Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
gltron - kompilacja
Autor Wiadomość
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 18-09-2010, 18:13   gltron - kompilacja

Chciałem sobie zagrać w grę gltron. Zainstalowałem z Centrum Oprogramowania i chciałem zainstalować dodatkowo jakiś artpack, ale nigdzie nie było folderu do którego miałbym go skopiować. Więc wszedłem na stronę gltron.org i pobrałem plik sh, tylko jak go włączam to jest okienko i error jakiś... Więc pobrałem source i po configure doinstalowałem kilka potrzebnych pakietów do dźwięku i jak już nie było żadnych warningów ani errorów wziąłem się za kompilacje... Ale jest błąd i nie mam pojęcia jak się go pozbyć! Oto co wypluła konsola po configure:

Kod:
simbax@simbax-desktop:~/gltron-0.70$ ./configure --enable-localdata
checking build system type... i686-pc-linux
checking host system type... i686-pc-linux
checking target system type... i686-pc-linux
checking for a BSD compatible install... /usr/bin/install -c
checking whether build environment is sane... yes
checking for mawk... mawk
checking whether make sets ${MAKE}... yes
checking for gcc... gcc
checking for C compiler default output... a.out
checking whether the C compiler works... yes
checking whether we are cross compiling... no
checking for executable suffix...
checking for object suffix... o
checking whether we are using the GNU C compiler... yes
checking whether gcc accepts -g... yes
checking for style of include used by make... GNU
checking dependency style of gcc... gcc3
checking for g++... g++
checking whether we are using the GNU C++ compiler... yes
checking whether g++ accepts -g... yes
checking dependency style of g++... gcc3
checking how to run the C preprocessor... gcc -E
checking for ranlib... ranlib
checking for sdl-config... /usr/bin/sdl-config
checking for SDL - version >= 1.1.0... yes
checking for main in -lGL... yes
checking for gzopen in -lz... yes
checking for png_read_info in -lpng... yes
checking for main in -lsmpeg... yes
checking for main in -logg... yes
checking for main in -lvorbis... yes
checking for main in -lvorbisfile... yes
checking for main in -lsmpeg... (cached) yes
checking for main in -lmikmod... yes
checking for Sound_Init in -lSDL_sound... yes
checking for ANSI C header files... no
checking for unistd.h... yes
checking for GL/gl.h... yes
checking for gcc option to accept ANSI C... none needed
checking for an ANSI C-conforming const... no
checking for strstr... no
checking for mkstemp... yes
configure: creating ./config.status
config.status: creating Makefile
config.status: creating lua/Makefile
config.status: creating lua/include/Makefile
config.status: creating lua/src/Makefile
config.status: creating lua/src/lib/Makefile
config.status: creating nebu/Makefile
config.status: creating nebu/include/Makefile
config.status: creating nebu/include/audio/Makefile
config.status: creating nebu/include/base/Makefile
config.status: creating nebu/include/filesystem/Makefile
config.status: creating nebu/include/input/Makefile
config.status: creating nebu/include/scripting/Makefile
config.status: creating nebu/include/video/Makefile
config.status: creating nebu/base/Makefile
config.status: creating nebu/filesystem/Makefile
config.status: creating nebu/scripting/Makefile
config.status: creating nebu/input/Makefile
config.status: creating nebu/video/Makefile
config.status: creating nebu/audio/Makefile
config.status: creating src/Makefile
config.status: creating src/include/Makefile
config.status: creating src/include/audio/Makefile
config.status: creating src/include/base/Makefile
config.status: creating src/include/configuration/Makefile
config.status: creating src/include/filesystem/Makefile
config.status: creating src/include/game/Makefile
config.status: creating src/include/input/Makefile
config.status: creating src/include/scripting/Makefile
config.status: creating src/include/video/Makefile
config.status: creating src/base/Makefile
config.status: creating src/filesystem/Makefile
config.status: creating src/configuration/Makefile
config.status: creating src/audio/Makefile
config.status: creating src/video/Makefile
config.status: creating src/input/Makefile
config.status: creating src/game/Makefile
config.status: creating art/Makefile
config.status: creating art/default/Makefile
config.status: creating data/Makefile
config.status: creating music/Makefile
config.status: creating scripts/Makefile


A to po użyciu make (tu jest właśnie problem...):

