Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Różne testy
Autor Wiadomość
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-01-2011, 14:54   

Mi też znikają z bardzo dużym opóźnieniem. Zwróciłem już na to DemoLisHowi uwagę przez GG kilka dni temu.
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 08-01-2011, 16:57   

Bardzo możliwe. Mi kiedyś udało się zmniejszyć liczbę obiektów tak że gra wiedziała tylko o kilku pierwszych. Mimo to modele 3D pozostawały, ale nawet silnik "fizyczny" ich nie widział.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
DemoLisH
Zbanowany


Wiek: 24
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 273
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-01-2011, 11:38   

nie znikają bo w pamięci procesu nadal zostają do końca gry, np roboty zamieniają się we wraki, gdy ginie jakiś obiekt w jego pamięci są ustawiane pewne zmienne i dlatego da się odczytać, który jest zniszczony
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-01-2011, 14:16   

Ale obiekty przenośne znikają z pamięci procesu, tylko z 15 sekundowym opóźnieniem... Mam nadzieję że w multiplayerze tak nie będzie ;)
 
 
     
DemoLisH
Zbanowany


Wiek: 24
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 273
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-01-2011, 14:48   

coś myślę, że mp się nie obędzie bez wstrzyknięcia dllki do colobota
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-01-2011, 15:00   

Tak się składa, że takową zrobiłem i dałem do testów :->

PS. Wiesz, że to był twój 200 post :?:
 
 
     
DemoLisH
Zbanowany


Wiek: 24
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 273
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-01-2011, 21:39   

ostatecznie do stworzenia MP wybieram Visual C++ 6 :)
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 09-01-2011, 21:44   

DemoLisH: dlaczego nie Code Blocks?
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
DemoLisH
Zbanowany


Wiek: 24
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 273
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-01-2011, 22:05   

bo w Visual C++ jestem bardziej obeznany, ma łatwy interfejs i ogólnie jestem przyzwyczajony do Visual Studio 6
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012