Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: adiblol
27-02-2009, 15:21
Szalona fabuła
Autor Wiadomość
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 09-06-2009, 14:40   

Misja 101 - Colzdylion 8

Wiszący człowiek na ścianie to jeden z załogi ratowniczej. Człowiek ten żył, znajdował się w jakby kokonie. Musisz go stamtąd zdjąć. Po tym wsłuchujesz się w historie tego astronauty. Nazywał się on Mikołaj IV Kopernik i stwierdził że występują tutaj na ścianie pająki, które łapią człowieka, następnie zawijają w kokon i czekają aż ciało się rołoży. Musisz się przygotować obronę. Okazało się że z gruzów lawy można budować budynki. Budujesz wieże obronną (musisz przetrwać) i czekasz aż przyjdzie pomoc.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Abadon 09-06-2009, 15:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Schocker 
Wants cookies!


Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Wadowice
Wysłany: 09-06-2009, 15:05   

Misja 102 - Negardia 1

Lądujesz na wyraźnie wodnej planecie, widać tylko parę wysp. Statek kosmiczny ledwo się zmieścił, a ilość energii jest jak na razie krytycznie mała, więc musisz:
Po pierwsze odnaleść miejsce, w którym można wybudować Centrum Badawcze.
Po drugie, zbadać technologię, umożliwiającą budowanie budynków nie dość że pod wodą, to jeszcze zasilanych z niej. (Wszystkie budynki, niezaleznie od tego, czy potrzebują ogniwa czy nie, wykorzystują tzw. HydrOgniwo. ^^)
Misja jest ukończona, gdy zbudujemy pod wodą Radar.

Mój pierwszy post w S.F., proszę poprawić, jak są jakieś nieścisłości. ^^
_________________
But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 09-06-2009, 15:26   

Misja 103 - Negardia 2

Po zbudowaniu radaru, po chwili wykryto nieznany obiekt. Okazało się że to nowy typ obcych... piranie!!! Musisz czym prędzej udać się na ląd i to co zdołasz uratuj, głównie roboty. Jako że wszelkie działa nie działają pod wodą musisz zbadać nowy typ pojazdu obroonnego. Jest to podwodna łódź z samocelującymi działkami. Twoim zadaniem będzie zniszczyć te piranie.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Abadon 11-06-2009, 13:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
DOJO 
Piernik


Twoja ulubiona misja: Misja 36 (Ostatnia na nowej ziemi)
Wiek: 24
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 85
Wysłany: 11-06-2009, 13:05   

Misja 104 - Negardia 3

Pokonałeś już piranie, teraz twoim zadaniem jest ulepszenie radaru na Lokalizator jednostek wodnych - LJW. Do jego konstrukcji potrzebny będzie Sarkan który trzeba wydobyć używając podwodnych kopalni. Zanim to się jednak stanie, trzeba o wszystko odkryć w Centrum Badawczym.

Po wykonaniu zadania LJW wykryje bardzo duży obiekt który wykonuje losowe ruchy. Potem -> Misja wykonana!
_________________
 
 
     
Schocker 
Wants cookies!


Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Wadowice
Wysłany: 11-06-2009, 14:13   

Misja 105 - Negardia 4

Musisz zniszczyć ten obiekt, czymkolwiek on jest. Colonizator200 wykrył w roślinach, podobnych do ukwiałów, ogromne ilości energii. Musisz zebrać jego próbkę (Używając robota nurka.), zanalizować w Laboratorium i Tah Dah! Jest to źródło energii, dzięki któremu możesz nie tylko wyprodukować HydrOgniwa, ale także je ładować, w jednym budynku - Stacji Energii Wodnej. Musisz również zbadać i zbudować nowego robota - Wodnego Paralizatora, paralizuje on piranie, dzięki czemu możesz spokojnie zbierać kawałki ukwiałów, by Stacja ciągle działała. (Note: Stacja wymaga kawałka ukwiału do działania, jeden kawałek ukwiału starcza na stworzenie jednego ogniwa, bądź naładowanie 3. Piranie, przy kontakcie z ukwiałem, niszczą go. Ukwiały są tylko w kilku miejscach na planecie, w każdym z tych miejsc żyją piranie, ale zaczynają się interesować ukwiałami dopiero wtedy, gdy w promieniu 100 metrów jest jakiś robot/ Neutralizator ma zasięg 250 m.)
Misja jest zakończona, gdy wyprodukujesz co najmniej 4 HydrOgniwa
_________________
But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 11-06-2009, 14:41   

