Wielka Lista Rzeczy, Które Chcielibyśmy Dodać/Zmienić |
Autor |
Wiadomość |
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12-03-2012, 21:21
|
|
|
Widzieliście grafikę w grze Prince of Persia (2008). To jest właśnie przykład gierki o grafice celowo modyfikowanej. Według mnie twórcy trafili z tym w dziesiątkę. Jednak wielu krytyków potępiło grę za grafikę. |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 12-03-2012, 21:26
|
|
|
Mrocza napisał/a: | Jednak wielu krytyków potępiło grę za grafikę. |
Oj, nie tylko... Są źli, bo całkowicie zmienili fabułę i trochę sposób rozgrywki. IMO dobrze twórcy zrobili... Zawsze coś świeżego w branży, a świetnej trylogii nie byłoby sensu kontynuować na siłę... |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12-03-2012, 21:31
|
|
|
Ale przecież kontynuowali wcześniej zamkniętą trylogię wypuszczając Zapomniane Piaski. |
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 12-03-2012, 21:35
|
|
|
Grafika niezła, taka colobotowa w tym Prince of Persia. Z tego co moje oko widzi to są używane shadery typu DoF, Bloom, Bumpmap, Specmap, i jakiś wyostrzacz. Ciekawie. Gdyby tak nowy Colobot wyglądał to nie dość że grafika świetna to i wpada w klimaty dla młodszych osób. Niestety zaraz zaczną się kłótnie o słabe GPU |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 12-03-2012, 21:45
|
|
|
To dodamy mozliwosc wylaczenia niepotrzebnych zabawek. Depth of field mowie nie. Bloom ograniczony.
Popatrzcie na Red Steel 2. Gra na ograniczonej konsoli. Wyolbrzymiony efekt Pronce of Persia, dla tych co niezbyt rozumieja : P |
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 12-03-2012, 22:48
|
|
|
PoxiPol napisał/a: | Bloom ograniczony. |
Ale musi być, bardzo przyzwoity efekt, choć racja, łatwo z nim przesadzić. Bumpmapping jest równie ciekawą opcją, a zawsze można wypuścić grę z konfiguratorem przy instalacji - coś w stylu:
Kod: | [ ] Grafika wysokiej jakości - dla komputerów sprzed ostatnich X lat, zalecane...
[ ] Grafika średniej jakości - dla.... |
Edit: Nie zauważyłem ostatniego postu na poprzedniej stronie.
PoxiPol napisał/a: | Co byscie powiedzieli, gdyby pojsc w krok Banjo-Tooie? |
Tak, tak! Uwielbiam całą serię Banjo-Kazooie, a Banjo-Tooie to, wbrew pozorom, całkiem rozbudowana gra. Podpisuję się pod tym pomysłem. ^^ |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 12-03-2012, 22:56
|
|
|
Mam nadzieje ze wiesz co mam na mysli. To ze wszystkie twoje mozliwosci z toba zostaja, a tylko uczysz sie nowych. Rzecz ktora mnie denerwuje pomiedzy kazdymi pokemonami, zelda, czy Final Fantasy : P |
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 12-03-2012, 23:08
|
|
|
Tak, tak, rozumiem, uwielbiam całą serię przygód Banjo i Kazooie.
Największym problemem w COLOBOCIE była... obecność pająków. Mam arachnofobię, wszystkie misje z nimi związane albo zwyczajnie pomijałem, albo, przy przypływie dużej odwagi, przechodziłem z przymrużonymi oczami. |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 13-03-2012, 15:13
|
|
|
Uuu, ciekawy pomysl do gry, mozliwosc latwiejszego podmieniania modeli, tekstur, itp : ) Bylo by to przydatne do modowania np : P |
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 15-03-2012, 12:51
|
|
|
Jakiś program do tego zrobić można by było |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 27-03-2012, 12:46
|
|
|
Chcialbym zobaczyc troszku wiecej elementow sandboxa.
Np trekowanie po planetcie, dzieki czemu mozemy sie dowiedziec o historii planety czy cywilizacji. Albo odkryc co jeszcze roboty robily wczesniej na tych planteach, przed problemami. Pomagaly by nam wtedy slady, zniszczona zielenizna na planecie jungli np, czy szczatki i rysunki na scianach. Moglbym sie zajac planowaniem takich miejsc u znalezisk, ale to zalezy od was, czy wam sie pomysl podoba.
// Twój post bardzo ciężko zrozumieć. Mógłbyś nad nim popracować? - Raptor
Tak to jest gdy pisze posty na lekcji : P Do tego na notebooku gdzie na myszke sie dmuchnie i klika w srodku tekstu. |
Ostatnio zmieniony przez Raptor 27-03-2012, 15:14, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-03-2012, 13:37
|
|
|
PoxiPol napisał/a: | [...] mozemy sie dowiedziec czenam nie zrobil, nby peedrun gos wiecej, do sp historia planety czy cywilizacji. Algdzie przeszle roboty bo miejsca byly. |
Nic nie zrozumiałem... |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 27-03-2012, 19:36
|
|
|
O. Teraz jest zrozumiałe. I mnie się nawet Twój pomysł bardzo podoba. Uwielbiałem odkrywać tzw. "użyteczne pozostałości" po poprzedniej ekspedycji i wyobrażać sobie niestworzone historie . Sam już jednak nie wiem czy będziemy robić remake/reboot czy kontynuację CoLoBoT'a? Jakoś nie mogę się zdecydować, jak powinienem się nastawić podczas pisania fabuły i później scenariusza. Może lepiej zająć się najpierw technicznymi sprawami niż wszystko na raz? Przynajmniej się będę mógł skupić na dalszej nauce programowania. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
|