Organizacja pracy |
Autor |
Wiadomość |
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-01-2012, 16:29 Organizacja pracy
|
|
|
Czekamy na kod źródłowy od EPSITECa. W tym czasie możemy zacząć organizować pracę. Mamy już kod od EPSITECa i zezwolenie na open source. Trzeba zająć się organizacją. W tym temacie piszcie, co kto może zrobić. Poniżej lista zadań i osób, które się do nich zgłosiły.
* Programowanie - krzys_h, lukas_j, WielkiBrat, adiblol (jak już będzie wieloplatformowy)
* Tworzenie tekstur - Mrocza, Simbax, (?)
* Modele 3D - (?)
* Audiotracki i inne dźwięki - Emxx52, adiblol (mastering), (?)
* Tworzenie misji - Thorin12, Simbax, a także:
a) Reliefy - Simbax, (?)
b) Teksty w SatCOM - Mrocza, (?)
c) Programy z SatCOM - Mrocza, (?)
d) Ustawienie objektów - (?)
e) Pliki scene - krzys_h, Emxx52, (?)
f) Programy dla Obcych - adiblol (jak już będzie wieloplatformowy), (?)
* Hosting serwera Multiplayer, serwera www, itp. - adiblol, (?)
* Promocja gry - Simbax, (?)
* Praca nad wieloplatformowością - (?) |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
Ostatnio zmieniony przez krzys_h 09-03-2012, 16:28, w całości zmieniany 11 razy |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-01-2012, 16:50
|
|
|
Mam rozumieć, że chodzi tu o Colonization. Może najpierw by tak CMP?
Poza tym to wcale nie jest organizacja pracy tylko przydział zajęć. To powinna być jakaś chronologiczna lista rzeczy do zrobienia i odznaczenia. Z odpowiednio wyznaczonym terminem.
Może nawet mógłbym się zająć organizacją. Mogę też spróbować z teksturami mimo, że nie mam w tym zbyt dużego doświadczenia. Mogę się też zająć tekstami z SATCOM w wersji polskiej i angielskiej (tutaj przydał by się Sparcman do korekty albo inna anglojęzyczna osoba).
Tworzenie misji znowu będzie się opierać o reliefy?
[ Dodano: 24-01-2012, 16:54 ]
Programy mogę jeszcze zrobić do SatCOMa. TitaniumCollector się świetnie nadaje. |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-01-2012, 16:56
|
|
|
Myślałem, że to będzie lista do Colobot 2 / C2 (na zmodyfikowanym dzięki kontaktowi z Epsitec silnikowi), ale jak chcecie może być też do Colonization.
[ Dodano: 24-01-2012, 17:03 ]
A CMP też się zajmiemy. |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-01-2012, 17:13
|
|
|
To jeszcze będzie C2?
Myślałem, że C2 upadło całkowicie a teraz zostaje już tylko Colonization.
Według mnie nie ma sensu zajmować się dwoma projektami naraz. Albo C2 albo Col.
Chociaż niegłupim pomysłem jest stopniowanie trudności kolejnych zadań. Najpierw zająć się tylko CMP. Jeżeli będziemy mieli działającą wersję i odpowiednią popularność można wzbogacić CMP o kampanię co-op i nowe roboty, elementy (czyli CMP -> C2). Jeżeli ten projekt zostanie ukończony satysfakcjonującym sukcesem można przejść do Colonization.
Zrobienie od razu Col. raczej nie jest możliwe.
[ Dodano: 24-01-2012, 17:16 ]
Reasumując:
1. CMP
2. C2 - - - w postaci dodatku do CMP
3. Colonization
4. Niepewna przyszłość..... |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 24-01-2012, 17:18
|
|
|
Moim zdaniem powinniśmy zaczekać na to, co tam będzie.
Może warto na rozgrzewkę tylko poprawić starego CoLoBoT'a? Dodać obsługę większych tekstur, reliefów. Powiększyć limit obiektów, dodać obiekty, zaimplementować kilka funkcji z CeeBot'a (właśnie! Nie lepiej byłoby poprosić ich o źródło do innych gier, czyli CeeBot A, Teen, 3, 4, BuzzingCars, BlupiMania 2 - gry są podobne w architekturze więc może się przydać).
[ Dodano: 24-01-2012, 17:21 ]
Spóźniłem się trochę. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-01-2012, 17:23
|
|
|
@Raptor: Jestem za.
@Mrocza: A potem to co napisałeś |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 03-02-2012, 14:50
|
|
|
Tekstury jak się przyłożę to jakieś może zrobię, ale cudów nie oczekujcie. Reliefy to chyba każdy potrafi namalować. Promocja gry... W jakim sensie? Filmik, animacja, spam etc.?
Mogę się bawić w tych rzeczach, które wymieniłem, tylko ktoś musi mówić co zrobić, na kiedy i ew. jak. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20-02-2012, 13:09
|
|
|
0. Treningi przy modyfikacji Colobota
1. CMP
2. C2 - - - w postaci dodatku do CMP
3. Colonization
4. Niepewna przyszłość..... |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-02-2012, 14:00
|
|
|
-2. Oczekiwaie na [ewentualny, choć lebiej żeby był] kod colobota
-1. Rozeznanie w kodzie |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 20-02-2012, 14:07
|
|
|
To może wydzielić temat "Raporty pracy" gdzie będą posty bez zbędnego off-topicu. |
_________________
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 20-02-2012, 15:21
|
|
|
Mogę dać serwer do hostingu gry jak i innych spraw (np. oficjalna strona www).
Dysponuję 4 serwerami, w tym 3 z dobrym łączem. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 20-02-2012, 19:50
|
|
|
Dobra. Myślę, że jako, iż kiedyś była mi proponowana pozycja muzykodawcy to teraz mogę się przypomnieć |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 20-02-2012, 20:43
|
|
|
JA też moge się czymś zająć. Np. programowanie
Tekstury można robić w gimpie. A modele 3d to nei wiem. Tak na marginesie - jakie polecacie programy do tworzenia modeli 3d? |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-02-2012, 20:46
|
|
|
@lukas_j Zapisać cię też do tych tekstur?
Modele: 3DS MAX, sami twórcy go używali |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 20-02-2012, 21:00
|
|
|
@krzys_h: póki co to nigdzie mnie nie zapisuj, jeszcze to przemyśle.
Przede wszystkim musze przejrzeć kod tego ceebota czy wogole coś tam ogarniam to zawsze moge pomóc przy programowaniu czy coś... |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
|