Misja 106 - Negardia 5

Poprzednia misja się nie udała. Zniszczenie tajemniczego obiektu wykonującego losowe ruchy zakończyło się fiaskiem, ponieważ był on cholernie szybki i zawsze uciekał przed działami. Aby go zniszczyć musisz zbadać i wybudować "Zeusa" - budynek wytwarzający pioruny na odległość 250m. Po wybudwaniu Zeusa okazało się, że ma on za dużą latencję i obiekt potrafi i tak uciec przed piorunem. Ponadto pod wpływem piorunu rozwaliła się jedna ze skał i wypadły z niej 3 Czarne Skrzynki oraz duży (wielkość Uderzacza) dziwny klucz (było to widać na mapce). Naszym zadaniem jest podłączyć czarne skrzynki do komputera pokładowego i sprawdzić do zawierają. Dowiadujemy się z nich, że tajemniczy obiekt to jeden z eksperymentalnych robotów opracowanych w Houston. Wyłączamy Zeusa, aby nie zniszczył tego robota. Po zapisaniu danych z Czarnych Skrzynek w komputerze zabieramy dziwny klucz (aby go podnieść budujemy Żurawia Przesuwanego) i odlatujemy w miejsce dawnej bazy, w której znajduje się infrastruktura, dzięki której będziemy w stanie sterować tajemniczym robotem.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 11-06-2009, 17:12   

Misja 107 - Tajna baza Houston 1

Twoim zadaniem jest przetestowanie tego gigantycznego robota. Okazuje się że służy on do wytwarzania pola siłowego (funkcja taka sama jak w osłaniaczu, tylko promień zasięgu jest większy oraz robot pobiera energię z promieni słonecznych). Dodatkowo jest on odporny na wodę i może służyć jako prom, dzięki czemu możemy transportwać surowce i wszystkie boty. Twoim zadaniem będzie przemieszczenie tego robota na drugi kraniec mapy, jednoczśnie weźmiesz na pokład wszystkie dotychczas zbudowane roboty roboty. Gdy będziesz na miejscu zbudujesz tam stację przekaźnikową i radar. Po zbudowaniu misja zakończy się sukcesem.

P.S 85% powierzchni "mapy" to woda.
_________________

 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 13-06-2009, 18:19   

Misja 108 - Tajna baza Houston 2

100m od twojej obecnej pozycji walnął meteor. Rozpadł się, a ze środka wypadł tajemniczy obiekt. Wygląda on jak gigantyczna puszka od napoju, ale o innych proporcjach (szersza). Ponadto ma 2 otwory. W jeden z tych otworów włożyliśmy duży klucz i dzięki temu odpadło tej puszce jedno "denko". Problem w tym, że próba wejścia do środka puszki kończy się utratą kontroli nad robotem, więc będzie problem z eksploracją. Aby go rozwiązać, musisz zbudować Ultraradar - ulepszony radar, dzięki któremu zdobędziesz informacje na temat wnętrza "puszki". Ultraradar ma oprócz lokalizatora przedmiotów także możliwość badania przy pomocy ultradźwięków, fal radiowych i spektrometru. Poza tym rozpoznaje roboty na podstawie kształtu, nawet jeśli nie da się go namierzyć za pomocą normalnej Stacji Radarowej.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 13-06-2009, 19:40   

Misja 109 - Tajna baza Houston 3

Gigantyczna puszka okazała się kapsułą ratowniczą. Twoim zadaniem będzie ją przetransportować na statek za pomocą gigantycznego robota (przejąłeś nad nim ponownie kontrol). Po tym udaj się do najbliższego akwenu wodnegu i znjdź tam pustą czarną skrzynkę, która służyć będzie w dalszych misjach. Ze względu głębokość akwenu musisz wyprodukować robota nurka. Przy okazji robotem laboratniakiem zbadaj pozostałości po meteorze. Następnie poszukaj klucza, aktywującego zamknięcie od środka kapsuły ratowniczej. Klucz znajduje się na jednym z najwyższych szczytów (są one charakterystyczne ze względu na kształt przypominający nieco schody).
_________________

 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 14-06-2009, 12:44   

Misja 110 - Tajna baza Houston 4

Weszliśmy do kapsuły ratowniczej. Okazało się, że jest tam dużo nieprzetworzonych danych na temat cywilizacji pozaziemskich. Musisz:
- połączyć komputery za pomocą interfejsów
- napisać program do komunikacji między komputerami
- wysłać do Houston informacje na temat misji
- włączyć komputery.
Po włączeniu komputerów okazało się, że na planecie są ukryci Obcy. Podczas pracy komputerów musisz bronić kapsułę przed mrówkami, osami i robalami. Jeśli zdołasz bronić bazę przez 15 minut to misja zakończy się powodzeniem.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 14-06-2009, 20:59   