Kod:
simbax@simbax-desktop:~/gltron-0.70$ make
\Making all in lua
make[1]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/lua'
Making all in src
make[2]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/lua/src'
Making all in lib
make[3]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/lua/src/lib'
make[3]: Nie ma nic do zrobienia w `all'.
make[3]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/lua/src/lib'
make[3]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/lua/src'
make[3]: Nie ma nic do zrobienia w `all-am'.
make[3]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/lua/src'
make[2]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/lua/src'
Making all in include
make[2]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/lua/include'
make[2]: Nie ma nic do zrobienia w `all'.
make[2]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/lua/include'
make[2]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/lua'
make[2]: Nie ma nic do zrobienia w `all-am'.
make[2]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/lua'
make[1]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/lua'
Making all in nebu
make[1]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu'
Making all in include
make[2]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/include'
Making all in audio
make[3]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/include/audio'
make[3]: Nie ma nic do zrobienia w `all'.
make[3]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/include/audio'
Making all in base
make[3]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/include/base'
make[3]: Nie ma nic do zrobienia w `all'.
make[3]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/include/base'
Making all in filesystem
make[3]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/include/filesystem'
make[3]: Nie ma nic do zrobienia w `all'.
make[3]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/include/filesystem'
Making all in input
make[3]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/include/input'
make[3]: Nie ma nic do zrobienia w `all'.
make[3]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/include/input'
Making all in scripting
make[3]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/include/scripting'
make[3]: Nie ma nic do zrobienia w `all'.
make[3]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/include/scripting'
Making all in video
make[3]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/include/video'
make[3]: Nie ma nic do zrobienia w `all'.
make[3]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/include/video'
make[3]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/include'
make[3]: Nie ma nic do zrobienia w `all-am'.
make[3]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/include'
make[2]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/include'
Making all in base
make[2]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/base'
make[2]: Nie ma nic do zrobienia w `all'.
make[2]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/base'
Making all in filesystem
make[2]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/filesystem'
make[2]: Nie ma nic do zrobienia w `all'.
make[2]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/filesystem'
Making all in scripting
make[2]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/scripting'
make[2]: Nie ma nic do zrobienia w `all'.
make[2]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/scripting'
Making all in audio
make[2]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/audio'
make[2]: Nie ma nic do zrobienia w `all'.
make[2]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/audio'
Making all in video
make[2]: Wejście do katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/video'
source='png_texture.c' object='png_texture.o' libtool=no \
    depfile='.deps/png_texture.Po' tmpdepfile='.deps/png_texture.TPo' \
    depmode=gcc3 /bin/sh ../../depcomp \
    gcc -DPACKAGE=\"gltron\" -DVERSION=\"0.70\" -DHAVE_LIBGL=1 -DHAVE_LIBZ=1 -DHAVE_LIBPNG=1 -DHAVE_LIBSMPEG=1 -DHAVE_LIBOGG=1 -DHAVE_LIBVORBIS=1 -DHAVE_LIBVORBISFILE=1 -DHAVE_LIBSMPEG=1 -DHAVE_LIBMIKMOD=1 -DHAVE_UNISTD_H=1 -DHAVE_GL_GL_H=1 -Dconst= -DHAVE_MKSTEMP=1  -I. -I.   -DLOCAL_DATA -DSNAP_DIR=\"~\" -DPREF_DIR=\"~\" -I../../nebu/include -DSEPARATOR="'/'" -Wall -Werror -Os -I/usr/include/SDL -D_GNU_SOURCE=1 -D_REENTRANT -c `test -f png_texture.c || echo './'`png_texture.c
cc1: warnings being treated as errors
png_texture.c: In function ‘user_read_data’:
png_texture.c:18: error: ignoring return value of ‘fread’, declared with attribute warn_unused_result
make[2]: *** [png_texture.o] Błąd 1
make[2]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu/video'
make[1]: *** [all-recursive] Błąd 1
make[1]: Opuszczenie katalogu `/home/simbax/gltron-0.70/nebu'
make: *** [all-recursive] Błąd 1


Help me!

PS Nie ma tu jakichś znaczników, żeby tekst pomiędzy nimi był w takiej ramce i można było ją przesuwać?
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 18-09-2010, 19:09   

Olej glTron, Armagetron Advanced lepszy.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 18-09-2010, 19:53   

OK, zobaczę sobie.

EDIT: Nawet niezłe, ale jednak wolę glTrona. Tam to trochę kamera jest zrąbana i ogólnie jakoś dziwnie się gra...
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012