Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Ulepszony program do robienia Ogniw Atomowych |
Autor |
Wiadomość |
Sioner
Ubuntu user
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 152
|
Wysłany: 26-03-2009, 15:39 Ulepszony program do robienia Ogniw Atomowych
|
|
|
Tym razem program się już powtarza i nosi wyprodukowane rzeczy do wolnej pozycji
Kod: |
extern void object::ZrobOgniwoN()
{
object item;
while(true);
item = radar(UraniumOre);
goto (item.position);
grab();
item = radar(NuclearPlant);
goto (item.position);
drop();
move(-3);
wait(40);
move(3);
grab();
goto(space(position));
drop();
message("Wytworzono Ogniwo Atomowe");
}
|
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 26-03-2009, 16:13
|
|
|
Mógłbyś zedytować poprzedni temat, a nie tworzyć nowy.
PS.: I to jeszcze z niedziałającym programem. Przez linijkę "while(true);" załatwiłeś sobie wieczne robienie niczego. Żeby działało:
Kod: | while(true)
{
//Tu wpisz instrukcje
} |
|
|
|
|
|
Sioner
Ubuntu user
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 152
|
Wysłany: 26-03-2009, 16:53 lol
|
|
|
lol u mnie dziala wienc nie klam |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 26-03-2009, 17:03
|
|
|
jest rownoznaczne z
Czyli robi nic dopoki to nic nie wywali errora. |
_________________
|
|
|
|
|
Sioner
Ubuntu user
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 152
|
Wysłany: 26-03-2009, 17:16 a jednak
|
|
|
jednak nie dziala
[ Dodano: 26-03-2009, 17:21 ]
teraz juz dziala bo poprawilem
Kod: | extern void object::ZrobOgniwoN()
{
object item;
while(true)
{
item = radar(UraniumOre);
goto (item.position);
grab();
item = radar(NuclearPlant);
goto (item.position);
drop();
move(-3);
wait(40);
move(3);
grab();
goto(space(position));
drop();
message("Wytworzono Ogniwo Atomowe");
}
} |
|
|
|
|
|
Iroks1
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 7
|
Wysłany: 26-03-2009, 18:00
|
|
|
biedny trochę ten programik sam się nie naprawia/ładuje dając lataczowi silniki będą ciągle się przegrzewać |
|
|
|
|
Sioner
Ubuntu user
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 152
|
Wysłany: 27-03-2009, 10:34 no
|
|
|
Masz racje muszę go ulepszyć zaraz się biorę do pracy !!!
[ Dodano: 27-03-2009, 10:46 ]
4 edycja mojego programu!!! Teraz juz nic mu nie brakuje!!! Tylko gdy się użyje na ogniwie atomowym to nie nie załaduje tylko poczeka chwile w stacji ładowawczej i poleci dalej.
Kod: | extern void object::ZrobOgniwoN()
{
object item;
while(true)
{
item = radar(UraniumOre);
goto (item.position);
grab();
item = radar(NuclearPlant);
goto (item.position);
drop();
move(-3);
wait(40);
move(3);
grab();
goto(space(position));
drop();
message("Wytworzono Ogniwo Atomowe");
item = radar(PowerStation);
goto (item.position);
wait(10);
item = radar(RepairCenter);
goto (item.position);
wait(10);
}
} |
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
Sioner
Ubuntu user
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 152
|
Wysłany: 27-03-2009, 12:42 pewnosc
|
|
|
Ale ma się pewność że robot wróci cały |
|
|
|
|
Iroks1
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 7
|
Wysłany: 27-03-2009, 21:33
|
|
|
do naprawiania i ładowania dorzuć przed przemieszczeniem się do rudy to zawsze wróci cały chyba że robaki go po drodze zabiją
Cytat: | if (energyCell.energyLevel < 0.4)
{
message("Lece naladowac baterie");
ene = radar(PowerStation);
goto(ene.position);
while(energyLevel == 1 )
{
wait(1);
}
}
if(shieldLevel<1)
{
message("Lece naprawic sie jestem zbyt uszkodzony");
napraw=radar(RepairCenter);
goto(napraw.position);
while(shieldLevel ==1)
{
wait(1);
}
|
to ja się zapytam jeszcze czy da się wykryć czy miejsce pod lataczem jest gruntem czy wodą ? bo jak się przegrzewa silnik to musi wylądować ale jak jest woda to kiszka |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 27-03-2009, 21:40
|
|
|
Cytat: | to ja się zapytam jeszcze czy da się wykryć czy miejsce pod lataczem jest gruntem czy wodą ? |
Tak mi się zdaje że gdzieś czytałem na angielskim forum colobota, ale dokładnie nie wiem. Myślę że będzie to trudne, ale jak da się stwierdzić czy grunt jest płaski czy nie to i to pewnie da się zrobić. |
_________________
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 27-03-2009, 21:43
|
|
|
Da się, to nawet bardzo proste. Poczytaj sobie o komendzie "topo()" w SatCom'ie. |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 27-03-2009, 21:56
|
|
|
Ale jestem gapa, oczywiście że to w Satcom'ie jest to. O mały włos bym Iroksa1 wprowadził w szukaninę na forum. Przepraszam, moja pomyłka. |
_________________
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 27-03-2009, 21:58
|
|
|
O ile nie jest za późno |
|
|
|
|
Iroks1
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 7
|
Wysłany: 28-03-2009, 22:19
|
|
|
spoko dopiero to czytam
tylko właśnie co jak będzie leciał wzdłuż rzeki ? to by trzeba mieszaninę wolnego miejsca wykorzystać |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|