Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
CBot.dll
Autor Wiadomość
bbiidduull 


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 140
Wysłany: 21-02-2009, 19:42   CBot.dll

Dziś otworzyłem ten plik w programie w załaczniku. Czy może to sie do czegos przydać ?

exescope.zip
Pobierz Plik ściągnięto 72 raz(y) 526 KB

 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 21-02-2009, 19:52   

O ile się nie mylę to plik CBot.dll zawiera parser (albo kompilator?) języka CBot. Jeśli chcemy coś zmieniać w nim (np. dodanie nowych struktur) to potrzebny będzie dekompilator/deasembler. Osobiście myślałem nad dodaniem funkcji void include(string filename) która służyłaby do dołączania pliku. Pozwoliłoby to na tworzenie modułów.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 21-02-2009, 20:15   

eee....modułów?
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 21-02-2009, 21:28   

Tak. Tak jak masz unity w Pascalu i pliki załączane w C. W CBot niestety nie ma takiego czegoś.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
COLOBOT 
Administrator sieci
Założyciel portalu


Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 353
Skąd: Jarocin
Wysłany: 21-02-2009, 21:30   

Po to, żeby gracz się nie panoszył. CBot został stworzony po to, żeby używać go wyłącznie w rozgrywce.
_________________
Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 22-02-2009, 10:50   

COLOBOT napisał/a:
Po to, żeby gracz się nie panoszył.

Nie popierasz mojego pomysłu? Sądzę, że pliki załączane to świetny pomysł bo ułatwi tworzenie programów, np. dla Obcych. Gdzieś na forum walają się programy z funkcjami cmdlineDef, PozPrzed itp. które są bardzo przydatne a ich ręczne wstawianie do programu jest co najmniej upierdliwe, zwłaszcza jeśli taką funkcję aktualizujemy.

PS. Poza tym w C jest coś takiego jak preprocesor. Dlaczego by nie dorobić go do CBot'a?

PS2. Niekoniecznie musimy się ręcznie bawić asemblerem. Od czego Cheat Engine (halo DemoLisH :) ) i jego język skryptów?
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
lukas_j 
Geek
127.0.0.1<-hack


Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 187
Skąd: localhost
Wysłany: 22-02-2009, 21:46   

Popieram pomysl :) Ja programuje w c (dokladniej w c++) i jest preprocesor, co jest bardzo przydatne... :) Mozna dolaczac biblioteki itp :) cbot nie musi zostawac "jezykiem do zabawy" mozna z niego zrobic srodowisko programistyczne :D , a co do funkcji goto, to uwazam, ze trzeba cos zmienic, bo np. w c++ to mzona tym definiowac zakladki w kodzie :) w cbot by sie przydalo takie cos. mozna by dac goto_tab(nazwa_zakladki); albo jakos inaczej, np gototab nazwa_zakladki; tak jak w c++ :) co wy na to?
_________________
Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania!
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 23-02-2009, 13:12   

Zakładki (tak naprawdę to etykiety) są dla sentymentalistów i newbie. Struktury są wystarczającą kontrolą nad programem.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
DemoLisH
Zbanowany


Wiek: 24
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 273
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-02-2009, 13:19   

jak skasowac wiadomosc !@##@%^&^$%#@
_________________
Compiling [Gość.exe]...

Zapraszam na grę zwaną League of Legends:
http://signup.leagueofleg...e98cec278372604
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 26-02-2009, 15:19   

W tym dziale się nie da. Może admin powiększy uprawnienia moderatorów do wszystkich działów, byłoby fajnie :-)
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 26-02-2009, 16:08   

No racja, przydało by się, tyle błędów jest w dziale "portal i forum" i jak to napisał adiblol "byłoby fajnie".
_________________

 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 04-04-2009, 11:32   

Przepraszam, że odświeżam temat, ale skoro ten plik zawiera język Cbot, to może dałoby się przenieść ten plik z CEEBOTa i załączyć do COLOBOTa, dzięki czemu moglibyśmy w Colobocie mieć funkcje "factory();" i "build();"? Bo jeśli tak, to mielibyśmy naprawdę EXTRA Colobota!
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 04-04-2009, 11:38   

Ooo... ciekawe... trzeba to sprawdzić.
Kto ma pełną wersję CeeBota?
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 04-04-2009, 12:17   

Ja spróbowałem z Cbot.dll z CEEBOT4 demo z downloadu i wszystko działało do czasu odpalenia którejkolwiek z misji(a szkoda, tak sie podjarałem :-P ). Gra sie wtedy wykrzaczała, i pojawiał się standardowy komunikat o zamknięciu nieodpowiadającego programu Colobot.exe. A kto wie, może na pliku z pełnej wersji zadziała?
 
 
     
ceebot
Gość


Wysłany: 04-04-2009, 19:08   ja mam

ja ma pełną ceebot4 po polsku
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012