Colonization |
Autor |
Wiadomość |
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 14-06-2011, 23:36
|
|
|
Świetnie. W przyszłości można zrobić graficzne menu, a mapka w menu może zawierać np robota jakoś zaprogramowanego.
Mi się w końcu udało zaimportować poprawnie pojazd, teraz wystarczy go oprogramować.
P.S. Czy w jeżeli powstanie Colonization, będzie on kiedyś płatny czy nie? |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 15-06-2011, 09:16
|
|
|
Proponowałbym pierwsze, wczesne wersje wydać za darmo a za tą właściwą już trzeba by płacić. Podobnie jak z MC Ale to już raczej wtedy, kiedy zdobędzie jakąś popularność i ludzie już by się przekonali do Colonization.
Co do samego projektu mam pewien pomysł. Może wyskoczmy z jakimiś oryginalnymi rzeczami.
Dzisiaj rano wpadłem na pomysł odnośnie interfejsu. Można by zamiast klasycznego paska HP zrobić coś w rodzaju monitora pracy serca. Im bardziej bohater byłby ranny tym szybciej by biło. A w przypadku robotów zrobić coś takiego jak w różnych grach samochodowych. Na ekranie byłby nieskomplikowany schemat robota i wskazywanie kolorami, które części zostały uszkodzone. Np. silnik, koła... Zielone - nieznaczne uszkodzenia, czerwone - zniszczone. Byłoby by to bardziej realistyczne Oczywiście robot z uszkodzonymi kołami nie mógłby jechać.
Mam jeszcze kilka pomysłów, taka jakaś wena mnie naszła Pewnie od czytania. Co wy na to?
Jak już coś takiego było, to przepraszam, ale nie jestem komputerem i nie zapamiętuje wszystkiego... |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 15-06-2011, 09:37
|
|
|
UDK pozwala na robienie zniszczeń poszczególnych części samochodu, więc się da.
Co do płatnej gry problem jest taki, że trzeba poszukać oprogramowania do modelowania/grafiki, które pozwala na wydanie płatnych rzeczy (ale mi sie nie chce uczyć obsługi innych programów...).
Eee i czemu od wczoraj w głowie siedzą mi 2 słowa: ADIBLOL i ID SOFTWARE ??? |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-06-2011, 10:41
|
|
|
@Simbax: Jeśli możesz to narysuj swój pomysł na HUD dla astronauty, to postaram się go zaimplementować. |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 15-06-2011, 10:57
|
|
|
A co do menu, może zrobić to tak jak jest w Half Life 2, albo Portal? Menu jest całkowicie tekstowe a w tle jest załadowana mała mapka? Fajnie to wygląda w rzeczywistości.
|
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 15-06-2011, 12:57
|
|
|
OK. Nierówno, ale liczy się koncept Od razu rozrysowałem cały interfejs, to tak jeszcze kilka moich pomysłów
Legenda:
1 - gra
2 - monitor pracy serca (HP), im większa by była częstotliwość i... ee... amplituda? (nie, nie wiem co to słowo znaczy) tym mniej HP by miał astronauta. W przypadku bota w tym miejscu byłby schemat
3 - prędkościomierz w przypadku astronauty może być wyłączony
4 - paliwo, czy tam temperatura np. plecaka odrzutowego. Moim zdaniem powinno być paliwo, bo jakim cudem to coś lata?
5 - wskazuje wysokość bezwzględną
6 - mapa, z boku różne opcje pozwalające np. wskazać miejsce na mapie (multi)
7 - okno zdarzeń np. "Kopalnia została wybudowana", "Nowy cel misji"
8 - takie tam wzięte żywcem z RTS-ów... tutaj można dać przycisk do SatCom, liczbę jednostek, surowców itp.
9 - lista jednostek
10 - te wszystkie przyciski od stawiania flagi, budowania itd.
Ogólnie wzorowałem się na interfejsie z Colobota i różnych RTS-ów. I jak? |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Thorin12
Administrator forum Cichy obserwator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 134 Skąd: Wyspa Berk
|
Wysłany: 16-06-2011, 22:31
|
|
|
Bardzo chciałbym pomóc, naprawdę...
Lecz nie wiem czy znajdziecie mi jakąś rolę w tym projekcie, nie wiem w ogóle czy się przydam.
Ale jeśli już to mógłbym zająć się level design'em, potrzebujecie takiego kogoś? :3 |
_________________
|
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 16-06-2011, 22:50
|
|
|
Potrzebujemy kogoś od tekstur i robienia mapek. Głownie. |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-06-2011, 08:52
|
|
|
W UDK jest takie fajne narzędzie, które może posłużyć do tworzenia warunków wygranej i przegranej, trochę bardzej rozbudowanych niż EndMissionTake. Nazywa się to UnrealKismet i służy do programowania wizualnego. Można w tym zrobić wiele, np. włącznik światła lub rozsuwane drzwi (w połączeniu z UnrealMatinee). Może uzupełniać się z UnrealScript poprzez tworzenie własnych komponentów. |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 17-06-2011, 09:33
|
|
|
Jak zwykle nie mam czasu na następny projekt nowego Bot'a. Pewnie pojawi się parę dni po końcu roku szkolnego. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 17-06-2011, 10:23
|
|
|
cezar.512, już wszystkie mam wymodelowane:p |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 17-06-2011, 10:59
|
|
|
Madman07 napisał/a: | cezar.512, już wszystkie mam wymodelowane:p |
Ale ja mówię o nowych RoBot'ach z innym wyposażeniem ... |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 25-06-2011, 15:08
|
|
|
Stworzyłem szkic nowego transportera typu żuk
https://www.dropbox.com/g...zation?h=dc135d
Nie jest to ładny szkic i robiony na szybko... mam nadzieję że się spodobał.
Nie rysowałem kół i gąsienic, bo mi zniszczyłyby rysunek (niezgrabnie to w moim wykonaniu wychodzi). |
_________________
|
|
|
|
|
Wronq
Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 27
|
Wysłany: 07-08-2011, 18:47
|
|
|
Moja wersja UDK (z kwietnia bodajże) strajkuje, gdy próbuję odpalić którąś mapkę a nowej wersji ściągać mi się nie chce
Zależy mi troszkę na modelach, bo chciałbym zobaczyć czy uda mi się je zgrać w kupę z XNA, a na razie testuję na 3 boxach . Więc:
1. Czy ktoś (szczególnie zwracam się tu do Madmana) może mi wrzucić model któregoś pojazdu (najlepiej z chwytakiem, wtedy od razu bym je zaanimował) w jakimś 3dsmaxowym formacie?
2. Pod którą wersję UDK są te mapki?
3. Czy ja jestem tak ułomny, czy plików .upk też nie otworzę moim UDK?
Pozdrawiam, Wronq! |
_________________ Some people see things as they are, and say "why?". I dream things that never were and say "why not?". |
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 07-08-2011, 21:53
|
|
|
Jeżeli kolega chętny do współpracy, to albo możesz zacząć coś robić pod UDK albo pod Ogre3d Modele leżą u mnie na dysku i postaram się któryś wrzucić jutro. Zrobiłem paczkę w 3ds maxie - bodajże 4 gotowe podwozia + 2 budynki także w razie czego można to kontynuowac. |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
|