Misja 111 - Tajna baza Houston 5

Po twojej świetnej obronie przed obcymi musisz ponownie się schować w kapsule i przeczekać deszcz meteoryów. Następnie dostałeś rozkaz że z tych kawałków można uzyskać tytan używając do tego recyclera. Takich kostek musisz uzyskać conajmniej 14. Gdy to skończysz to wybuduj 4 wieże siłowe, tak aby po połączeniu impuslsów stworzyły powłokę kwadratową chroniąca budynki od następnych "deszczów". Misja skończy się powodzeniem gdy spełnisz wyżej opisane warunki.
_________________

 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 22-06-2009, 21:18   

Misja 112 - Tajna baza Houston 6

Po zbudowaniu infrastruktury chroniącej przed meteorytami jest następny deszcz. Mamy problemik, bo okazało się, że wieże mają za małą moc do rozpieprzania takiej ilości meteorytów. Musimy szybko zbudować 10 dodatkowych wieży i je zasilić bateriami atomowymi. Niestety, złoże rudy uranu jest na terenie opanowanym przez trujące grzyby, więc musimy użyć Osłaniacza. Aby sprostać tej misji niezbędne będzie programowanie.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 23-06-2009, 12:53   

Misja 113 - Tajna baza Houston 7

Przszedł czas na odlot. tradycyjnie musisz się przygotować i zabrać niezbędne rzeczy do dalszej wyprawy. Musisz zabrać 4 kostki tytanu, baterii atomowej, czarną skrzynkę i robota szperacza (nie będzie on już dostępny w produkowaniu w fa). Czarną skrzynkę znajdziesz w charakterystycznym kraterze. Musisz ją zdobyć. Tym razem odlecisz nowymm statkiem kosmicznym, który do starszego różni się tylko większą pojemnością. Aby zdobyć tytan musisz wykorzystać do tego hutę i rudę tytanu. Baterie atomowe znajdziesz blisko głównego radaru. Gdy wszysko zdobędziesz na statek, misja zakończy się powodzeniem.
_________________

 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 23-06-2009, 13:06   

Misja 114 - Zkerpo 1

Zkerpo to nowa kolonia ludzka, która została założona przez prywatną firmę. Houston wyznaczyło cię do jej skontrolowania. Po wylądowaniu okazuje się, że są tam klasy społeczne, niewolnictwo, tortury i wszystko co najgorsze :mrgreen: . Musisz zaprowadzić porządki takie jak we współczesnym, normalnym, liberalnym świecie. Z tym, że na Zkerpo mają Programatory Umysłów, których używają do niecnych celów. Musisz je wszystkie przejąć i użyć do swoich celów, czyli szerzenia liberalizmu. Masz do dyspozycji armię Owadów-Emigrantów, a Houston przysłało projekty Robota Paralizatora. Nie wolno ci używać dział.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 23-06-2009, 13:28   

Misja 115 - Zkerpo 2

Udało Ci się przejąć pierszą pobliskie 3 domy. Z nich musisz przekopać tunel, niestety nic pod ręką nie ma co jest dobre do kopania, więc musisz zadowolić się gigantyczną łyżką tutejszych tubylców. Po przekopaniu około 3 metrów napotkałeś się na właz. Pzechodzisz przez właz i okazuje się że jest tam kanał i łatwo można się dostać prawie do każdego domu. Prawie robi jednak wielką różnicę, bo jak wiesz nad każdym włazem jest pewnie 2-3 metry piachu. Trzeba coś wymyślić. Przypomniałeś sobie że z wśród Owadów emigrantów są żuczki, mające na głowie ostry długi i bardzo mocny kolec, mogą się oni przydać. Gdy jeden obcy przybył do ciebie, okazało się że zaplątał się w jakiś materiał. Okazało się że to mapa kanału! Musisz ją dobrze zapamiętać, bo od wilgoci jest strasznie zniszczona. W następnej misji musisz znaleźć budynek transformatora, by odłączyć energię. Musisz niestety zdjąć kombinezon, przez te ponad 100 podróźy nieźle się zniszczył (spokojnie na tej planecie są podobne warunki jak na Ziemi). Ubierz się w to co znajduje się w szafie budynku w którym jesteś i wydostań się z tego miasta do statku, po nowy kombinezon. Gdy wrócisz na statek poinformuj Houston i czekaj na nowe rozkazy.
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012