Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Moja Proźba |
Autor |
Wiadomość |
Frag|OpenBox
hm................
Twoja ulubiona misja: Na Wulkanii (Technologiczny Skarb)
Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 28
|
Wysłany: 25-02-2010, 20:30 Moja Proźba
|
|
|
Bardzo chcę tworzyć nowe poziomy do COLOBOTa, ale coś nie mogę pobrać edytorów z tej strony, czy ktoś może mi wysłać instalatora jakiegoś edytora na e-maila (sebastian123wp.pl@wp.pl) jako załącznik lub podać adres strony z kąt mógłbym go ściągnąć.
[size=18]PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ [/size
Z góry Dziękuję. |
_________________ COLOBOT ok CEEBOT już nie tak bardzo , dlaczyego bez MISJI! |
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 25-02-2010, 20:36
|
|
|
Trzeba szukać człowieku!
Nikt ci nie da wprost do ręki.
A czy używałeś k**** wyszykiwarki? |
_________________
|
|
|
|
|
C ruels!
Neokid
Twoja ulubiona misja: user levels,swobodna gra i KO
Wiek: 22 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 185 Skąd: Devil MachineXD
|
Wysłany: 25-02-2010, 20:41
|
|
|
Jesteś nowym userem więc ci powiem,że takowego edytora do map z colobota(w którym zrobisz mapę paroma kliknięciami)to nie ma(bo colobot jest niestety bardzo nie popularny).W przypadku robienia map do colobota trzeba osobno przygotowywać tekstury,wiadomości w SatComie,mapy i mapy surowców i pliki scene.
Na forum colobot.pun.pl(też o colobocie,stworzone przez bartka c++)są różne user levele(w tym moje )które mogą posłużyć ci jako wzór przy tworzeniu user levela(ale nie kopiuj ich bo to złodziejstwo jest!) |
_________________ http://doladujse.pl/7415 -doładowania na koma
http://www.minecraftaccounts.com?join=34132 - darmowe konta do gry Minecraft |
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
|
|
|
|
Frag|OpenBox
Gość
|
Wysłany: 26-02-2010, 08:47 Krótka szkółka twożenia map
|
|
|
a może ktoś mi napisze jak się robi te mapy bo ogólnie edytor po angielsku i trochę nie chalo..
kilka tylko słów... gdzie się tworzy reliefy i scripty... I CO TO TE KÓŁECZKA... Nie złościcie się na mnie za takie pytania ale chce mieć jakieś wsparcie , po to się tu logowałem żeby pomagać innym ale i mi POMAGANO. Jak nie chcecie to nie piszcie nic... .A za odpowiedzi Bardzo dziękuję. |
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 26-02-2010, 12:16
|
|
|
Frag|OpenBox napisał/a: | gdzie się tworzy reliefy i scripty... I CO TO TE KÓŁECZKA... | Te kółeczta to obiekty i ich wielkość.Nie ma edytora w 3d.
A reliefy i scrypty pisze sie samemu a reliefy rysuje.
Nawet dawidek umie to wszystko zrobić.
Czyżby zaszkodziła piłka? |
_________________
|
|
|
|
|
Frag|OpenBox
Gość
|
Wysłany: 26-02-2010, 13:08 acha
|
|
|
reliefy rysuje się w paint... a co to jest ten script, i co w nim pisać??? i w tym co mi podałeś edytora to jak to zapisać, klikam wszędzie i nigdzie nie ma save lub coś takiego.... |
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 26-02-2010, 14:17
|
|
|
jest script build ktury ci podaje współrzędne obiektów a wkleja sie go do pliku misji oczywiście muszą być rózne np woda, warunek ukończenia misji.
Z tobą gorzej niż z dawidkiem w tych misjach . |
_________________
|
|
|
|
|
Frag|OpenBox
Gość
|
Wysłany: 26-02-2010, 15:12 ..
|
|
|
Ale to po angielsku.... jak ja mam to napisać.... |
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 26-02-2010, 15:23
|
|
|
SCRIPT to jest program dla robota pisany w CBOT!
