CBot.dll |
Autor |
Wiadomość |
bbiidduull
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 140
|
Wysłany: 21-02-2009, 19:42 CBot.dll
|
|
|
Dziś otworzyłem ten plik w programie w załaczniku. Czy może to sie do czegos przydać ?
exescope.zip
|
Pobierz Plik ściągnięto 72 raz(y) 526 KB |
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 21-02-2009, 19:52
|
|
|
O ile się nie mylę to plik CBot.dll zawiera parser (albo kompilator?) języka CBot. Jeśli chcemy coś zmieniać w nim (np. dodanie nowych struktur) to potrzebny będzie dekompilator/deasembler. Osobiście myślałem nad dodaniem funkcji void include(string filename) która służyłaby do dołączania pliku. Pozwoliłoby to na tworzenie modułów. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 21-02-2009, 20:15
|
|
|
eee....modułów? |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 21-02-2009, 21:28
|
|
|
Tak. Tak jak masz unity w Pascalu i pliki załączane w C. W CBot niestety nie ma takiego czegoś. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 21-02-2009, 21:30
|
|
|
Po to, żeby gracz się nie panoszył. CBot został stworzony po to, żeby używać go wyłącznie w rozgrywce. |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 22-02-2009, 10:50
|
|
|
COLOBOT napisał/a: | Po to, żeby gracz się nie panoszył. |
Nie popierasz mojego pomysłu? Sądzę, że pliki załączane to świetny pomysł bo ułatwi tworzenie programów, np. dla Obcych. Gdzieś na forum walają się programy z funkcjami cmdlineDef, PozPrzed itp. które są bardzo przydatne a ich ręczne wstawianie do programu jest co najmniej upierdliwe, zwłaszcza jeśli taką funkcję aktualizujemy.
PS. Poza tym w C jest coś takiego jak preprocesor. Dlaczego by nie dorobić go do CBot'a?
PS2. Niekoniecznie musimy się ręcznie bawić asemblerem. Od czego Cheat Engine (halo DemoLisH ) i jego język skryptów? |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 22-02-2009, 21:46
|
|
|
Popieram pomysl Ja programuje w c (dokladniej w c++) i jest preprocesor, co jest bardzo przydatne... Mozna dolaczac biblioteki itp cbot nie musi zostawac "jezykiem do zabawy" mozna z niego zrobic srodowisko programistyczne , a co do funkcji goto, to uwazam, ze trzeba cos zmienic, bo np. w c++ to mzona tym definiowac zakladki w kodzie w cbot by sie przydalo takie cos. mozna by dac goto_tab(nazwa_zakladki); albo jakos inaczej, np gototab nazwa_zakladki; tak jak w c++ co wy na to? |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 23-02-2009, 13:12
|
|
|
Zakładki (tak naprawdę to etykiety) są dla sentymentalistów i newbie. Struktury są wystarczającą kontrolą nad programem. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
DemoLisH
Zbanowany
Wiek: 24 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 273 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 26-02-2009, 15:19
|
|
|
W tym dziale się nie da. Może admin powiększy uprawnienia moderatorów do wszystkich działów, byłoby fajnie |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 26-02-2009, 16:08
|
|
|
No racja, przydało by się, tyle błędów jest w dziale "portal i forum" i jak to napisał adiblol "byłoby fajnie". |
_________________
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 04-04-2009, 11:32
|
|
|
Przepraszam, że odświeżam temat, ale skoro ten plik zawiera język Cbot, to może dałoby się przenieść ten plik z CEEBOTa i załączyć do COLOBOTa, dzięki czemu moglibyśmy w Colobocie mieć funkcje "factory();" i "build();"? Bo jeśli tak, to mielibyśmy naprawdę EXTRA Colobota! |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 04-04-2009, 12:17
|
|
|
Ja spróbowałem z Cbot.dll z CEEBOT4 demo z downloadu i wszystko działało do czasu odpalenia którejkolwiek z misji(a szkoda, tak sie podjarałem ). Gra sie wtedy wykrzaczała, i pojawiał się standardowy komunikat o zamknięciu nieodpowiadającego programu Colobot.exe. A kto wie, może na pliku z pełnej wersji zadziała? |
|
|
|
|
ceebot
Gość
|
Wysłany: 04-04-2009, 19:08 ja mam
|
|
|
ja ma pełną ceebot4 po polsku |
|
|
|
|
|