Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Dodajcie do fabuły misję na czas. |
Autor |
Wiadomość |
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 19-09-2008, 10:40 RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.
|
|
|
No tak ale wtedy ktoś może użyć "nolimit" . Ale jak może użyć "nolimit" to może też użyć "winmission"...
Wypowiadajcie się który pomysł lepszy: mój czy cyklopka11. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
mrowek
Twoja ulubiona misja: ostatnia na nowej ziemi
Wiek: 19 Dołączył: 30 Cze 2008 Posty: 65 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 19-09-2008, 15:52 RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.
|
|
|
twój bo ciekawszy
|
_________________ error! [podpis uciekł] error!
WYSTĘPUJĄ:Kyuubi no yoko,Naruto uzumaki i
Administrator
-oddawaj podpis!
-no co? tak to jest jak się nie loguje!
-eee tam przesadzasz! no puść!
-nigdy!
-oddawaj! o mam go!
-ech! dajcie napis koniec!
-spoko |
|
|
|
|
cyber_J
Twoja ulubiona misja: Królowa Obcych
Wiek: 23 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 9 Skąd: Łabunie
|
Wysłany: 28-11-2008, 19:57 RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.
|
|
|
też uważam, że twój, adiblol, ciekawszy pomysł
|
_________________ Myślcie co chcecie, ale PITER TO ZJEB |
|
|
|
|
Piter
Twoja ulubiona misja: Na wulkani analiza badań
Dołączył: 17 Paź 2008 Posty: 48
|
Wysłany: 04-12-2008, 17:50 RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.
|
|
|
bardzo ciekawy |
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 18-12-2008, 18:51 RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.
|
|
|
ja mam jedno zdanie: gracz oszuka to oszuka... kazdy moze wpisac winmisiion i koniec! Jak chche na kodach grac, ma do tego prawo... A co do takich zabezpieczen to uwazam ze mozna dac nie robota, ale np. mrowke, i ona musi wprodukowac np. tnt, jak go wyprodukuje misja konczy sie powodzeniem, lub niepowodzeniem, nie trzeba robic przechodzenia, ale gracz moze rozwalic mrowke wiec jesli rozwali mrowke = przegranie misji, chyba ze zastosujemy robala, ktory wejdze pod ziemie, i bedzie czekal, jesli robal moze cos produkowac, to niech wyprodokuje np. tnt, nie musi sie ruszac, jak wyprodukuje to tnt = przegrana lub wygrana misja
co o tym sadzicie B) |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
Piter
Twoja ulubiona misja: Na wulkani analiza badań
Dołączył: 17 Paź 2008 Posty: 48
|
Wysłany: 19-12-2008, 11:18 RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.
|
|
|
no jasne |
_________________ CoLoBoT jest COLL!!!!
Proszę piszcie solucje |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 19-12-2008, 13:55 RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.
|
|
|
Ale robal sam nie wie kiedy jest pod ziemią
Sprawdzałem parametr altitude ale on się nie zmienia |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
DemoLisH
Zbanowany
Wiek: 24 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 273 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-12-2008, 18:36 RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.
|
|
|
a ja sprawdzilem position.z-topo(position)
i tez nic |
_________________ Compiling [Gość.exe]...
Zapraszam na grę zwaną League of Legends:
http://signup.leagueofleg...e98cec278372604 |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 19-12-2008, 19:18 RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.
|
|
|
to trzeba eksperymentalnie dobrać instrukcję move() na początku działania skryptu.
Jest jeden problem: jeśli gracz zapisze i wczyta grę to z powrotem robal wyjdzie na powierzchnię (to jest bug).
[dodane]
Wpadłem na coś takiego: gdyby zbliżyło się działo to robal wyświetliłby "Uwaga: kontynuowanie oszukiwania spowoduje zawieszenie gry." i (jeśli to by nie pomogło) - produkowałby miny na całej planszy albo rozmnażałby pająki xD. Oprócz tego że szkodliwe dla gracza to dodatkowo taka nieprzerwana produkcja zawiesi grę i spowoduje ten komunikat: "Nie można tego zbudować, za dużo obiektów". |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
Ostatnio zmieniony przez adiblol 19-12-2008, 19:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 29-01-2009, 16:53 RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.
|
|
|
[dodane]
Wpadłem na coś takiego: gdyby zbliżyło się działo to robal wyświetliłby "Uwaga: kontynuowanie oszukiwania spowoduje zawieszenie gry." i (jeśli to by nie pomogło) - produkowałby miny na całej planszy albo rozmnażałby pająki xD. Oprócz tego że szkodliwe dla gracza to dodatkowo taka nieprzerwana produkcja zawiesi grę i spowoduje ten komunikat: "Nie można tego zbudować, za dużo obiektów".[/quote]
Bradzo pomysłowe brawa!!!;)
ej ja tego niepisałem!!!! |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
Ostatnio zmieniony przez DeiDara 23-02-2009, 15:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 23-02-2009, 13:47
|
|
|
lol, ale mamy problemy |
|
|
|
|
DOJO
Piernik
Twoja ulubiona misja: Misja 36 (Ostatnia na nowej ziemi)
Wiek: 24 Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 85
|
Wysłany: 27-02-2009, 22:43
|
|
|
Z tymi mrówkami i robalami to wystarczy im w skrypcie usunąć cel PracticeBota i będzie git! W tedy tylko już gracz będzie mógł oszukiwać. |
_________________
|
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 28-02-2009, 12:48
|
|
|
e tam, oszukuje to oszukuje, kody sa po to, jak ktos chce niech uzywa. Ja uwazam tak: Dać np. te roboy, i wtedy jeden niszczy drugiego, i taki komunikat:
Uwaga! Zblizyles sie do stefy programowej misji! Mozesz tu byc, ale nic nie rob! Jesli cos zrobisz albo zniszczysz roboty, to misja skonczy sie niepowodzeniem, chyba tego nie chcesz?
I dac to tak zeby mrowki nie przeszly ;P robali dawac nie trzeba. A mozna dac mrowkom skrypt aby nie atakowaly practisebota i targetbota. Mozna zrobic tak, ze jeden wjedzie w drugiego. A co jesli gracz zablokuje? Dajemy errmode(0); I jakis skrypt. Jesli np. Nie ma wolnej drogi do targetbota, to wyswietli sie komunikat: "UWAGA! Jestes na strefie programowej gry! Mowilem zebys nic nie robil, ale nie posluchales! Misja konczy sie niepowodzeniem!" Albo dac czas, np: "Jesli za 10 sekund nie zjedziesz stad, misja skonczy sie niepowodzeniem" Tylko jak sterowac kodem programu? Mozna dac kilka rzeczy, np. Mine i targetbota, albo dookola niego 4 miny. jak jedna sie zniszczy to koniec, a gracz tego nie przepcha |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|