Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Abadon
10-07-2012, 16:32
Gameplay
Autor Wiadomość
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-09-2011, 13:20   Gameplay

Moja propozycja:
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 13-09-2011, 15:38   

Po co ograniczać liczbę robotów, lepiej zrobić tak aby kategoria nie identyfikowała go jednoznacznie tylko była rekordem, np.:
category.drive = Legs
category.body = Shotgun
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-09-2011, 08:30   

Świetny pomysł!
Wiecie już coś o obcych? Zdaje mi się że widziałem gdzieś tutaj wzmiankę o skorpionie.

Napęd spalinowy może być zbyt skomplikowany i trzeba go sobie na razie darować.
 
 
     
Thorin12 
Administrator forum
Cichy obserwator


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Wyspa Berk
Wysłany: 15-09-2011, 15:24   

mi się wydaje, że ten cały pomysł z wydobywaniem olejów to nie ma większego sensu, gdyż byłoby to nie praktyczne w czasie colobotowych, jednoosobowych wypraw w kosmos, więc może tę idee można by rozwinąć ale tylko w jakimś MP lub coop'ie

Dalej...

Y U NO ADD BOATS?

Można by zrobić także kosmitów-nartników co są do zabicia water-only...
No i jak już wcześniej wspomniałeś trzeba trochę rozwinąć "drzewko technologiczne" obcych (Tryb Versus anyone?)
_________________
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 16-09-2011, 07:38   

To mają być obcy w versusie?
Jeżeli tak to mogę coś obmyślić. :-/

Owszem silnik spalinowy może nie działać na wszystkich planetach (brak tlenu),
Ale z drugiej strony wiele planet jest zasobnych w metan który również można spalać w silniku spalinowym. ;-)

Mógł by być częścią fabuły, ziemia ogołocona z surowców, zaczynamy z robotami spalinowymi na ziemi samouczek i te sprawy. :-)

Thorin12 napisał/a:
Y U NO ADD BOATS?

Co to znaczy?
 
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 17-09-2011, 13:02   

MROCZA napisał/a:
Thorin12 napisał/a:
Y U NO ADD BOATS?

Co to znaczy?

To chyba ma być "Why u didn't add boats?" pisane Engrishem/Angierskim. :->
 
     
Thorin12 
Administrator forum
Cichy obserwator


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Wyspa Berk
Wysłany: 17-09-2011, 13:33   

Apus napisał/a:
MROCZA napisał/a:
Thorin12 napisał/a:
Y U NO ADD BOATS?

Co to znaczy?

To chyba ma być "Why u didn't add boats?" pisane Engrishem/Angierskim. :->



http://knowyourmeme.com/m...uy#.TnSFf-wlHqU

...
_________________
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-09-2011, 12:37   

Thanks for explanation.
I suggest to return to our primary subject: gameplay.
Boats may be too complicated.
We should first create simple working version of the game.
After that we will be able to make an extended version.
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 18-09-2011, 12:48   

My tu gadu-gadu a malloc jak się wysypywał tak się wysypuje...
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 19-09-2011, 09:07   



To jest zaktualizowana wersja wykresu.
 
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 19-09-2011, 14:42   

Znalazłem błąd.
Cytat:
Siłownia Solarna
SolarStation
Produkuje energię tylko w nocy jeżeli występują pory dnia lub po prostu mniej energii jeżeli nie ma pór dnia.

Jakim cudem siłownia solarna (a więc zasilana słońcem/gwiazdą wokół której krąży planeta) może produkować energię nocą?
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 19-09-2011, 17:31   

Nie powinno być category.energy tylko category.supply.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 19-09-2011, 17:51   

Apus napisał/a:
Jakim cudem siłownia solarna (a więc zasilana słońcem/gwiazdą wokół której krąży planeta) może produkować energię nocą?


Od światła księżyca :mrgreen:
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 19-09-2011, 20:16   

Sorki za tę noc. :-?
Adiblol ma racje lepiej pasuje supply.
 
 
     
SeriMP711 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Saari :D
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 3
Skąd: Środa Wielkopolska
Wysłany: 17-08-2012, 14:31   

Zastanawiał się ktoś nad wyglądem panelu budowy robota? Bo jeżeli nie to mam pomysł. Grał ktoś z Was może w Earth 2150? Tam był bardzo przejrzysty panel tworzenia pojazdów. Wybierało się podwozie, nadwozie i główne narzędzie (broń, radar itp.) i po stworzeniu zapisywało się pojazd do pamięci i fabryka mogła taki pojazd wyprodukować. Może można zrobić coś podobnego? Tworząc/modyfikując model fabryki robotów można by dorobić panel kontrolny, przez który budowałoby się roboty. Gdy podejdzie się pod ten panel, po naciśnięciu przycisku (np. F2) wyskakiwało by GUI (podobnie jak w przypadku SatCOM'a) edytora robotów.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012