Neo dzieciakom mówimy stanowcze nie!!Lub proponujemy zmiane pampersa. |
_________________
|
|
|
|
|
Frag|OpenBox
Gość
|
Wysłany: 26-02-2010, 15:37 ...
|
|
|
popatrzyłem scripty w innych mapach które pobrałem i nic z tego nie rozumiem |
|
|
|
|
Frag|OpenBox
Gość
|
Wysłany: 26-02-2010, 15:52
|
|
|
Ja nic nie rozumiem. Żebym mjał ten program po polsku to bym pewnie zrozumiał a tak nic a nic. Nie wiem co w tym script napisać. Jak by po polsku to bym wiedział a tak po angielsku to kicha. Nie wiem co to te kolorki w reliefaf (żółty,zielony,czerwony itd.) to BEZNADZIEJA. Zbyt skomplikowane. Po prostu Nie Wiem. I ja tu niewidzę języka CBOT. Współrzędna i pojazdy tak widze. Ale gdzie napisać zadanie misji Warunki jej zakończenia. gdzie wpisać napis to komputera osobistego. TO ZA DZIWNE. |
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 26-02-2010, 16:11
|
|
|
Czyli nawet sie za to nie bierz bo nic nie wiesz. |
_________________
|
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 26-02-2010, 16:35
|
|
|
Kurczę, szukajka nie gryzie! ^^
http://www.colobot.cba.pl...topic.php?t=377
W linku masz mnóstwo programów do edycji map. A tak w ogóle, 4 link tutaj.
I błagam was, szukajcie, zanim zapytacie... ^^ |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
Frag|OpenBox
Gość
|
Wysłany: 26-02-2010, 17:56
|
|
|
poczytałem script z jednej z map... i rozumiem już większość. ale możecie mi powiedzieć co to oznacza:
TerrainMaterial id=1 image="roca2" u=0.00 v=0.00 up=1 down=1 left=1 right=1 hard=0.8
TerrainMaterial image="roca2" u=0.25 v=0.00 up=2 down=1 left=1 right=1 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.50 v=0.00 up=1 down=1 left=1 right=2 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.75 v=0.00 up=2 down=1 left=1 right=2 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.00 v=0.25 up=1 down=2 left=1 right=1 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.25 v=0.25 up=2 down=2 left=1 right=1 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.50 v=0.25 up=1 down=2 left=1 right=2 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.75 v=0.25 up=2 down=2 left=1 right=2 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.00 v=0.50 up=1 down=1 left=2 right=1 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.25 v=0.50 up=2 down=1 left=2 right=1 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.50 v=0.50 up=1 down=1 left=2 right=2 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.75 v=0.50 up=2 down=1 left=2 right=2 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.00 v=0.75 up=1 down=2 left=2 right=1 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.25 v=0.75 up=2 down=2 left=2 right=1 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.50 v=0.75 up=1 down=2 left=2 right=2 hard=0.6
TerrainMaterial id=2 image="roca2" u=0.75 v=0.75 up=2 down=2 left=2 right=2 hard=0.3
TerrainMaterial id=3 image="rocb2" u=0.00 v=0.00 up=1 down=1 left=1 right=1 hard=0.8
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.25 v=0.00 up=3 down=1 left=1 right=1 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.50 v=0.00 up=1 down=1 left=1 right=3 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.75 v=0.00 up=3 down=1 left=1 right=3 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.00 v=0.25 up=1 down=3 left=1 right=1 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.25 v=0.25 up=3 down=3 left=1 right=1 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.50 v=0.25 up=1 down=3 left=1 right=3 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.75 v=0.25 up=3 down=3 left=1 right=3 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.00 v=0.50 up=1 down=1 left=3 right=1 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.25 v=0.50 up=3 down=1 left=3 right=1 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.50 v=0.50 up=1 down=1 left=3 right=3 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.75 v=0.50 up=3 down=1 left=3 right=3 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.00 v=0.75 up=1 down=3 left=3 right=1 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.25 v=0.75 up=3 down=3 left=3 right=1 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.50 v=0.75 up=1 down=3 left=3 right=3 hard=0.4
TerrainMaterial id=4 image="rocb2" u=0.75 v=0.75 up=3 down=3 left=3 right=3 hard=0.0
TerrainInit id=2
TerrainLevel id=1 min= 37.5 max=47.5 slope=0.0 freq= 50.0 // roc1
TerrainLevel id=2 min=17.5 max=25.0 slope=3.0 freq= 70.0 // grass
TerrainLevel id=4 min=47.5 max=99.0 slope=9.0 freq= 80.0 // snow
TerrainLevel id=2 min=25.0 max=37.5 slope=9.0 freq= 70.0 // grass
TerrainCreate
jak to zrozumiem to mogę zaczynać tworzyć pierwszą mapę |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|