Przesunięty przez: Abadon 10-07-2012, 16:32 |
Gameplay |
Autor |
Wiadomość |
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-09-2011, 13:20 Gameplay
|
|
|
Moja propozycja:
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 13-09-2011, 15:38
|
|
|
Po co ograniczać liczbę robotów, lepiej zrobić tak aby kategoria nie identyfikowała go jednoznacznie tylko była rekordem, np.:
category.drive = Legs
category.body = Shotgun |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-09-2011, 08:30
|
|
|
Świetny pomysł!
Wiecie już coś o obcych? Zdaje mi się że widziałem gdzieś tutaj wzmiankę o skorpionie.
Napęd spalinowy może być zbyt skomplikowany i trzeba go sobie na razie darować. |
|
|
|
|
Thorin12
Administrator forum Cichy obserwator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 134 Skąd: Wyspa Berk
|
Wysłany: 15-09-2011, 15:24
|
|
|
mi się wydaje, że ten cały pomysł z wydobywaniem olejów to nie ma większego sensu, gdyż byłoby to nie praktyczne w czasie colobotowych, jednoosobowych wypraw w kosmos, więc może tę idee można by rozwinąć ale tylko w jakimś MP lub coop'ie
Dalej...
Y U NO ADD BOATS?
Można by zrobić także kosmitów-nartników co są do zabicia water-only...
No i jak już wcześniej wspomniałeś trzeba trochę rozwinąć "drzewko technologiczne" obcych (Tryb Versus anyone?) |
_________________
|
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-09-2011, 07:38
|
|
|
To mają być obcy w versusie?
Jeżeli tak to mogę coś obmyślić.
Owszem silnik spalinowy może nie działać na wszystkich planetach (brak tlenu),
Ale z drugiej strony wiele planet jest zasobnych w metan który również można spalać w silniku spalinowym.
Mógł by być częścią fabuły, ziemia ogołocona z surowców, zaczynamy z robotami spalinowymi na ziemi samouczek i te sprawy.
Thorin12 napisał/a: | Y U NO ADD BOATS? |
Co to znaczy? |
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 17-09-2011, 13:02
|
|
|
MROCZA napisał/a: | Thorin12 napisał/a: | Y U NO ADD BOATS? |
Co to znaczy? |
To chyba ma być "Why u didn't add boats?" pisane Engrishem/Angierskim. |
|
|
|
|
Thorin12
Administrator forum Cichy obserwator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 134 Skąd: Wyspa Berk
|
Wysłany: 17-09-2011, 13:33
|
|
|
Apus napisał/a: | MROCZA napisał/a: | Thorin12 napisał/a: | Y U NO ADD BOATS? |
Co to znaczy? |
To chyba ma być "Why u didn't add boats?" pisane Engrishem/Angierskim. |
http://knowyourmeme.com/m...uy#.TnSFf-wlHqU
... |
_________________
|
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-09-2011, 12:37
|
|
|
Thanks for explanation.
I suggest to return to our primary subject: gameplay.
Boats may be too complicated.
We should first create simple working version of the game.
After that we will be able to make an extended version. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19-09-2011, 09:07
|
|
|
To jest zaktualizowana wersja wykresu. |
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 19-09-2011, 14:42
|
|
|
Znalazłem błąd.
Cytat: | Siłownia Solarna
SolarStation
Produkuje energię tylko w nocy jeżeli występują pory dnia lub po prostu mniej energii jeżeli nie ma pór dnia. |
Jakim cudem siłownia solarna (a więc zasilana słońcem/gwiazdą wokół której krąży planeta) może produkować energię nocą? |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 19-09-2011, 17:51
|
|
|
Apus napisał/a: | Jakim cudem siłownia solarna (a więc zasilana słońcem/gwiazdą wokół której krąży planeta) może produkować energię nocą? |
Od światła księżyca |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19-09-2011, 20:16
|
|
|
Sorki za tę noc.
Adiblol ma racje lepiej pasuje supply. |
|
|
|
|
SeriMP711
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Saari :D
Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 3 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: 17-08-2012, 14:31
|
|
|
Zastanawiał się ktoś nad wyglądem panelu budowy robota? Bo jeżeli nie to mam pomysł. Grał ktoś z Was może w Earth 2150? Tam był bardzo przejrzysty panel tworzenia pojazdów. Wybierało się podwozie, nadwozie i główne narzędzie (broń, radar itp.) i po stworzeniu zapisywało się pojazd do pamięci i fabryka mogła taki pojazd wyprodukować. Może można zrobić coś podobnego? Tworząc/modyfikując model fabryki robotów można by dorobić panel kontrolny, przez który budowałoby się roboty. Gdy podejdzie się pod ten panel, po naciśnięciu przycisku (np. F2) wyskakiwało by GUI (podobnie jak w przypadku SatCOM'a) edytora robotów. |
|
|
|
|
|