Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
C2 Misja 6
Autor Wiadomość
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 27-08-2010, 14:02   

Eee... Przecież tam trzeba było użyć kodu, żeby grać. Jeśli dobrze pamiętam.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 27-08-2010, 14:12   

Jeśli nawet tak i jest to zróbmy tak:

Polecenie w misji:
Proszę uaktywnić okno do wpisywania kodów, wpisać selectinsect i zatwierdzić.
_________________

 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 27-08-2010, 18:15   

Abadon napisał/a:
Jeśli nawet tak i jest to zróbmy tak:

Polecenie w misji:
Proszę uaktywnić okno do wpisywania kodów, wpisać selectinsect i zatwierdzić.

Właśnie napisałem że nie można przecierz tak zrobić bo ktoś by wpisał to w innej misji i miał łatwo.
Chyba żeby napisać że to specjalny kod wpisywany na pokładzie statku kosmicznego uaktywniający OS-roboty.
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 27-08-2010, 19:29   

Dokładnie to miałem na myśli. Trzeba tak kreować fabułę żeby korzystać z tego co mamy. Możemy chociażby samą nazwą "manipulować".
_________________

 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 27-08-2010, 20:00   

Można jeszcze napisać że jest to sposób wpisywania poleceń w którym trafiają one poprzez nadajnik radiowy w satcomie do komputera pokładowego i on w tym wypadku także przez radio uruchamia OS-roboty. :mrgreen:
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 27-08-2010, 20:03   

Jasne. Można bajerować na wszystkie sposoby. Jedyne co nas ogranicza to nasza wyobraźnia.
_________________

 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 27-08-2010, 20:10   

Ale żeby było profesjonalnie to będzie trzeba zmodyfikować plik exe.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 27-08-2010, 20:33   

Najpierw musimy się nauczyć pracy zespołowej. Projekt C2 należy traktować jako pilot (wstęp) do pracy nad Colobotem 2, gdy przyjdzie tworzyć być może grę od podstaw, lub tak jak to ujął adiblol.
_________________

 
     
dawid960 
Neokid
@up: to nieprawda


Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 133
Skąd: z matrixa ( XD )
Wysłany: 15-02-2011, 23:55   

A na jakiej planecie to będzie?

(Uwaga !!! tworzę 5 misję do colobota 2 jutro skończę.)
_________________


kliknij w to, proszę
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-04-2011, 20:58   

Chyba wezmę tą misję... I mam już pomysł na OS-roboty.

[ Dodano: 06-04-2011, 21:01 ]
A co to mają być za obcy? OSy? Bo nie widziałem nigdzie takiej informacji.

[ Dodano: 06-04-2011, 21:05 ]
I daj tą częśc poradnika "Jak programować" do zadania siódmego.
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 09-04-2011, 09:09   

Cytat:
A co to mają być za obcy? OSy? Bo nie widziałem nigdzie takiej informacji.


Na początek mogą być osy, można też zrobić gdzieś niedaleko zagrodę gdzie będą nieokrzesane jeszcze mrówki. Hehe zupełnie jak w Jurarskim Parku... W kolejnych misjach EC straci panowanie nad projektem i będą poważne kłopoty.

Poradnik pipoka

Miłej pracy.


P.S Myślę już nad stworzeniem systemu organizacji pracy C2.
_________________

 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-04-2011, 20:37   

Skończyłem misję. Załączam archiwum, a w nim:
- 6 pierwszych misji C2
- 3 swobodne gry
- Modyfikacja napisów przy wyłączaniu gry
- Mod graficzny zmieniający filmik podczas uruchamiania

Jak zainstalować:
1) Zrobić kopię colobota
2) Usunąć zawartość wszystkich katalogów, których nowe wersje są w archiwum
3) Wypakować archiwum zgarzając się na zastępowanie plików

Następne części poradnika "Jak programować" będą przysłane w kolejnych misjach.

PS. Wiedzieliście, że mrówki przenikają przez barierki?
PS2. Mogę się dopisać do listy osób, które wzięły udział w projekcie?
//Mod graficzny daję w częściach w oddzielnym pliku, bo mi się post nie chce wysłać

[ Dodano: 09-04-2011, 21:11 ]
Zapomniałem, że od tej misji miały być raporty z satelity. Załączam archiwum z plikami (bez katalogów, każdy wie gdzie co wrzucić)

C2 - cd 2.rar
Pobierz Plik ściągnięto 37 raz(y) 1,8 MB

C2 - colobot1.dat.part01.rar
Pobierz Plik ściągnięto 32 raz(y) 3,5 MB

C2 - colobot1.dat.part02.rar
Pobierz Plik ściągnięto 29 raz(y) 3,5 MB

C2 - colobot1.dat.part03.rar
Pobierz Plik ściągnięto 32 raz(y) 3,5 MB

C2 - colobot1.dat.part04.rar
Pobierz Plik ściągnięto 27 raz(y) 3,5 MB

C2 - colobot1.dat.part05.rar
Pobierz Plik ściągnięto 28 raz(y) 3,5 MB

C2 - colobot1.dat.part06.rar
Pobierz Plik ściągnięto 28 raz(y) 3,5 MB

C2 - colobot1.dat.part07.rar
Pobierz Plik ściągnięto 31 raz(y) 2,57 MB

C2 - poprawa 6 misji.rar
Pobierz Plik ściągnięto 33 raz(y) 7,53 KB

_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 09-04-2011, 21:21   

OK. Fajnie. Widzę że jesteś młody, masz dużo czasu i bardzo zaangażowałeś się w projekt, bardzo mi miło.

Ja kontynuacją C2 zajmę się na początku wakacji. Mam sporo planów na ten okres...

Hmm... A teraz czego potrzebujesz? Dalszego scenariusza?
_________________

 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 09-04-2011, 21:33   

@krzys_h Matko, ty mnie człowieku cały czas zaskakujesz. Zobaczę sobie to wszystko niestety dopiero później, ale już po załącznikach i opisie widzę, że się napracowałeś.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-04-2011, 21:41   

Abadon napisał/a:
A teraz czego potrzebujesz? Dalszego scenariusza?

Tak, gdy skończę te misje, które mają już przygotowane instrukcje, potrzebny będzie dalszy scenariusz. Możesz się tym zająć w czasie gdy tworzę misje i multiplayera. Moja propozycja to dodać teraz jakąś misję na czas. A tak przy okazji: którą fabułę realizujemy? Bo na forum jest z 10.
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012