Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Dodajcie do fabuły misję na czas.
Autor Wiadomość
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 19-09-2008, 10:40   RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.

No tak ale wtedy ktoś może użyć "nolimit" :D . Ale jak może użyć "nolimit" to może też użyć "winmission"...

Wypowiadajcie się który pomysł lepszy: mój czy cyklopka11.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
 
mrowek 


Twoja ulubiona misja: ostatnia na nowej ziemi
Wiek: 19
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 65
Skąd: Tychy
Wysłany: 19-09-2008, 15:52   RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.

twój bo ciekawszy
_________________
error! [podpis uciekł] error!

WYSTĘPUJĄ:Kyuubi no yoko,Naruto uzumaki i
Administrator

-oddawaj podpis!
-no co? tak to jest jak się nie loguje!
-eee tam przesadzasz! no puść!
-nigdy!
-oddawaj! o mam go!
-ech! dajcie napis koniec!
-spoko
 
 
cyber_J


Twoja ulubiona misja: Królowa Obcych
Wiek: 23
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 9
Skąd: Łabunie
Wysłany: 28-11-2008, 19:57   RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.

też uważam, że twój, adiblol, ciekawszy pomysł

_________________
Myślcie co chcecie, ale PITER TO ZJEB
 
 
 
Piter


Twoja ulubiona misja: Na wulkani analiza badań
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 48
Wysłany: 04-12-2008, 17:50   RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.

bardzo ciekawy
 
 
 
lukas_j 
Geek
127.0.0.1<-hack


Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 187
Skąd: localhost
Wysłany: 18-12-2008, 18:51   RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.

ja mam jedno zdanie: gracz oszuka to oszuka... kazdy moze wpisac winmisiion i koniec! Jak chche na kodach grac, ma do tego prawo... A co do takich zabezpieczen to uwazam ze mozna dac nie robota, ale np. mrowke, i ona musi wprodukowac np. tnt, jak go wyprodukuje misja konczy sie powodzeniem, lub niepowodzeniem, nie trzeba robic przechodzenia, ale gracz moze rozwalic mrowke wiec jesli rozwali mrowke = przegranie misji, chyba ze zastosujemy robala, ktory wejdze pod ziemie, i bedzie czekal, jesli robal moze cos produkowac, to niech wyprodokuje np. tnt, nie musi sie ruszac, jak wyprodukuje to tnt = przegrana lub wygrana misja

co o tym sadzicie B)
_________________
Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania!
 
 
 
Piter


Twoja ulubiona misja: Na wulkani analiza badań
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 48
Wysłany: 19-12-2008, 11:18   RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.

no jasne
_________________
CoLoBoT jest COLL!!!!
Proszę piszcie solucje
 
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 19-12-2008, 13:55   RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.

Ale robal sam nie wie kiedy jest pod ziemią :(
Sprawdzałem parametr altitude ale on się nie zmienia :(
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
 
DemoLisH
Zbanowany


Wiek: 24
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 273
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-12-2008, 18:36   RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.

a ja sprawdzilem position.z-topo(position)
i tez nic
_________________
Compiling [Gość.exe]...

Zapraszam na grę zwaną League of Legends:
http://signup.leagueofleg...e98cec278372604
 
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 19-12-2008, 19:18   RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.

to trzeba eksperymentalnie dobrać instrukcję move() na początku działania skryptu.

Jest jeden problem: jeśli gracz zapisze i wczyta grę to z powrotem robal wyjdzie na powierzchnię (to jest bug).

[dodane]
Wpadłem na coś takiego: gdyby zbliżyło się działo to robal wyświetliłby "Uwaga: kontynuowanie oszukiwania spowoduje zawieszenie gry." i (jeśli to by nie pomogło) - produkowałby miny na całej planszy albo rozmnażałby pająki xD. Oprócz tego że szkodliwe dla gracza to dodatkowo taka nieprzerwana produkcja zawiesi grę i spowoduje ten komunikat: "Nie można tego zbudować, za dużo obiektów".
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

Ostatnio zmieniony przez adiblol 19-12-2008, 19:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
DeiDara 
Derosa out.


Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: Włocławek
Wysłany: 29-01-2009, 16:53   RE: Dodajcie do fabuły misję na czas.

[dodane]
Wpadłem na coś takiego: gdyby zbliżyło się działo to robal wyświetliłby "Uwaga: kontynuowanie oszukiwania spowoduje zawieszenie gry." i (jeśli to by nie pomogło) - produkowałby miny na całej planszy albo rozmnażałby pająki xD. Oprócz tego że szkodliwe dla gracza to dodatkowo taka nieprzerwana produkcja zawiesi grę i spowoduje ten komunikat: "Nie można tego zbudować, za dużo obiektów".[/quote]

Bradzo pomysłowe brawa!!!;)


ej ja tego niepisałem!!!!
_________________
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
Ostatnio zmieniony przez DeiDara 23-02-2009, 15:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 23-02-2009, 13:47   

lol, ale mamy problemy ;-) ;-) ;-)
 
 
     
DOJO 
Piernik


Twoja ulubiona misja: Misja 36 (Ostatnia na nowej ziemi)
Wiek: 24
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 85
Wysłany: 27-02-2009, 22:43   

Z tymi mrówkami i robalami to wystarczy im w skrypcie usunąć cel PracticeBota i będzie git! W tedy tylko już gracz będzie mógł oszukiwać.
_________________
 
 
     
lukas_j 
Geek
127.0.0.1<-hack


Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 187
Skąd: localhost
Wysłany: 28-02-2009, 12:48   

e tam, oszukuje to oszukuje, kody sa po to, jak ktos chce niech uzywa. Ja uwazam tak: Dać np. te roboy, i wtedy jeden niszczy drugiego, i taki komunikat:

Uwaga! Zblizyles sie do stefy programowej misji! Mozesz tu byc, ale nic nie rob! Jesli cos zrobisz albo zniszczysz roboty, to misja skonczy sie niepowodzeniem, chyba tego nie chcesz?


I dac to tak zeby mrowki nie przeszly ;P robali dawac nie trzeba. A mozna dac mrowkom skrypt aby nie atakowaly practisebota i targetbota. Mozna zrobic tak, ze jeden wjedzie w drugiego. A co jesli gracz zablokuje? Dajemy errmode(0); I jakis skrypt. Jesli np. Nie ma wolnej drogi do targetbota, to wyswietli sie komunikat: "UWAGA! Jestes na strefie programowej gry! Mowilem zebys nic nie robil, ale nie posluchales! Misja konczy sie niepowodzeniem!" Albo dac czas, np: "Jesli za 10 sekund nie zjedziesz stad, misja skonczy sie niepowodzeniem" Tylko jak sterowac kodem programu? Mozna dac kilka rzeczy, np. Mine i targetbota, albo dookola niego 4 miny. jak jedna sie zniszczy to koniec, a gracz tego nie przepcha :P
_________________
Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012