Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Organizacja pracy
Autor Wiadomość
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-01-2012, 16:29   Organizacja pracy

Czekamy na kod źródłowy od EPSITECa. W tym czasie możemy zacząć organizować pracę. Mamy już kod od EPSITECa i zezwolenie na open source. Trzeba zająć się organizacją. W tym temacie piszcie, co kto może zrobić. Poniżej lista zadań i osób, które się do nich zgłosiły.
* Programowanie - krzys_h, lukas_j, WielkiBrat, adiblol (jak już będzie wieloplatformowy)
* Tworzenie tekstur - Mrocza, Simbax, (?)
* Modele 3D - (?)
* Audiotracki i inne dźwięki - Emxx52, adiblol (mastering), (?)
* Tworzenie misji - Thorin12, Simbax, a także:
a) Reliefy - Simbax, (?)
b) Teksty w SatCOM - Mrocza, (?)
c) Programy z SatCOM - Mrocza, (?)
d) Ustawienie objektów - (?)
e) Pliki scene - krzys_h, Emxx52, (?)
f) Programy dla Obcych - adiblol (jak już będzie wieloplatformowy), (?)
* Hosting serwera Multiplayer, serwera www, itp. - adiblol, (?)
* Promocja gry - Simbax, (?)
* Praca nad wieloplatformowością - (?)
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
Ostatnio zmieniony przez krzys_h 09-03-2012, 16:28, w całości zmieniany 11 razy  
 
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-01-2012, 16:50   

Mam rozumieć, że chodzi tu o Colonization. Może najpierw by tak CMP?

Poza tym to wcale nie jest organizacja pracy tylko przydział zajęć. To powinna być jakaś chronologiczna lista rzeczy do zrobienia i odznaczenia. Z odpowiednio wyznaczonym terminem.

Może nawet mógłbym się zająć organizacją. Mogę też spróbować z teksturami mimo, że nie mam w tym zbyt dużego doświadczenia. Mogę się też zająć tekstami z SATCOM w wersji polskiej i angielskiej (tutaj przydał by się Sparcman do korekty albo inna anglojęzyczna osoba).

Tworzenie misji znowu będzie się opierać o reliefy?

[ Dodano: 24-01-2012, 16:54 ]
Programy mogę jeszcze zrobić do SatCOMa. TitaniumCollector się świetnie nadaje.
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-01-2012, 16:56   

Myślałem, że to będzie lista do Colobot 2 / C2 (na zmodyfikowanym dzięki kontaktowi z Epsitec silnikowi), ale jak chcecie może być też do Colonization.

[ Dodano: 24-01-2012, 17:03 ]
A CMP też się zajmiemy.
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-01-2012, 17:13   

To jeszcze będzie C2?

Myślałem, że C2 upadło całkowicie a teraz zostaje już tylko Colonization.

Według mnie nie ma sensu zajmować się dwoma projektami naraz. Albo C2 albo Col.

Chociaż niegłupim pomysłem jest stopniowanie trudności kolejnych zadań. Najpierw zająć się tylko CMP. Jeżeli będziemy mieli działającą wersję i odpowiednią popularność można wzbogacić CMP o kampanię co-op i nowe roboty, elementy (czyli CMP -> C2). Jeżeli ten projekt zostanie ukończony satysfakcjonującym sukcesem można przejść do Colonization.
Zrobienie od razu Col. raczej nie jest możliwe.

[ Dodano: 24-01-2012, 17:16 ]
Reasumując:
1. CMP
2. C2 - - - w postaci dodatku do CMP
3. Colonization
4. Niepewna przyszłość.....
 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 24-01-2012, 17:18   

Moim zdaniem powinniśmy zaczekać na to, co tam będzie.

Może warto na rozgrzewkę tylko poprawić starego CoLoBoT'a? Dodać obsługę większych tekstur, reliefów. Powiększyć limit obiektów, dodać obiekty, zaimplementować kilka funkcji z CeeBot'a (właśnie! Nie lepiej byłoby poprosić ich o źródło do innych gier, czyli CeeBot A, Teen, 3, 4, BuzzingCars, BlupiMania 2 - gry są podobne w architekturze więc może się przydać).

[ Dodano: 24-01-2012, 17:21 ]
Spóźniłem się trochę.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-01-2012, 17:23   

@Raptor: Jestem za.
@Mrocza: A potem to co napisałeś ;)
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 03-02-2012, 14:50   

Tekstury jak się przyłożę to jakieś może zrobię, ale cudów nie oczekujcie. Reliefy to chyba każdy potrafi namalować. Promocja gry... W jakim sensie? Filmik, animacja, spam etc.?

Mogę się bawić w tych rzeczach, które wymieniłem, tylko ktoś musi mówić co zrobić, na kiedy i ew. jak.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 20-02-2012, 13:09   

0. Treningi przy modyfikacji Colobota
1. CMP
2. C2 - - - w postaci dodatku do CMP
3. Colonization
4. Niepewna przyszłość.....
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-02-2012, 14:00   

-2. Oczekiwaie na [ewentualny, choć lebiej żeby był] kod colobota
-1. Rozeznanie w kodzie ;)
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 20-02-2012, 14:07   

To może wydzielić temat "Raporty pracy" gdzie będą posty bez zbędnego off-topicu.
_________________

 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 20-02-2012, 15:21   

Mogę dać serwer do hostingu gry jak i innych spraw (np. oficjalna strona www).

Dysponuję 4 serwerami, w tym 3 z dobrym łączem.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Emxx52 
W istocie


Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 207
Skąd: Z istotnych pobudek
Wysłany: 20-02-2012, 19:50   

Dobra. Myślę, że jako, iż kiedyś była mi proponowana pozycja muzykodawcy :P to teraz mogę się przypomnieć
_________________
Windows w szacie Linuxa
 
     
lukas_j 
Geek
127.0.0.1<-hack


Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 187
Skąd: localhost
Wysłany: 20-02-2012, 20:43   

JA też moge się czymś zająć. Np. programowanie

Tekstury można robić w gimpie. A modele 3d to nei wiem. Tak na marginesie - jakie polecacie programy do tworzenia modeli 3d?
_________________
Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania!
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-02-2012, 20:46   

@lukas_j Zapisać cię też do tych tekstur?
Modele: 3DS MAX, sami twórcy go używali ;)
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
lukas_j 
Geek
127.0.0.1<-hack


Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 187
Skąd: localhost
Wysłany: 20-02-2012, 21:00   

@krzys_h: póki co to nigdzie mnie nie zapisuj, jeszcze to przemyśle.
Przede wszystkim musze przejrzeć kod tego ceebota czy wogole coś tam ogarniam to zawsze moge pomóc przy programowaniu czy coś...
_________________
Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012