moje poziomy |
Autor |
Wiadomość |
dawid960
Neokid @up: to nieprawda
Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 133 Skąd: z matrixa ( XD )
|
Wysłany: 12-12-2009, 13:49 moje poziomy
|
|
|
hejka jestem tutaj nowy i wam daję poziomy własnej roboty.
sample03.zip
|
Pobierz Plik ściągnięto 95 raz(y) 251,55 KB |
|
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 12-12-2009, 14:05
|
|
|
dziwny ten poziom, woda i grunt nie mają tekstury.
[ Dodano: 12-12-2009, 14:07 ]
obyś nie był kolejnym neo dzieciakiem masz 9 lat(Hmm ja miałem 11 kiedy się tu zarejestrowałem). |
_________________
|
|
|
|
|
dawid960
Neokid @up: to nieprawda
Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 133 Skąd: z matrixa ( XD )
|
Wysłany: 12-12-2009, 14:16
|
|
|
błąd to nie ten plik a to jest ten plik
sample06.zip to jest ten plik |
Pobierz Plik ściągnięto 90 raz(y) 418,21 KB |
|
Ostatnio zmieniony przez dawid960 12-12-2009, 14:26, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 12-12-2009, 14:17
|
|
|
wierz foldery nie muszą się nazywać sample |
_________________
|
|
|
|
|
dawid960
Neokid @up: to nieprawda
Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 133 Skąd: z matrixa ( XD )
|
Wysłany: 12-12-2009, 15:13
|
|
|
ja umiem robić powstawowe programy |
_________________
kliknij w to, proszę
|
|
|
|
|
FE4R
Twoja ulubiona misja: Saari - Inwazja
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 144
|
Wysłany: 12-12-2009, 16:37
|
|
|
dawid960 napisał/a: | ja umiem robić powstawowe programy |
Głębokość Twoich komentarzy mnie powala dawid. Idź z kolegami pograć w piłkę, a za 5 lat przyjdź i się wypowiedz. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 12-12-2009, 21:34
|
|
|
FE4R napisał/a: | Idź z kolegami pograć w piłkę |
Taa, a później tacy wyrastają na dresiarzy... |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
FE4R
Twoja ulubiona misja: Saari - Inwazja
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 144
|
Wysłany: 12-12-2009, 21:42
|
|
|
adiblol napisał/a: | FE4R napisał/a: | Idź z kolegami pograć w piłkę |
Taa, a później tacy wyrastają na dresiarzy... |
To niech potrenuje szermierkę albo Snookera. |
|
|
|
|
dawid850 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2009, 21:45
|
|
|
to ja dawid 960 tylko na innym profilu i przepraszam ciebie bartek c++ |
|
|
|
|
C ruels!
Neokid
Twoja ulubiona misja: user levels,swobodna gra i KO
Wiek: 22 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 185 Skąd: Devil MachineXD
|
Wysłany: 30-12-2009, 18:45
|
|
|
Macie tu poprawioną wersję(poprawione błędy ortograficzne)
PS:dawid mogłeś napisać jakieś proste programy dla tych robali i nie popełniaj takich strasznych błędów(nawet jak byłem w twoim wieku to tak nie pisałem!)
