Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
misja na 2 planecie
Autor Wiadomość
Iroks1


Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 7
Wysłany: 24-03-2009, 16:12   misja na 2 planecie

wiecie jest taka misja w której uczymy się strzelać latającym robotem ale właśnie, po co się męczyć ? lepiej zrobić program który wykona za nas tą nudną czynnośc. Jak na razie mam coś takiego
Cytat:

extern void object::Nowy()
{
object pkt,tnt,cel;
jet(0.3);
wait(2);
jet(0);
while(true)
{
pkt = radar(Target2);
if(pkt == null)
{
message("wszystkie pkt zalizone");
break;
}
turn(direction(pkt.position));
motor(1,1);
if(position.z > pkt.position.z)
{
jet(-0.2);
}
else
{
jet(0.2);
}
tnt = radar(TargetBot,0,360,0,40);
turn(direction(tnt.position));
motor(1,1);
jet(0);

if (position.z-topo(position) < 8)
{
jet(0.3);
}

if (position.z-topo(position) > 12)
{
jet(-0.3);
}

wait(0.2);
}

fire(1);
cel = radar(SpaceShip);
goto(cel.position);


}


jednak właśnie po wywaleniu warunków szukania radarem to najpierw wszystkie pkt łapie a jak zamieni się funkcje to najpierw wszystkie niszczy dodatkowo jest problem gdy robot musi wykonać skręt i więcej niż 20-30 stopni to wtedy wpada bezpośrednio na tę obręcz
streszczając
-mamy zaliczyć pkt a następnie zniszczyć cel i tak na zmianę, jeżeli obie rzeczy się spełnią wracamy na statek
-warunek który sprawdza czy lecimy na wprost obiektu czy od boku i rozbijamy się :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012