Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
CreateObject ...reset=1 |
Autor |
Wiadomość |
cyklopek11
Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 25
|
Wysłany: 24-08-2008, 17:07 CreateObject ...reset=1
|
|
|
Zastanawiam się od dłuższego czasu co oznacza komenda reset=1 przy jakimś obiekcie w pliku scenexxx. Z doświadczeń które przeprowadziłem że dany obiekt bez tego i tym zachowuje się tak samo. Więc może ktoś wie dokładnie co to daje??? |
|
|
|
|
mac1e7
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Orfenii
Wiek: 26 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-08-2008, 17:56 RE: CreateObject ...reset=1
|
|
|
Z tego co wiem ze swoich doświadczeń w pewno chodzi w tym o to ze obiekt po zniszczeniu się zrespawnuje w tym miejscu
///Błąd - DeiDara |
Ostatnio zmieniony przez DeiDara 25-02-2009, 21:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 24-08-2008, 18:00 RE: CreateObject ...reset=1
|
|
|
a moim zdaniem chodzi o przywrócenie obiektu podczas resetowania w ćwiczeniu lub wyzwaniu programistycznym. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
mac1e7
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Orfenii
Wiek: 26 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-08-2008, 19:12 RE: CreateObject ...reset=1
|
|
|
adiblol - podczas tego resetuje się chyba cała mapka nie? |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 24-08-2008, 20:07 RE: CreateObject ...reset=1
|
|
|
nie wiem. może ten parametr to pozostałość po poprzednich wersjach. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
mac1e7
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Orfenii
Wiek: 26 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-08-2008, 01:09 RE: CreateObject ...reset=1
|
|
|
no a ja bym powiedział że takie coś można spokojnie usunąć i pozostałością to raczej nie jest... wg. mnie to właśnie respawn po zniszczeniu. Może ktoś sprawdzić? |
|
|
|
|
DaFFy92
Pomógł: 1 raz Wiek: 25 Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 9
|
Wysłany: 25-08-2008, 14:08 RE: CreateObject ...reset=1
|
|
|
Podczas ćwiczeń i wyzwań naciśnięcie klawisza restartu restartuje wszystkie obiekty. Tylko, że gdy jakiś obiekt ma "reset=1" to restart będzie wyglądał bardziej efektywnie (obiekt będzie się stopniowo powiększał i kręcił w kółko, pojawiają się też niebieskie iskry ) |
|
|
|
|
cyklopek11
Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 25
|
Wysłany: 25-08-2008, 14:48 RE: CreateObject ...reset=1
|
|
|
Fajnie. Nie zwróciłem na to uwagi. Dobrze że powstało to forum i że możemy sobie nawzajem pomagać :p |
|
|
|
|
mac1e7
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Orfenii
Wiek: 26 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-08-2008, 01:51 RE: CreateObject ...reset=1
|
|
|
Cytat: | obiekt będzie się stopniowo powiększał i kręcił w kółko, pojawiają się też niebieskie iskry |
Tzn. coś jakby budowanie robota w fabryce? |
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 31-01-2009, 19:41 RE: CreateObject ...reset=1
|
|
|
nie, robiłeś kiedyś ćwiczenia programistyczne?? właśnie tam się tego używa
///OMG! -DeiDara |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
Ostatnio zmieniony przez DeiDara 25-02-2009, 21:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 31-01-2009, 20:59 RE: CreateObject ...reset=1
|
|
|
lukas_j, czemu odgrzebujesz stare tematy? |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 31-01-2009, 21:58 RE: CreateObject ...reset=1
|
|
|
co jest złego w odgrzebywaniu? nie rozumiem w czym problem. no może w tym poście nie ma to sensu ale chodzi mi ogólnie. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 31-01-2009, 22:59 RE: CreateObject ...reset=1
|
|
|
Jeśliby miało to jakiś cel (np. przypomnienie o jakimś zapomnianym projekcie) to zgoda. Ale jeśli już wszystko jest od dawna omówione to nie ma sensu przesuwać tematu na górę listy. |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 01-02-2009, 08:06 RE: CreateObject ...reset=1
|
|
|
Aha, rzeczywiście sorry Poza tym to jest małe forum, i jak by nikt nie odgrzebywał, to wiesz... nie pisałby nikt, albo by było więcej tematów niż postów...
///Wiesz co kup sobie słownik ortograficzny - DeiDara |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
Ostatnio zmieniony przez DeiDara 25-02-2009, 21:26, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|