Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Turniej botów
Autor Wiadomość
Lopix


Wiek: 21
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 3
Skąd: Marki
Wysłany: 19-09-2008, 18:26   RE: Turniej botów

Ja kiedyś Wymyśliłem, że użyję kodu 'selectinsect' i zorganizuję pojedynek mrówek
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 07-11-2008, 17:26   RE: Turniej botów

Z tym że mrówki nawzajem się nie zabiją :|
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 19-12-2008, 21:41   RE: Turniej botów

Zrobiłem coś takiego na swojej stronie: http://www.scriptfight.tk/
Regulamin jest w trakcie tworzenia, możecie nanosić poprawki bo i tak jeszcze nie obowiązuje.

Tu jest prowizoryczna mapka do tych walk (może będzie w pierwszej edycji?): http://e.imagehost.org/do...bots_tournament
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
 
DemoLisH
Zbanowany


Wiek: 24
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 273
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-12-2008, 14:08   RE: Turniej botów

jeszcze dopisz, ze programy robotow nie moga byc ujawniane i beda pilnie strzezone
_________________
Compiling [Gość.exe]...

Zapraszam na grę zwaną League of Legends:
http://signup.leagueofleg...e98cec278372604
 
 
 
C ruels! 
Neokid


Twoja ulubiona misja: user levels,swobodna gra i KO
Wiek: 22
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 185
Skąd: Devil MachineXD
Wysłany: 23-10-2009, 18:55   

Proponuję,żeby robotami można by sterować ręcznie(programów używam tylko do wydobywania).
_________________
http://doladujse.pl/7415 -doładowania na koma
http://www.minecraftaccounts.com?join=34132 - darmowe konta do gry Minecraft
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 24-10-2009, 20:17   

Zastanów się co mówisz. Konkurs polega na napisaniu programu, który ma służyć do walki.

Chyba raczej co piszesz ;) - colobotwymiiata
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

Ostatnio zmieniony przez colobotwymiiata 07-11-2009, 16:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 07-11-2009, 14:53   

Można było by ułożyć programy bojowe dla robotów a np działem fazowym sterować.

// CZY TY NIE ROZUMIESZ ŻE KONKURS POLEGA NA PROGRAMOWANIU?!?! -adiblol
//No wiem daje propozycję! -Bartek c++
_________________

Ostatnio zmieniony przez adiblol 07-11-2009, 19:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
sajmon313 
Jedi Master


Wiek: 28
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 42
Skąd: /dev/uarndom
Wysłany: 16-12-2009, 17:59   

Konkurs został ogłoszony ponad rok temu, ale mam kilka pomysłów:
Może na nowy konkurs?

1) Mapa
bierzemy do turnieju jakąś mapę z gry, żeby było jak najmniej płaskiego terenu, duże różnice wysokości i gdzieniegdzie woda.

2) Dyscypliny
proponuję 3 dyscypliny:
1. tylko roślinki, ruiny itd, ogniwa atomowe.
2. elektrownia gdzieś na mapie, zwykłe ogniwa.
3. ogniwa atomowe, obcy, warsztat gdzieś na mapie.

3) Zasady:
walczą 2 roboty różne. (dla prostoty osądzenia który wygrał -> prosty program sędzia)
Walka ma 2 rundy: w drugiej rundzie następuje zmiana robotów - w celu przetestowania uniwersalności programów.
(np jak walczył Legged z Tracked, to w 2 rundzie na odwrót)
Dla robotów latających i działa fazowego dozwolone osobne programy.
Czas: 10 min. (lub do wyczerpania ogniw w konkurencjach bez elektrowni i obcych)
Twórca programu powinien zdecydować dla jakiego robota jest on przeznaczony (Wheeled/Tracked/Legged) i (Shooter/OrgaShooter), oraz dla której dyscypliny.
Dla Winged i PhazerShooter oczywiście osobne programy.

4) Punktacja:
za zniszczenie wroga: 2pkt, za przeżycie 1pkt, czyli:
przykład: A walczy z B
Kod:

A zniszczył B  -------------------------------------------> 3:0
B zniszczył A  -------------------------------------------> 0:3
A zniszczył B, ale nie przetrwał do końca ----------------> 2:0
B zniszczył A, ale nie przetrwał do końca ----------------> 0:2
A zniszczył B, ale jednocześnie B zniszczył A ------------> 2:2
Skończył się czas, A i B przetrwały ----------------------> 1:1
A i B zniszczone (przez obcych, wjechanie do wody itp.) --> 0:0
A sam się zniszczył (jak wyżej) --------------------------> 0:1
B sam się zniszczył (jak wyżej) --------------------------> 1:0

wynik 2:1 nie może istnieć, bo jeżeli jeden robot zniszczył wroga, to wróg nie mógł przetrwać. Z tego samego powodu nie mogą istnieć wyniki: 3:3, 2:3, 3:2

5) robot Sędzia powinien być niezniszczalny (magnifyDamage=0)
Sędzia komunikatem oznajmia wynik, w postaci np: "0:2, wygrał LeggedShooter", albo "Remis 2:2".
_________________
Validator CBot - Prace Trwają
Ostatnia Aktualizacja: 02.01.10
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012