Wielka Lista Rzeczy, Które Chcielibyśmy Dodać/Zmienić |
Autor |
Wiadomość |
dawid960
Neokid @up: to nieprawda
Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 133 Skąd: z matrixa ( XD )
|
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 27-02-2012, 20:29
|
|
|
Emxx52 napisał/a: | A tak konkretnie to pamiętam coś o tym, że silnik fizyczny w nowszych zaworkowych grach to chyba Havok (czy coś takiego), który chyba nie był stworzony przeszło nich. Trzeba sprawdzić... |
Havok jest płatny, z tego co mi wiadomo. Na stronie silnika nie ma linku do pobrania, jest jedynie opcja Contact sales.
Swoją drogą Havok był też wykorzystany np. w Age of Empires III (<3). |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 27-02-2012, 21:35
|
|
|
Havok jest popularny. SIlnik graficzny Source wykorzystuje silnik fizyczny Havok (czyli gry typu Half Life, Portal). |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 27-02-2012, 21:42
|
|
|
Zauważ, że już to napisałem |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
dawid960
Neokid @up: to nieprawda
Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 133 Skąd: z matrixa ( XD )
|
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 27-02-2012, 21:44
|
|
|
Dawid. Proszę, policz do tylu, ilu umiesz przed napisaniem posta...
Edit:
@down: Błagam, zablokujcie go, bo ją z nim nie wytrzymam! Chyba, że z tego wyrośnie... |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
Ostatnio zmieniony przez Emxx52 27-02-2012, 22:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
dawid960
Neokid @up: to nieprawda
Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 133 Skąd: z matrixa ( XD )
|
Wysłany: 27-02-2012, 22:01
|
|
|
i jeszcze muzykę w tle podczas grania (jak w minecraft) |
_________________
kliknij w to, proszę
|
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 27-02-2012, 22:53
|
|
|
Mały request ode mnie - zaimplementowanie:
- mapy normalne
- mapowanie parallax
- mapy specular (odbłyski)
|
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 27-02-2012, 23:09
|
|
|
Oo, parallax mapping rzeczywiście byłby niezły. Ogólnie przydałoby się poprawić też odbicia w wodzie IMHO, chyba, że już ktoś o tym wspomniał. |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 08-03-2012, 20:30
|
|
|
Najpierw to wg mnie powinnismy sie zająć przeniesieniem tego na opengl i sdl i to w taki sposob, zeby nie mialo to wiekszych wymagan niz obecnie... |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 08-03-2012, 20:38
|
|
|
lukas_j napisał/a: | Najpierw to wg mnie powinnismy sie zająć przeniesieniem tego na opengl i sdl i to w taki sposob, zeby nie mialo to wiekszych wymagan niz obecnie... |
Zdaje się, że przeniesienie tego na lepszy i nowszy DirectX/OpenGL poprawi znacząco wydajność grafiki i dźwięku. Niektóre gry, posiadające te same wymagania lecz nieco lepszą grafikę są tego dobrym przykładem. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 08-03-2012, 21:27
|
|
|
na pewno przeniesiemy to na opengl a nie directx, w koncu dązymy do tego, aby było mozliwe uruchomienie tego pod innymi systemami niż windows w koncu naprawdę fajna gra byłąby na linuxa (obok openareny)
@EDIT: mowilem ze jak uda mi sie zdobyc stary płyty głowne pod procki np. 400mhz itp to postestuje colobota jak on dziala na takich :] |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-03-2012, 21:36
|
|
|
Ja nie chcę burzyć waszych opinii ale według mnie zapaleńcy ze starymi, przedwiekowymi komputerami są jednak w mniejszości. Teraz większość dzieciaków dostaje na komunię nowiuśki sprzęt.
Trzeba uwzględnić grupę docelową. Niektórzy jednak zdecydowanie kierują się głównie grafiką a nie grywalnością.
Chociaż ostatnio gry "retro" są bardzo popularne... |
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 08-03-2012, 21:57
|
|
|
Hmm, ja o takich starych mowie, ze moge potestować
Ale ogolnie chodzi mi o to, ze np. taki komp z prockiem pentium 4 1.8ghz albo 2.4ghz nie ejst taki stary, bo wiele ludzi ma takei komputery jak chodze naprawiac. Normą jest 512mb ramu, karta geforce 4... wiec na takim sprzecie uwazam powinno pójsc bez problemów. Nie przesadzajmy już...
@EDIT:
a do multiplayera nie możemy użyc po prostu socketów? wg mnie najłatwiej robi się to własnie tak..
albo - sdl ma mozliwość obslugi sieci (chyba) |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-03-2012, 22:14
|
|
|
lukas_j napisał/a: | pod procki np. 400mhz |
lukas_j napisał/a: | Nie przesadzajmy już... |
To się według mnie wzajemnie wyklucza bo sam przesadzasz. |
|
|
|
|
|