Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Deasembleracja Colobot.exe i Cbot.dll
Autor Wiadomość
Programerus 
Jestem Bogiem


Pomógł: 2 razy
Wiek: 22
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 188
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 07-04-2009, 23:38   Deasembleracja Colobot.exe i Cbot.dll

Dokonałem deasembleracji tych dwóch plików. Jeśli ktoś coś rozumie z tego niech spróbuje coś zedytować. Najpierw trzeba pobrać to!

Zdeasemblerowane pliki:
Colobot.exe
Cbot.dll

^
|


Zuploadowane linki
_________________
"Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia"
Ostatnio zmieniony przez Programerus 09-04-2009, 21:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 08-04-2009, 11:50   

Hmm....Brzmi obiecująco...
 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 08-04-2009, 16:18   

No Programer widzę na deasembleracji tych plików ci bardzo zależy. Kto szuka sposobu to wkońcu dojdzie do celu. Już sprawdzam to co podałeś.
_________________

 
     
Programerus 
Jestem Bogiem


Pomógł: 2 razy
Wiek: 22
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 188
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 08-04-2009, 21:23   

Poprzeglądałem sobie trochę ten kod i znalazłem fragmenty odpowiadające za budynki, boty, obiekty oraz jakieś linijki o Cbocie. Tylko że trzeba strasznie długo czekać zanim załaduje się cały kod. Ale już załadowałem i to będzie 3761 linijek :-)


@EDIT: Poszukałem jeszcze głębiej i znalazłem komunikaty, które się w grze wyświetlają w grze np. Niemożliwe pod wodą.
_________________
"Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia"
 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 08-04-2009, 21:43   

Zrób tak żeby było możliwe xD
 
 
     
Programerus 
Jestem Bogiem


Pomógł: 2 razy
Wiek: 22
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 188
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 08-04-2009, 21:44   

Heh, linijek jest jeszcze więcej. Teraz jest 4528.
_________________
"Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia"
 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 08-04-2009, 21:59   

No to powodzenia ;-) . Da się coś z tym zrobić oprócz zmieniania komunikatów itp?
 
 
     
Programerus 
Jestem Bogiem


Pomógł: 2 razy
Wiek: 22
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 188
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 08-04-2009, 22:10   

Tu się da zrobić wszystko. Tylko trzeba umieć assemblera :-(
_________________
"Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia"
 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 08-04-2009, 22:13   

No to zawsze można się nauczyć ;-) . Czyli jest jakaś szansa na Colobota 2.
 
 
     
DemoLisH
Zbanowany


Wiek: 24
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 273
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-04-2009, 22:33   

tu sie nic nie da zrobic, przegladaj 100000 lini kodu assemblera, ciekawe co mozna z tym zrobic
_________________
Compiling [Gość.exe]...

Zapraszam na grę zwaną League of Legends:
http://signup.leagueofleg...e98cec278372604
 
 
     
Programerus 
Jestem Bogiem


Pomógł: 2 razy
Wiek: 22
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 188
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 08-04-2009, 22:50   

1.Tu jest 4500 linijek a nie 100000
2.Można zrobić wszystko tylko trzeba umieć assemblera
_________________
"Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia"
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 09-04-2009, 10:00   

Ja umiem assemblera. Mogę pomóc :)
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 09-04-2009, 10:23   

Lukas_j też chyba umie. Adiblol a czy by się dało wykorzystują assembler zwiększenie ilości obiektów w Colobocie. Jak myślisz??
_________________

 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 09-04-2009, 10:33   

dałoby radę ale trzeba by pobadać.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 09-04-2009, 12:23   

Hmm.... Znowu jakaś dziwna komenda. "antfire();". Podawanie w nawiasach pozycji nic nie daje, pisze "funkcja nieznana", a komenda jest podkreślona na czerwono, i pisze w tym okienku na dole "antfire()". Wie ktoś jak to działa(domyślam się że strzela, ale jak zrobić żeby działała?)?
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012