Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Ciekawostki
Autor Wiadomość
Konrad 


Wiek: 30
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 47
Skąd: z Polski
Wysłany: 13-02-2009, 12:53   

Czasami zdarza się tak, że jak "wyprodukuje się" osę to ona jakby jest i jej nie ma. Jest widoczna i wogóle jest mniejsza od normalnej, ale nie ma jej na radarze i nie można jej zabić
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 13-02-2009, 14:20   

Pisz konkretniej Konradzie. Przypuszczam że chodzi o to że gdy wylęga się z jaja osa, to powstaje tak że jest malutka i z każdą chwilą coraz większa aż jajo pęka.
_________________

 
     
COLOBOT 
Administrator sieci
Założyciel portalu


Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 353
Skąd: Jarocin
Wysłany: 13-02-2009, 16:11   

Przecież napisał konkretnie. Osa jest mniejsza niż normalna i zachowuje się jak inżynier (tzn. nie da się nią chodzić). Mnie też się kiedyś takie coś zdarzyło, niestety nie pamiętam w jakiej sytuacji. Być może wtedy, gdy pojawił się błąd "za dużo obiektów" i program mimo tego wyprodukował osę.
_________________
Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
 
 
     
Konrad 


Wiek: 30
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 47
Skąd: z Polski
Wysłany: 13-02-2009, 19:01   

Właśnie ;-) A czemu jak inżynier?
 
     
DeiDara 
Derosa out.


Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: Włocławek
Wysłany: 13-02-2009, 22:04   

COLOBOT napisał/a:
Przecież napisał konkretnie. Osa jest mniejsza niż normalna i zachowuje się jak inżynier (tzn. nie da się nią chodzić). Mnie też się kiedyś takie coś zdarzyło, niestety nie pamiętam w jakiej sytuacji. Być może wtedy, gdy pojawił się błąd "za dużo obiektów" i program mimo tego wyprodukował osę.


U mnie to jest tak że kiedyś wyprodukowałem osę bez programu(czyli jest na ziemi) i jak było tak z 30 os to wieża strzeliła i jajo pękło i osa została i nie dało się jej zaznaczyć ani przesunąć.l
_________________
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
Ostatnio zmieniony przez DeiDara 25-02-2009, 17:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 14-02-2009, 09:19   

Cytat:
Przecież napisał konkretnie. Osa jest mniejsza niż normalna i zachowuje się jak inżynier (tzn. nie da się nią chodzić). Mnie też się kiedyś takie coś zdarzyło, niestety nie pamiętam w jakiej sytuacji. Być może wtedy, gdy pojawił się błąd "za dużo obiektów" i program mimo tego wyprodukował osę.


Przepraszam COLOBOT, ale to mój błąd, moja przeglądarka czasem ma tak, że ucina zdanie (trzeba odświeżyć stronę i patrząc na kawałek postu Konrada...

Cytat:
Czasami zdarza się tak, że jak "wyprodukuje się" osę to ona jakby jest


...więc nie wiedziałem o co chodzi, ale po chwili się skapnąłem( z tą osą oczywiście i z jajkiem) i napisałem to samo pod jego postem, nie wiedząc że on to napisał.

///Błędy HA! - DeiDara
_________________

Ostatnio zmieniony przez DeiDara 25-02-2009, 17:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
DeiDara 
Derosa out.


Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: Włocławek
Wysłany: 14-02-2009, 09:26   

no to go skasuj
_________________
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 14-02-2009, 09:34   

Wiesz jak bym skasował to Ci co oglądali by te forum, by nie wiedzieli o co z kolei chodzi administratorowi. Co do ciekawostek, używając kodów (allresearch) w wersji demo Colobota, fajnie wyglądają roboty np. osłaniacz, działo fazowe itd.

///Błędy HA! - DeiDara
_________________

Ostatnio zmieniony przez DeiDara 25-02-2009, 17:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
DeiDara 
Derosa out.


Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: Włocławek
Wysłany: 14-02-2009, 09:35   

no bez dział i innych rzeczy



Błąd - Colobotwymiiata, moderator w okresie próbnym
_________________
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
Ostatnio zmieniony przez colobotwymiiata 02-06-2009, 14:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
COLOBOT 
Administrator sieci
Założyciel portalu


Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 353
Skąd: Jarocin
Wysłany: 14-02-2009, 11:12   

Roboty na nogach są ciekawe.
_________________
Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 14-02-2009, 11:35   

A co do tego co napisał Konrad to mi się tak zrobiło z pająkiem we własnych poziomach. Dzieje się tak gdy jajo jest tworzone bezpośrednio pod Obcym (z wyjątkiem tworzenia Obcego przez Królową).
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 14-02-2009, 20:09   

Użyjcie zmodyfikowanego programu do tworzenia królówek z mojego tematu "Uatrakcyjnianie misji". Robot tworzy królową obcych,od razu z jajem (królowa nie powstaje w taki sposób jak np. pająk), tylko z tym że jajko zostaje nienaruszone (nie pęka), a królówka jest na wolności (może się przemieszczać).

P.S Ciekawie wygląda królowa, która ma pod sobą jajo, w chwili stworzenia jej. Ciekawy pomysł rodzenia obcych (jajko + królówka).

P.S 2 Przepraszam za powtarzanie słowa królówka :lol:
Ostatnio zmieniony przez Abadon 29-05-2010, 16:30, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
DeiDara 
Derosa out.


Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: Włocławek
Wysłany: 15-02-2009, 16:09   

no nawet ciekawy pomysł
_________________
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
Ostatnio zmieniony przez DeiDara 25-02-2009, 17:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
colobotwymiiata
Gość


Wysłany: 17-02-2009, 16:43   Dziwne

Spróbójcie czegoś takiego: Wybudujcie Elektrownię Atomową, zróbcie ogniwo, ale go nie wyciągajcie. Zaznaczcie Elektrownię, i "Usuń budynek". Ogniwo niby jest, ale go nie ma!
Ale to nie wszystko. Teraz za pomocą "produce" utwórzcie inne Atomowe Ogniwo. Tamto zniknie, a utworzone będzie miało "bliźniaka".

PS.: Można tak z wszystkimi obiektami- fajnie wygląda taki tytan, jak się z niego robot produkuje 8-) 8-) 8-)

///Błędy - DeiDara
Ostatnio zmieniony przez DeiDara 25-02-2009, 17:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
DeiDara 
Derosa out.


Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: Włocławek
Wysłany: 17-02-2009, 17:04   

wow ale odkrycie (to nie sarkazm)
_________________
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012