Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Własne gry
Autor Wiadomość
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 07-04-2009, 18:13   Własne gry

W tym temacie można zamieszczać gry, aplikacje i inne takie duperele napisane w dowolnym języku(oprócz Cbot oczywiście), lub programie. Ja robie w Game Makerze, więc do swoich gier dołączam także grę z rozszerzeniem .gmk(dla tych co mają). Darmowego Game Makera(Lite Edition, za Pro Edition niestety trzeba płacić) można ściągnąć ztąd:

http://www.yoyogames.com/gamemaker/try

Poradnik jest, po angielsku(ja umiem).

No więc zarzuce swoją gierką na początek(Colobot Invaders został usunięty z ImageHost.org,poza tym był beznadziejny) :


http://f.imagehost.org/download/0888/PONG
//Najzwyczajniejszy w świecie PONG, druga moja gierka, więc znacznie bardziej dopracowana niż CI. Posiada tryb gry z komputerem oraz 2 graczy na 1 komputerze(Sterowanie- wciśnij F1).

Na razie tyle, jeśli zrobie jeszcze jakąś gierkę, to dam linka.

[ Dodano: 07-04-2009, 20:22 ]
Acha, zapomniałem jeszcze dodać że to temat także do komentowania gier :-)
 
 
     
DOJO 
Piernik


Twoja ulubiona misja: Misja 36 (Ostatnia na nowej ziemi)
Wiek: 24
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 85
Wysłany: 08-04-2009, 18:15   

Ja parę swoich gierek musiałem skasować ze względu na moje słabe umiejętności. Jednak teraz robię grę Space Marines.

Sama gra jest na razie biedna, ale wróć do jej tworzenia niedługo. W załączniku macie moją grę. :-P



// A ja mam ostateczny pomysł co do Colobota 2. Nie offtopować tutaj proszę ale posłuchajcie mnie. Ktoś kiedyś wpadł na pomysł zrobienia Colobot od nowa.. Czemu nie! Grafika i modele są proste, dlaczego i my nie możemy zrobić swojej serii? Wystarczy że się złożymy wersje PRO którą dostanie COLOBOT, i będziemy wszystko tworzyć. Ktoś modele, ktoś z kimś skrypty, a jakiś typek tekstury.. Tylko proszę nie offtopować na ten temat tutaj tylko znaleźć inny, ok? (powtórzyłem się z tym offtopem, wiem.)

Space Marines.rar
To ta gra. Teksturki i tym podobne też są.
Pobierz Plik ściągnięto 28 raz(y) 1,09 MB

_________________
 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 08-04-2009, 19:10   

Rzeczywiście biedna. Dokończ ją to powinna być niezła.

//C2 w GM? Chyba nienajlepszy pomysł :-|
 
 
     
Programerus 
Jestem Bogiem


Wiek: 22
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 188
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 08-04-2009, 21:13   

Muehehe. Gdzie wy chcecie Colobota 2 robić w game makerze? Prawdziwych gier się po prostu w game makerze nie robi.
_________________
"Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia"
 
 
     
DOJO 
Piernik


Twoja ulubiona misja: Misja 36 (Ostatnia na nowej ziemi)
Wiek: 24
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 85
Wysłany: 08-04-2009, 21:31   

W Game Makerze możesz pisać własne skrypty.. I to już wystarczy. Tylko ta edycja PRO..
_________________
 
 
     
Programerus 
Jestem Bogiem


Wiek: 22
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 188
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 08-04-2009, 21:35   

Tak. To zrób Colobota. :roll:
_________________
"Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia"
 
 
     
DOJO 
Piernik


Twoja ulubiona misja: Misja 36 (Ostatnia na nowej ziemi)
Wiek: 24
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 85
Wysłany: 08-04-2009, 21:39   

Trudno nie jest.. Widziałeś model Astronauty? Phi! Tylko ja nie mam uzdolnień w skryptach... Ja się raczej bawię w grafika albo ewentualnie człowieka edytorów ;p. Ale wróćmy do tematu. Może najtrudniejsze było by pisanie skryptów ale reszta by była prosta.

PS: Pisanie skryptów w skryptach. Coś takiego sobie nie wyobrażam... Musielibyśmy wtedy zrobić nowy język..
_________________
 
 
     
Programerus 
Jestem Bogiem


Wiek: 22
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 188
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 08-04-2009, 21:42   

Albo mi się wydaje albo zrobienie nowego języka do gry takiego jak Cbot nie jest problemem.
_________________
"Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia"
 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 08-04-2009, 21:45   

Mi sie już nic nie wydaje. Po prostu sie na tym nie znam, ale jak Programer mówi, że tak to ja mu wierze.
 
 
     
Programerus 
Jestem Bogiem


Wiek: 22
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 188
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 08-04-2009, 21:54   

To ci mówię: wejdź na stronę http://www.ithelpdesk.pl/, zarejestruj się i przeczytaj ten kurs.
_________________
"Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia"
 
 
     
DOJO 
Piernik


Twoja ulubiona misja: Misja 36 (Ostatnia na nowej ziemi)
Wiek: 24
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 85
Wysłany: 09-04-2009, 08:00   

Ściągnąłem. Ale nie czytałem jeszcze. (A w sumie mam to już wcześniej od kolegi.) Najwyżej przeglądałem... Colobotwymiiata. Ponieważ może się zrobić bajzel. Zrób swojego pierwszego posta w tym temacie jaki taki podgląd. Wrzucaj tam linki do gier które ktoś inny wstawił itp.
_________________
 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 09-04-2009, 09:04   

Spamować linkami? Trochę dużo by się tego uzbierało. A pozatym to temat nazywa się "Własne Gry"
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 09-04-2009, 10:30   

Nowego Colobota trzeba robić w Delphi lub Builderze, jak ktoś jest ambitny to w SDL :roll:

Ale to nieważne bo silnik będzie w plikach DLL i front-endy będzie mógł sobie zrobić każdy...
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Programerus 
Jestem Bogiem


Wiek: 22
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 188
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 09-04-2009, 11:50   

Mi się wydaje, że najlepiej robić Colobota 2 w takim języku w jakim został napisany Colobot - czyli C++
_________________
"Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia"
 
 
     
DemoLisH
Zbanowany


Wiek: 24
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 273
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-04-2009, 14:28   

też mi się tak wydaje, chyba będzie najprościej.
zalety:
-szybkość
-łatwa możliwość obsługi komunikatów
-przejrzystość

wady:
-nie widzę żadnych wad
_________________
Compiling [Gość.exe]...

Zapraszam na grę zwaną League of Legends:
http://signup.leagueofleg...e98cec278372604
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012