Niestety niezależnie od ustawień języka, po uruchomieniu wygląda tak: |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-03-2012, 09:16
|
|
|
Ustaw polski i skopiuj oryginalne pliki colobot*.dat z gry |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
|