Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
budowanie bydynków z robotów i używanie fabryki robotów z pr
Autor Wiadomość
ceebot
Gość


Wysłany: 20-08-2009, 13:23   budowanie bydynków z robotów i używanie fabryki robotów z pr

budowanie bydynków z robotów ( program) i używanie fabryki robotów z innnego robota (program) w misjach colobota NIE W COLOBOCIE MISJE I TEKSTURY JEDNAK BĘDĄ TAKIE SAME. Jest to możliwe , zrobiłem to około pół roku temu... Dlatego wymaga jeszcze testów zanim to pokaże. jeśli dobrze pujdzie będzie to już dzisiaj (było o tym w innych postach ,ludzie kombinowali a rozwiązanie stał obok nich... Dlatego postaram się jak najszybciej
PS pamiętacie mnie??? nie ważne
 
     
ceebot
Gość


Wysłany: 20-08-2009, 13:31   budowanie bydynków z robotów i używanie fabryki robotów z pr

Znalazłem pliki rozpoczynam testowanie ich sprawności
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 20-08-2009, 13:47   

Możesz trochę jaśniej?
 
 
     
ceebot
Gość


Wysłany: 20-08-2009, 14:15   budowanie bydynków z robotów i używanie fabryki robotów z pr

build(BotFactory); a garsz np. 9 Nowa Ziemia > 4 Królowa Obcyhch i z build bujujesz budynek (przy urzyciu robota) przetestowałem od 1 -8 planet pozostała 9 (poprawiłem tam kilka błędów które wcześniej popełniłem
 
     
ceebot
Gość


Wysłany: 20-08-2009, 14:43   budowanie bydynków z robotów i używanie fabryki robotów z pr

Sprawdzone wszystko działa tylko szkóły latania nie da sie zrobic ALE wszystko tak jak w colobocie w razie gdy ktoś wykryje błąd prosze tu napisać plusy i munusy teraz wymienie (zaraz uploadne obiecaną rzecz)
plusy
+ używanie build
troche do poziomu trudności
+ nie można zapisać gry
+ z ludzika nie morzna podnośić, budować
+na początek że można przejść bo widać tu te trudności
+ trudniej bo jak sie buduje dużo wienc trzeba energi bo robot to nie ludzik ;p
+ boty z botfactory wychodzą jako train i trzeba programować
+ jednak wszystko takie same jak w colobocie
+ z robota można wysłać polecenie do bot factory żeby wybudować robota
minusy
- nie działają misje na ksieżycu (szkoły latanie) i na tropice (szkoła strzelania - tylko strzelanie
- ale też + 10 dział a w nim 1 pozom w których (niespodzianka!) musisz sam zobaczyć
pisze już instrukcje jak zrobić żeby to działało i uploaduje
ps : jednak się zarejestruje na tym forum i dodam do załącznika
 
     
toceejabot
dupa roberta


Twoja ulubiona misja: na dupie roberta
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 51
Skąd: z dupy roberta(USR)
Wysłany: 20-08-2009, 14:57   budowanie bydynków z robotów i używanie fabryki robotów z pr

Przeczytaj moje poprzednie posty(gość ceebot) i dopiero wtedy pobierz plik z załącznika(rozpakuj przeczytaj plik readme). Miłego grania

ps juz daje załacznik tylko najpierw napisze post potem go edytuje i wtedy dodam

Edit wreszcie udało się dodać załącznik
Edit2:załącznik usunienty
Ostatnio zmieniony przez toceejabot 30-09-2009, 15:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 20-08-2009, 18:00   

Rozumiem że dajesz misje z Colobota do Ceebota? Dość trudno się połapać w tym co piszesz...
 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 20-08-2009, 21:05   

Mhm... a jakie jest hasło do tego pliku *.zip ?
_________________

 
     
toceejabot
dupa roberta


Twoja ulubiona misja: na dupie roberta
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 51
Skąd: z dupy roberta(USR)
Wysłany: 21-08-2009, 09:59   budowanie bydynków z robotów i używanie fabryki robotów z pr

tylko że to nie są TYLKO misje z colobota do ceebota tylko specjalnie przerobione żeby na ceebocie można je było przejść TYLKO DO DARMOWEJ WERSJI PEŁNEJ POLSKIEJ
2 nowe +-y
+ prędkość 0.5(w końcu ceebot)
+ można odrazu wsadzić program do robota gdy używa się produkowania z programu
edit : jednak zrobie jeszcze ostateczne testy zanim podam hasło

