Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Różne testy |
Autor |
Wiadomość |
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-01-2011, 14:54
|
|
|
Mi też znikają z bardzo dużym opóźnieniem. Zwróciłem już na to DemoLisHowi uwagę przez GG kilka dni temu. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 08-01-2011, 16:57
|
|
|
Bardzo możliwe. Mi kiedyś udało się zmniejszyć liczbę obiektów tak że gra wiedziała tylko o kilku pierwszych. Mimo to modele 3D pozostawały, ale nawet silnik "fizyczny" ich nie widział. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
DemoLisH
Zbanowany
Wiek: 24 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 273 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-01-2011, 11:38
|
|
|
nie znikają bo w pamięci procesu nadal zostają do końca gry, np roboty zamieniają się we wraki, gdy ginie jakiś obiekt w jego pamięci są ustawiane pewne zmienne i dlatego da się odczytać, który jest zniszczony |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-01-2011, 14:16
|
|
|
Ale obiekty przenośne znikają z pamięci procesu, tylko z 15 sekundowym opóźnieniem... Mam nadzieję że w multiplayerze tak nie będzie |
|
|
|
|
DemoLisH
Zbanowany
Wiek: 24 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 273 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-01-2011, 14:48
|
|
|
coś myślę, że mp się nie obędzie bez wstrzyknięcia dllki do colobota |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-01-2011, 15:00
|
|
|
Tak się składa, że takową zrobiłem i dałem do testów
PS. Wiesz, że to był twój 200 post |
|
|
|
|
DemoLisH
Zbanowany
Wiek: 24 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 273 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-01-2011, 21:39
|
|
|
ostatecznie do stworzenia MP wybieram Visual C++ 6 |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
DemoLisH
Zbanowany
Wiek: 24 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 273 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-01-2011, 22:05
|
|
|
bo w Visual C++ jestem bardziej obeznany, ma łatwy interfejs i ogólnie jestem przyzwyczajony do Visual Studio 6 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Wersja do druku
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|