Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Wielka Lista Rzeczy, Które Chcielibyśmy Dodać/Zmienić
Autor Wiadomość
dawid960 
Neokid
@up: to nieprawda


Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 133
Skąd: z matrixa ( XD )
Wysłany: 26-02-2012, 22:51   

NPC? zróbcie NPC'ty w takim stylu.
_________________


kliknij w to, proszę
 
 
     
Schocker 
Wants cookies!


Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Wadowice
Wysłany: 27-02-2012, 20:29   

Emxx52 napisał/a:
A tak konkretnie to pamiętam coś o tym, że silnik fizyczny w nowszych zaworkowych grach to chyba Havok (czy coś takiego), który chyba nie był stworzony przeszło nich. Trzeba sprawdzić...


Havok jest płatny, z tego co mi wiadomo. Na stronie silnika nie ma linku do pobrania, jest jedynie opcja Contact sales.
Swoją drogą Havok był też wykorzystany np. w Age of Empires III (<3).
_________________
But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
 
 
     
Madman07


Wiek: 28
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 133
Skąd: Ze Stargate ;]
Wysłany: 27-02-2012, 21:35   

Havok jest popularny. SIlnik graficzny Source wykorzystuje silnik fizyczny Havok (czyli gry typu Half Life, Portal).
_________________

"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled."
 
     
Emxx52 
W istocie


Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 207
Skąd: Z istotnych pobudek
Wysłany: 27-02-2012, 21:42   

Zauważ, że już to napisałem :>
_________________
Windows w szacie Linuxa
 
     
dawid960 
Neokid
@up: to nieprawda


Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 133
Skąd: z matrixa ( XD )
Wysłany: 27-02-2012, 21:42   

A texturepacki? :roll:
_________________


kliknij w to, proszę
 
 
     
Emxx52 
W istocie


Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 207
Skąd: Z istotnych pobudek
Wysłany: 27-02-2012, 21:44   

Dawid. Proszę, policz do tylu, ilu umiesz przed napisaniem posta...

Edit:
@down: Błagam, zablokujcie go, bo ją z nim nie wytrzymam! Chyba, że z tego wyrośnie...
_________________
Windows w szacie Linuxa
Ostatnio zmieniony przez Emxx52 27-02-2012, 22:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
dawid960 
Neokid
@up: to nieprawda


Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 133
Skąd: z matrixa ( XD )
Wysłany: 27-02-2012, 22:01   

i jeszcze muzykę w tle podczas grania (jak w minecraft)
_________________


kliknij w to, proszę
 
 
     
Madman07


Wiek: 28
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 133
Skąd: Ze Stargate ;]
Wysłany: 27-02-2012, 22:53   

Mały request ode mnie - zaimplementowanie:
- mapy normalne
- mapowanie parallax
- mapy specular (odbłyski)

:)
_________________

"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled."
 
     
Schocker 
Wants cookies!


Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Wadowice
Wysłany: 27-02-2012, 23:09   

Oo, parallax mapping rzeczywiście byłby niezły. Ogólnie przydałoby się poprawić też odbicia w wodzie IMHO, chyba, że już ktoś o tym wspomniał.
_________________
But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
 
 
     
lukas_j 
Geek
127.0.0.1<-hack


Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 187
Skąd: localhost
Wysłany: 08-03-2012, 20:30   

Najpierw to wg mnie powinnismy sie zająć przeniesieniem tego na opengl i sdl i to w taki sposob, zeby nie mialo to wiekszych wymagan niz obecnie...
_________________
Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania!
 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 08-03-2012, 20:38   

lukas_j napisał/a:
Najpierw to wg mnie powinnismy sie zająć przeniesieniem tego na opengl i sdl i to w taki sposob, zeby nie mialo to wiekszych wymagan niz obecnie...

Zdaje się, że przeniesienie tego na lepszy i nowszy DirectX/OpenGL poprawi znacząco wydajność grafiki i dźwięku. Niektóre gry, posiadające te same wymagania lecz nieco lepszą grafikę są tego dobrym przykładem.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
lukas_j 
Geek
127.0.0.1<-hack


Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 187
Skąd: localhost
Wysłany: 08-03-2012, 21:27   

na pewno przeniesiemy to na opengl a nie directx, w koncu dązymy do tego, aby było mozliwe uruchomienie tego pod innymi systemami niż windows :) w koncu naprawdę fajna gra byłąby na linuxa (obok openareny)

@EDIT: mowilem ze jak uda mi sie zdobyc stary płyty głowne pod procki np. 400mhz itp to postestuje colobota jak on dziala na takich :]
_________________
Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania!
 
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-03-2012, 21:36   

Ja nie chcę burzyć waszych opinii ale według mnie zapaleńcy ze starymi, przedwiekowymi komputerami są jednak w mniejszości. Teraz większość dzieciaków dostaje na komunię nowiuśki sprzęt.
Trzeba uwzględnić grupę docelową. Niektórzy jednak zdecydowanie kierują się głównie grafiką a nie grywalnością.
Chociaż ostatnio gry "retro" są bardzo popularne...
 
 
     
lukas_j 
Geek
127.0.0.1<-hack


Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 187
Skąd: localhost
Wysłany: 08-03-2012, 21:57   

Hmm, ja o takich starych mowie, ze moge potestować :)

Ale ogolnie chodzi mi o to, ze np. taki komp z prockiem pentium 4 1.8ghz albo 2.4ghz nie ejst taki stary, bo wiele ludzi ma takei komputery jak chodze naprawiac. Normą jest 512mb ramu, karta geforce 4... wiec na takim sprzecie uwazam powinno pójsc bez problemów. Nie przesadzajmy już...


@EDIT:
a do multiplayera nie możemy użyc po prostu socketów? wg mnie najłatwiej robi się to własnie tak..
albo - sdl ma mozliwość obslugi sieci (chyba)
_________________
Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania!
 
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-03-2012, 22:14   

lukas_j napisał/a:
pod procki np. 400mhz

lukas_j napisał/a:
Nie przesadzajmy już...


To się według mnie wzajemnie wyklucza bo sam przesadzasz.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012