[ Dodano: 21-08-2009, 13:02 ]
Sam raczej nie będę testował więc żeby było ciekawiej mały konkurs - zwycięzca dostaje hasło i testuje razem ze mną (albo odrazu gra jak mu się nie chce testować ;p)
Ponieważ chce żeby był konkurs ale też chce aby nie tylko była 1 wygrana podam oto takie zasady:
-Wybierasz jeden z następujących misji pożegnanie z zmienia - odlot lub na księżycu-ruda tytanu
-Piszesz JEDEN program który przejdzie przez całą misje (teraz to już możliwe i to nie tylko w tych 2 do wyboru)
-dołączasz do załącznika i UWAGA ten który 1 wyśle post z programem do jednej z tych misji blokuje możliwość aby ktoś inny wygrał wybierając tą misje i pisząc do niej program
-po pierwszym wysłaniu programu jest on sprawdzany na danej misji i jeśli nie przejdzie jej ktoś może jeszcze wysłać swój program na test ponieważ poprzedni gracz źle napisał swój
-2 zwycięzców dostaje hasło na PW zaraz po pomyślnym teście jego programu
-I CO NAJWAŻNIEJSZE pisać tak jakbyś cie grali w ceebota i przechodzili te misje
-każdy ma 1 szansę na odlocie bo jest prosty a ruda jest bardziej skomplikowana
-UWAGA ZROBIŁEM TU BŁĄD nie jeden program tylko parę a jeden startowy który da program innemu robotowi który wyjdzie z fabryki a jak już go wyprodukuje wysyłamy go na statek wiadomo, nie będzie już potrzebny
-konkurs się już zaczął jeśli nie jesteś zarejestrowany na forum uploadnij program na jakąś stronę i daj link
 
     
ceebot
Gość


Wysłany: 21-08-2009, 13:06   budowanie bydynków z robotów i używanie fabryki robotów z pr

pisze jeszcze z gościa żeby było że nowy post jest popatrz na dopisek poprzedniego posta


// Usunąłem zdublowanego posta - colobotwymiiata
Ostatnio zmieniony przez colobotwymiiata 21-08-2009, 13:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
toceejabot
dupa roberta


Twoja ulubiona misja: na dupie roberta
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 51
Skąd: z dupy roberta(USR)
Wysłany: 21-08-2009, 14:00   budowanie bydynków z robotów i używanie fabryki robotów z pr

Poziom na ziemi był zaprosty(dawno nie pisałem programów i teraz mi się udało) i nie dotyczy konkursu teraz robie wyścig na czas - kto pierwszy napisze ten wygrywa w tym ja też teraz pisze i nawet jak będę pierwszy ten kto będzie po mnie wygrywa(wysyłam hasło na PW)

edit: powód dlaczego jest za prosty jeśli przeczytałeś cały ten post
Kod:

extern void object::Starter()
{
    object  item,item2,item4,item5,item6,item7;
    item=radar(PowerCell);
    goto(item.position);
    grab();
    item2=radar(ResearchCenter);
    goto(item2.position);
    drop();
    move(-5);
    turn(-90);
    move(12);
    turn(90);
    move(1);
    grab();
    item4=radar(BotFactory);
    goto(item4.position);
    drop();
    move(-5);
    factory(TrackedGrabber,"blackbox.txt");
    wait(15);
    item5=radar(PowerCell);
    goto(item5.position);
    grab();
    item6=radar(TrackedGrabber);
    goto(item6.position);
    drop();
    item7=radar(SpaceShip);
    goto(item7.position);
}

i ze skryptu ładuje program dla 2 robota
Kod:

extern void object::BBExcute()
{
    object  item,item2;
    wait(10);
    item=radar(BlackBox);
    goto(item.position);
    grab();
    item2=radar(SpaceShip);
    goto(item2.position);
    drop();
}

teraz tylko pujść ludzikiem na statek i odlecieć

[ Dodano: 21-08-2009, 14:30 ]
żeby was troche pośpieszyć w pisaniu zmieniam jeszcze 1 zasadę
teraz jak mi się uda pierwszemu napisać program pokarze go i koniec konkursu, jednak jeśli ktoś mnie wyprzedzi wygrywa(wysyłam hasło na PW)

[ Dodano: 21-08-2009, 15:03 ]
od terz pozwala się na 1 ruda w ResearchCenter 2 ruda w bot Factory i 3,4 na statku poniewarsz robot jest głupi

[ Dodano: 21-08-2009, 15:12 ]
jednak się da - od teraz wszystkie rudy na statek

[ Dodano: 21-08-2009, 15:50 ]
poniewarz trzeba dużo energi z dowolnym momencie programu można napisać //fullpower a wtedy dodam botowi energię
w przykładzie
move(1)
//fullpower
move(1)
tak ma być w pliku z starterem i tylko
 
     
ceebot
Gość


Wysłany: 21-08-2009, 16:31   budowanie bydynków z robotów i używanie fabryki robotów z pr

zignoruj ten post jest tylko aby pokazał się nowy post z moim programem
 
     
toceejabot
dupa roberta


Twoja ulubiona misja: na dupie roberta
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 51
Skąd: z dupy roberta(USR)
Wysłany: 21-08-2009, 16:35   budowanie bydynków z robotów i używanie fabryki robotów z pr

konkurs zakończony oto mój program na księżycu ruda tytanu(współpracuje z 2 robotem):