Masz tu przykład takiego prostego programu:
while(true)
move(10);
turn(180);
[ Dodano: 30-12-2009, 18:51 ]
adiblol napisał/a: | Taa, a później tacy wyrastają na dresiarzy... |
Czemu?Ja grałem z kuzynami w piłkę a nie jestem dresiarzem(nawet nie przypominam kogoś tkiego )
sample06.rar Mapy by dawid Poprawa by C ruels! |
Pobierz Plik ściągnięto 81 raz(y) 353,11 KB |
|
_________________ http://doladujse.pl/7415 -doładowania na koma
http://www.minecraftaccounts.com?join=34132 - darmowe konta do gry Minecraft |
|
|
|
|
dawid960
Neokid @up: to nieprawda
Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 133 Skąd: z matrixa ( XD )
|
Wysłany: 31-12-2009, 11:58
|
|
|
dobrze dobrze już naprawiłem
sample06.zip naprawiony poziom |
Pobierz Plik ściągnięto 77 raz(y) 466,52 KB |
|
_________________
kliknij w to, proszę
|
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 31-12-2009, 12:40
|
|
|
A to lepszy program dla Robala:P
Kod: | extern void object attack() ::
{
errmode(0);
while ( true )
point miejsce;
miejsce = position;
{
object robot;
int wrog[];
wrog[0] = WheeledGrabber;
wrog[1] = TrackedGraber;
wrog[2] = WingedGrabber;
wrog[3] = LeggedGrabber;
wrog[4] = WheeledSnifer;
wrog[5] = TrackedSnifer;
wrog[6] = WingedSnifer;
wrog[7] = LeggedSnifer;
wrog[8] = WheeledShooter;
wrog[9] = TrackedShooter;
wrog[10] = WingedShooter;
wrog[11] = LeggedShooter;
wrog[12] = WheeledOrgaShooter;
wrog[13] = TrackedOrgaShooter;
wrog[14] = WingedOrgaShooter;
wrog[15] = LeggedOrgaShooter;
wrog[16] = PhazerShooter;
wrog[17] = Shielder;
wrog[18] = Thumper;
wrog[19] = Recycler;
wrog[20] = Subber;
robot = radar(wrog);
wait(rand()*3);
motor(0.8,0.8);
turn(rand()*360);
goto(miejsce);
if ( distance(position, robot.position < 10 )
{
turn(direction(item.position));
motor(1,1);
wait(3);
}
} |
Wstaw taki długo piałem ale jeszcze mnie nie zawiódł |
_________________
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 31-12-2009, 18:37
|
|
|
Zła kolejność:
Kod: | motor(0.8,0.8);
turn(rand()*360); |
Robal w ogóle nie przejmie się instrukcją motor, ponieważ nie ma czasu na jej wykonanie. Nie ma czasu, ponieważ od razu dalej jest turn. Instrukcja motor zmienia prędkość silników, a nie pozycję robota. I prędkość ta pozostanie niezmieniona do następnej instrukcji związanej z ruchem. Tak samo z jet. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 01-01-2010, 01:01
|
|
|
Dzięki nie zauwarzyłem, a oto poprawka
Kod: | extern void object attack() ::
{
errmode(0);
while ( true )
point miejsce;
miejsce = position;
{
object robot;
int wrog[];
wrog[0] = WheeledGrabber;
wrog[1] = TrackedGraber;
wrog[2] = WingedGrabber;
wrog[3] = LeggedGrabber;
wrog[4] = WheeledSnifer;
wrog[5] = TrackedSnifer;
wrog[6] = WingedSnifer;
wrog[7] = LeggedSnifer;
wrog[8] = WheeledShooter;
wrog[9] = TrackedShooter;
wrog[10] = WingedShooter;
wrog[11] = LeggedShooter;
wrog[12] = WheeledOrgaShooter;
wrog[13] = TrackedOrgaShooter;
wrog[14] = WingedOrgaShooter;
wrog[15] = LeggedOrgaShooter;
wrog[16] = PhazerShooter;
wrog[17] = Shielder;
wrog[18] = Thumper;
wrog[19] = Recycler;
wrog[20] = Subber;
robot = radar(wrog);
wait(rand()*3);
motor(0.8,0.8);
wait(rand()*4);
turn(rand()*360);
goto(miejsce);
if ( distance(position, robot.position < 10 )
{
turn(direction(item.position));
motor(1,1);
wait(3);
}
} |
|
_________________
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 01-01-2010, 12:24
|
|
|
Do wrogów mógłbyś dodać RadarStation oraz - ewentualnie - DefenseTower. Chyba też ExchangePost, ale nie jestem pewien czy się infekuje... |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
|