Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Deasembleracja Colobot.exe i Cbot.dll |
Autor |
Wiadomość |
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 09-04-2009, 22:20
|
|
|
Dzięki Programer właśnie mi o to chodziło. Właśnię tak myślę co by tutaj pokombinować. |
_________________
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 09-04-2009, 22:40
|
|
|
A jeszcze do ukrytych komend, znalazłem "search();". Działa trochę jak radar, w nawiasach podajemy pozycję, komenda zwraca wynik typu "object". |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 10-04-2009, 08:49
|
|
|
Jak pisałem kiedyś, Colobot jest bardzo tajemniczy i nie zdziwił bym się gdyby ktoś stworzył w niedalekiej przyszłości jakiegoś robota, korzystając z nowych to odkryć. No właśnie, a czy ktoś się jeszcze tym edytorem zajmuje (no wiecie prototypy)? |
_________________
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 10-04-2009, 09:39
|
|
|
Ja sie zajmowałem, ale korzystając z niego można tylko zmienić wygląd, rozmiary i kształty kolizyjne zostają takie same. Raz zrobiłem 10 statków w jednym i misje sie nie chciały odpalać.
PS.:Abadon- wiesz o co chodzi |
|
|
|
|
DOJO
Piernik
Twoja ulubiona misja: Misja 36 (Ostatnia na nowej ziemi)
Wiek: 24 Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 85
|
Wysłany: 15-04-2009, 22:49
|
|
|
A ja zdeasemblorowałem BuzzingCars.exe (DEMO) i znalazłem linijki o obiektach Alien, Xxx, Pub, KeyA..D..(!). Najciekawsze jest Alien. Tych alienów jest od 1 do 90ileś. Te alieny to takie jakby przeszkody, na przykład zgniatacz. Jeden z budynków Alienów to produkował nowe roboty, drugi to taki jakby podest z krzesłem i świdrem zbliżającym się do niego. Kiedy świder doszedł do końca krzesła napisało mi że misja zakończona niepowodzeniem. Ciekawe to... |
_________________
|
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Pomógł: 2 razy Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 16-04-2009, 00:25
|
|
|
Wiem, bo tam jest tryb misji, które polegają na różnych rzeczach |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
DOJO
Piernik
Twoja ulubiona misja: Misja 36 (Ostatnia na nowej ziemi)
Wiek: 24 Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 85
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 17-04-2009, 19:57
|
|
|
Wiem że nie na temat, ale grę "Buzzing Cars" bardzo trudno jest kupić. |
_________________
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 17-04-2009, 20:00
|
|
|
Colobota też trudno kupić |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 17-04-2009, 20:05
|
|
|
Cytat: | Colobota też trudno kupić |
Ale z pewnością łatwiej, niż Buzzing Cars. Mam pytanie czy ktoś wykorzystał już deasembleracja Colobot.exe i Cbot.dll w praktyce, czy jakieś prace ruszyły. |
_________________
|
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 28-04-2009, 11:51
|
|
|
Ja po desassemblowaniu przez hackmana (wystarczy poszukac na google) otrzymalem plik... 55.4 MB
i ma 559312 linii!
@EDIT:
a cbot.dll ma 9.43 MB
i ma 95181 linii
@EDIT2:
Tylko co mnie dziwi, w tych plikach nie ma nic na temat mrówek, fire itp...
@EDIT3:
heh tak caly czas edytuje. Otworzylem przez hex editor, i okazuje sie ze mozna go uruchomic przez konsole! Tzn. on sie uruchamia przez konsole!
@EDIT4:
I znowu edycja Wiecie co? Znalazlem takie cos:
PowerSpot
TitaniumSpot
UraniumSpot
KeyASpot
KeyBSpot
KeyCSpot
KeyDSpot
Tylko nie wiem czy to wystepuje w grze, ale to są stałe jakieś, bo było w stałych. Moze wystepuje ale ja nie zauwazylem, bo cos tego nie kojarze... |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 28-04-2009, 13:24
|
|
|
To są znaczniki rudy tytanu uranu, itd. znajdowane przez szperacza. Są to kategorie obiektu, stałe(po co ja to tłumacze przecież wszyscy wiedzą ). |
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 02-05-2009, 23:35
|
|
|
tak, w podreczniku programowania w colobocie jest np: uraniumsite a to nie pasuje, a uraniumspot pasuje.
No coz, nie chce sie to potem skompilowac tylko |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
bbiidduull
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 140
|
Wysłany: 03-03-2010, 17:51
|
|
|
Może odświeżę może było ale znalazłem AlienNest (Gniazdo obcych).
Oraz:
Portico
ismovie
abs
ipf |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|