Ciekawostki |
Autor |
Wiadomość |
Konrad
Wiek: 30 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 47 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 13-02-2009, 12:53
|
|
|
Czasami zdarza się tak, że jak "wyprodukuje się" osę to ona jakby jest i jej nie ma. Jest widoczna i wogóle jest mniejsza od normalnej, ale nie ma jej na radarze i nie można jej zabić |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 13-02-2009, 14:20
|
|
|
Pisz konkretniej Konradzie. Przypuszczam że chodzi o to że gdy wylęga się z jaja osa, to powstaje tak że jest malutka i z każdą chwilą coraz większa aż jajo pęka. |
_________________
|
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 13-02-2009, 16:11
|
|
|
Przecież napisał konkretnie. Osa jest mniejsza niż normalna i zachowuje się jak inżynier (tzn. nie da się nią chodzić). Mnie też się kiedyś takie coś zdarzyło, niestety nie pamiętam w jakiej sytuacji. Być może wtedy, gdy pojawił się błąd "za dużo obiektów" i program mimo tego wyprodukował osę. |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
|
|
|
|
Konrad
Wiek: 30 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 47 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 13-02-2009, 19:01
|
|
|
Właśnie A czemu jak inżynier? |
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 13-02-2009, 22:04
|
|
|
COLOBOT napisał/a: | Przecież napisał konkretnie. Osa jest mniejsza niż normalna i zachowuje się jak inżynier (tzn. nie da się nią chodzić). Mnie też się kiedyś takie coś zdarzyło, niestety nie pamiętam w jakiej sytuacji. Być może wtedy, gdy pojawił się błąd "za dużo obiektów" i program mimo tego wyprodukował osę. |
U mnie to jest tak że kiedyś wyprodukowałem osę bez programu(czyli jest na ziemi) i jak było tak z 30 os to wieża strzeliła i jajo pękło i osa została i nie dało się jej zaznaczyć ani przesunąć.l |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
Ostatnio zmieniony przez DeiDara 25-02-2009, 17:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 14-02-2009, 09:19
|
|
|
Cytat: | Przecież napisał konkretnie. Osa jest mniejsza niż normalna i zachowuje się jak inżynier (tzn. nie da się nią chodzić). Mnie też się kiedyś takie coś zdarzyło, niestety nie pamiętam w jakiej sytuacji. Być może wtedy, gdy pojawił się błąd "za dużo obiektów" i program mimo tego wyprodukował osę. |
Przepraszam COLOBOT, ale to mój błąd, moja przeglądarka czasem ma tak, że ucina zdanie (trzeba odświeżyć stronę i patrząc na kawałek postu Konrada...
Cytat: | Czasami zdarza się tak, że jak "wyprodukuje się" osę to ona jakby jest |
...więc nie wiedziałem o co chodzi, ale po chwili się skapnąłem( z tą osą oczywiście i z jajkiem) i napisałem to samo pod jego postem, nie wiedząc że on to napisał.
///Błędy HA! - DeiDara |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez DeiDara 25-02-2009, 17:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 14-02-2009, 09:26
|
|
|
no to go skasuj |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 14-02-2009, 09:34
|
|
|
Wiesz jak bym skasował to Ci co oglądali by te forum, by nie wiedzieli o co z kolei chodzi administratorowi. Co do ciekawostek, używając kodów (allresearch) w wersji demo Colobota, fajnie wyglądają roboty np. osłaniacz, działo fazowe itd.
///Błędy HA! - DeiDara |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez DeiDara 25-02-2009, 17:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 14-02-2009, 09:35
|
|
|
no bez dział i innych rzeczy
Błąd - Colobotwymiiata, moderator w okresie próbnym |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
Ostatnio zmieniony przez colobotwymiiata 02-06-2009, 14:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 14-02-2009, 11:12
|
|
|
Roboty na nogach są ciekawe. |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 14-02-2009, 11:35
|
|
|
A co do tego co napisał Konrad to mi się tak zrobiło z pająkiem we własnych poziomach. Dzieje się tak gdy jajo jest tworzone bezpośrednio pod Obcym (z wyjątkiem tworzenia Obcego przez Królową). |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 14-02-2009, 20:09
|
|
|
Użyjcie zmodyfikowanego programu do tworzenia królówek z mojego tematu "Uatrakcyjnianie misji". Robot tworzy królową obcych,od razu z jajem (królowa nie powstaje w taki sposób jak np. pająk), tylko z tym że jajko zostaje nienaruszone (nie pęka), a królówka jest na wolności (może się przemieszczać).
P.S Ciekawie wygląda królowa, która ma pod sobą jajo, w chwili stworzenia jej. Ciekawy pomysł rodzenia obcych (jajko + królówka).
P.S 2 Przepraszam za powtarzanie słowa królówka |
Ostatnio zmieniony przez Abadon 29-05-2010, 16:30, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 15-02-2009, 16:09
|
|
|
no nawet ciekawy pomysł |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
Ostatnio zmieniony przez DeiDara 25-02-2009, 17:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
colobotwymiiata
Gość
|
Wysłany: 17-02-2009, 16:43 Dziwne
|
|
|
Spróbójcie czegoś takiego: Wybudujcie Elektrownię Atomową, zróbcie ogniwo, ale go nie wyciągajcie. Zaznaczcie Elektrownię, i "Usuń budynek". Ogniwo niby jest, ale go nie ma!
Ale to nie wszystko. Teraz za pomocą "produce" utwórzcie inne Atomowe Ogniwo. Tamto zniknie, a utworzone będzie miało "bliźniaka".
PS.: Można tak z wszystkimi obiektami- fajnie wygląda taki tytan, jak się z niego robot produkuje
///Błędy - DeiDara |
Ostatnio zmieniony przez DeiDara 25-02-2009, 17:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 17-02-2009, 17:04
|
|
|
wow ale odkrycie (to nie sarkazm) |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
|
|
|
|
|