Kod:

extern void object::Starter2()
{
    object  item,item2,item3,item4,item5,item6;
    item=radar(Titanium);
    goto(item.position);
    grab();
    move(-30);
    drop();
    move(-5);
    build(BotFactory);
    item=radar(Titanium);
    goto(item.position);
    grab();
    turn(-180);
    move(10);
    turn(90);
    move(30);
    drop();
    move(-5);
    build(ResearchCenter);
    item2=radar(PowerCell);
    goto(item2.position);
    grab();
    item3=radar(ResearchCenter);
    goto(item3.position);
    drop();
    move(-1);
    turn(90);
    move(10);
    item2=radar(PowerCell);
    goto(item2.position);
    grab(InFront);
    drop(Behind);
    grab(EnergyCell);
    drop(InFront);
    grab(Behind);
    drop(EnergyCell);
    grab(InFront);
    item3=radar(ResearchCenter);
    goto(item3.position);
    turn(90);
    move(50);
    drop(InFront);
    move(-5);
    item=radar(Titanium);
    goto(item.position);
    grab(InFront);
    item4=radar(BotFactory);
    goto(item4.position);
    drop();
    move(-5);
    factory(WingedGrabber,"RT.txt");
    wait(10);
    move(-5);
    item2=radar(PowerCell);
    goto(item2.position);
    grab();
    item5=radar(WingedGrabber);
    goto(item5.position);
    drop();
    item3=radar(ResearchCenter);
    goto(item3.position);
    turn(90);
    move(45);
    turn(-90);
    move(30);
    turn(90);
    move(50);
    turn(180);
        //tu użyłem przydzielone fullpower EDIT; w2 prubie poszło bez fullpowera i się uadło mu dojść na statek
    wait(300);
    move(-5);
    item3=radar(ResearchCenter);
    goto(item3.position);
    item4=radar(BotFactory);
    goto(item4.position);
    move(-5);
    item6=radar(SpaceShip);
    goto(item6.position);
}


RT.txt

Kod:

extern void object::RTExcute()
{
    object  item,item2,item3,item4;
    wait(120);
    message("cofnij się-lece");
    item=radar(TitaniumOre);
    goto(item.position);
    grab();
    item2=radar(SpaceShip);
    goto(item2.position);
    wait(1);
    drop();
    item4=radar(WheeledGrabber);
    goto(item4.position);
    item=radar(TitaniumOre);
    goto(item.position);
    grab();
    item2=radar(SpaceShip);
    goto(item2.position);
    turn(90);
    drop();
    turn(-180);
    grab();
    move(20);
    drop();
    grab(InFront);
    drop(Behind);
    grab(EnergyCell);
    drop(InFront);
    grab(Behind);
    drop(EnergyCell);
    grab(InFront);
    item4=radar(WheeledGrabber);
    goto(item4.position);
    item=radar(TitaniumOre);
    goto(item.position);
    turn(-180);
    drop();
    turn(-180);
    grab();
    item2=radar(SpaceShip);
    goto(item2.position);
    turn(-90);
    drop();
    wait(1);
    turn(-90);
    wait(1);
    move(15);
    wait(1);
    item4=radar(WheeledGrabber);
    goto(item4.position);
    item=radar(TitaniumOre);
    goto(item.position);
    grab();
    goto(item2.position);
    turn(-180);
    drop();
}


I tak razem współpracują (na końcu omało co się wyrobił ;p)

[ Dodano: 22-08-2009, 18:17 ]
teraz konkurs taki sam jak poprzedni TYLKO że jak ktoś wygra hasło podam WSZYSTKIM , na misji na tropice > czas na atak napisz 2 programy (1 startowy który odpala program u 2 bota (WingedShooter) należy pamiętać że program bedzię startowany na WingedGrabber(trzeba latać aby wybudowąc elektrownie) przydatne jest podawanie współrzędnych w komendzie goto
edit: każdy ma nieograniczoną liczbę szans

[ Dodano: 09-11-2009, 15:07 ]
http://www.colobot.yoyo.p...topic.php?t=475 - tu do pobrania najnowszy załącznik , konkurs wznowiony, uwaga na to bo pobiera się bardzo powoli!!!

[ Dodano: 16-11-2009, 19:05 ]
nowy załącznik bugi poprawione w następnej wersji gre można będzie zapisywać i zostanie poprawiony ostatni bug
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012