Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
moje poziomy
Autor Wiadomość
dawid960 
Neokid
@up: to nieprawda


Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 133
Skąd: z matrixa ( XD )
  Wysłany: 12-12-2009, 13:49   moje poziomy

hejka :-) jestem tutaj nowy i wam daję poziomy własnej roboty.

sample03.zip
Pobierz Plik ściągnięto 95 raz(y) 251,55 KB

 
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 12-12-2009, 14:05   

dziwny ten poziom, woda i grunt nie mają tekstury.

[ Dodano: 12-12-2009, 14:07 ]
obyś nie był kolejnym neo dzieciakiem masz 9 lat(Hmm ja miałem 11 kiedy się tu zarejestrowałem).
_________________

 
     
dawid960 
Neokid
@up: to nieprawda


Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 133
Skąd: z matrixa ( XD )
Wysłany: 12-12-2009, 14:16   

błąd to nie ten plik :-/ a to jest ten plik

sample06.zip
to jest ten plik
Pobierz Plik ściągnięto 90 raz(y) 418,21 KB

Ostatnio zmieniony przez dawid960 12-12-2009, 14:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 12-12-2009, 14:17   

wierz foldery nie muszą się nazywać sample :-o
_________________

 
     
dawid960 
Neokid
@up: to nieprawda


Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 133
Skąd: z matrixa ( XD )
Wysłany: 12-12-2009, 15:13   

ja umiem robić powstawowe programy
_________________


kliknij w to, proszę
 
 
     
FE4R 


Twoja ulubiona misja: Saari - Inwazja
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 144
Wysłany: 12-12-2009, 16:37   

dawid960 napisał/a:
ja umiem robić powstawowe programy

Głębokość Twoich komentarzy mnie powala dawid. Idź z kolegami pograć w piłkę, a za 5 lat przyjdź i się wypowiedz.
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 12-12-2009, 21:34   

FE4R napisał/a:
Idź z kolegami pograć w piłkę

Taa, a później tacy wyrastają na dresiarzy...
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
FE4R 


Twoja ulubiona misja: Saari - Inwazja
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 144
Wysłany: 12-12-2009, 21:42   

adiblol napisał/a:
FE4R napisał/a:
Idź z kolegami pograć w piłkę

Taa, a później tacy wyrastają na dresiarzy...

To niech potrenuje szermierkę albo Snookera. ;)
 
     
dawid850
[Usunięty]



Wysłany: 12-12-2009, 21:45   

to ja dawid 960 tylko na innym profilu i przepraszam ciebie bartek c++
 
     
C ruels! 
Neokid


Twoja ulubiona misja: user levels,swobodna gra i KO
Wiek: 22
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 185
Skąd: Devil MachineXD
Wysłany: 30-12-2009, 18:45   

Macie tu poprawioną wersję(poprawione błędy ortograficzne)

PS:dawid mogłeś napisać jakieś proste programy dla tych robali i nie popełniaj takich strasznych błędów(nawet jak byłem w twoim wieku to tak nie pisałem!)

Masz tu przykład takiego prostego programu:

while(true)
move(10);
turn(180);

[ Dodano: 30-12-2009, 18:51 ]
adiblol napisał/a:
Taa, a później tacy wyrastają na dresiarzy...


Czemu?Ja grałem z kuzynami w piłkę a nie jestem dresiarzem(nawet nie przypominam kogoś tkiego :-P )

sample06.rar
Mapy by dawid
Poprawa by C ruels!
Pobierz Plik ściągnięto 81 raz(y) 353,11 KB

_________________
http://doladujse.pl/7415 -doładowania na koma
http://www.minecraftaccounts.com?join=34132 - darmowe konta do gry Minecraft
 
     
dawid960 
Neokid
@up: to nieprawda


Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 133
Skąd: z matrixa ( XD )
Wysłany: 31-12-2009, 11:58   

dobrze dobrze już naprawiłem

sample06.zip
naprawiony poziom
Pobierz Plik ściągnięto 77 raz(y) 466,52 KB

_________________


kliknij w to, proszę
 
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 31-12-2009, 12:40   

A to lepszy program dla Robala:P
Kod:
extern void object attack() ::
{
errmode(0);
while ( true )
point miejsce;
miejsce = position;
{
object robot;
int wrog[];
wrog[0] = WheeledGrabber;
wrog[1] = TrackedGraber;
wrog[2] = WingedGrabber;
wrog[3] = LeggedGrabber;
wrog[4] = WheeledSnifer;
wrog[5] = TrackedSnifer;
wrog[6] = WingedSnifer;
wrog[7] = LeggedSnifer;
wrog[8] = WheeledShooter;
wrog[9] = TrackedShooter;
wrog[10] = WingedShooter;
wrog[11] = LeggedShooter;
wrog[12] = WheeledOrgaShooter;
wrog[13] = TrackedOrgaShooter;
wrog[14] = WingedOrgaShooter;
wrog[15] = LeggedOrgaShooter;
wrog[16] = PhazerShooter;
wrog[17] = Shielder;
wrog[18] = Thumper;
wrog[19] = Recycler;
wrog[20] = Subber;
robot = radar(wrog);
wait(rand()*3);
motor(0.8,0.8);
turn(rand()*360);
goto(miejsce);
if ( distance(position, robot.position < 10 )
{
turn(direction(item.position));
motor(1,1);
wait(3);
}
}

Wstaw taki długo piałem ale jeszcze mnie nie zawiódł ;-)
_________________

 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 31-12-2009, 18:37   

Zła kolejność:
Kod:
motor(0.8,0.8);
turn(rand()*360);

Robal w ogóle nie przejmie się instrukcją motor, ponieważ nie ma czasu na jej wykonanie. Nie ma czasu, ponieważ od razu dalej jest turn. Instrukcja motor zmienia prędkość silników, a nie pozycję robota. I prędkość ta pozostanie niezmieniona do następnej instrukcji związanej z ruchem. Tak samo z jet.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 01-01-2010, 01:01   

Dzięki nie zauwarzyłem, a oto poprawka ;-)
Kod:
extern void object attack() ::
{
errmode(0);
while ( true )
point miejsce;
miejsce = position;
{
object robot;
int wrog[];
wrog[0] = WheeledGrabber;
wrog[1] = TrackedGraber;
wrog[2] = WingedGrabber;
wrog[3] = LeggedGrabber;
wrog[4] = WheeledSnifer;
wrog[5] = TrackedSnifer;
wrog[6] = WingedSnifer;
wrog[7] = LeggedSnifer;
wrog[8] = WheeledShooter;
wrog[9] = TrackedShooter;
wrog[10] = WingedShooter;
wrog[11] = LeggedShooter;
wrog[12] = WheeledOrgaShooter;
wrog[13] = TrackedOrgaShooter;
wrog[14] = WingedOrgaShooter;
wrog[15] = LeggedOrgaShooter;
wrog[16] = PhazerShooter;
wrog[17] = Shielder;
wrog[18] = Thumper;
wrog[19] = Recycler;
wrog[20] = Subber;
robot = radar(wrog);
wait(rand()*3);
motor(0.8,0.8);
wait(rand()*4);
turn(rand()*360);
goto(miejsce);
if ( distance(position, robot.position < 10 )
{
turn(direction(item.position));
motor(1,1);
wait(3);
}
}
_________________

 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 01-01-2010, 12:24   

Do wrogów mógłbyś dodać RadarStation oraz - ewentualnie - DefenseTower. Chyba też ExchangePost, ale nie jestem pewien czy się infekuje...
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012