Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Jak stworzyć własną teksturę ziemi (tą z id=1, id=2)? |
Autor |
Wiadomość |
cyklopek11
Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 25
|
Wysłany: 20-08-2008, 14:05 Jak stworzyć własną teksturę ziemi (tą z id=1, id=2)?
|
|
|
Cześć!
Moje pytanie jest tego rodzaju. Jak z dwóch odrębnych tekstur (np. jedna tekstura to trawa, druga to skała) stworzyć skomplikowaną teksturę taką jak oryginalne w grze ( chodzi mi o tą teksturę składającą się z 16 kwadracików z płynnymi przejściami)
Pozdrawiam wszystkich i czekam na odpowiedź. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 20-08-2008, 16:37 RE: Jak stworzyć własną teksturę ziemi (tą z id=1, id=2)?
|
|
|
użyj mojego programu. chyba właśnie ty go dostałeś a jeśli nie to podeśle dziś wieczorem. nazywa się on GPPG.
///Błąd HA!!! - DeiDara |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
Ostatnio zmieniony przez DeiDara 25-02-2009, 21:02, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
mac1e7
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Orfenii
Wiek: 26 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-08-2008, 23:11 RE: Jak stworzyć własną teksturę ziemi (tą z id=1, id=2)?
|
|
|
Nie lepiej jakby ktoś wrzucił ten programik do downloadu? |
|
|
|
|
cyklopek11
Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 25
|
Wysłany: 21-08-2008, 11:07 RE: Jak stworzyć własną teksturę ziemi (tą z id=1, id=2)?
|
|
|
Niestety adiblol nie dostałem Twojego programu ale chętnie bym go przetestował. Więc jak znajdziesz chwilę to podeślij mi go na cyklopek11@wp.pl. Pozdro. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 21-08-2008, 20:06 RE: Jak stworzyć własną teksturę ziemi (tą z id=1, id=2)?
|
|
|
oto program.
wybierasz dwie tekstury, później bierzesz efekt przejścia base_gr_texture.bmp i klikasz generuj. klikasz pokaż wyjście, dwukrotnie na obrazek i w ten sposób zapisujesz.
gppg.zip
|
Pobierz Plik ściągnięto 53 raz(y) 286,85 KB |
|
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Korniszon
Me Gusta: PPC
Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz Wiek: 17 Dołączył: 01 Paź 2010 Posty: 108 Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
|
Wysłany: 22-10-2010, 09:31
|
|
|
To twój program? |
_________________ Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft) |
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 22-10-2010, 14:40
|
|
|
Adiblol napisał jeszcze pare innych programów. Dwa z nich ściągnąłem zanim strona główna portalu padła.
PS: Zwróciłeś uwagę że przy poście adiblola jest napisane: Wysłany: 21-08-2008, 20:06? Zrobiłeś MEGA odkop. |
|
|
|
|
Korniszon
Me Gusta: PPC
Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz Wiek: 17 Dołączył: 01 Paź 2010 Posty: 108 Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
|
Wysłany: 23-10-2010, 08:49
|
|
|
No, teraz widzę. |
_________________ Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft) |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|