Ciekawostki |
Autor |
Wiadomość |
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 04-02-2009, 18:11 Ciekawostki
|
|
|
Temat do pisania ciekawostek o grze,np.kiedyś słyszałem,że mrówka może zabić mrówkę,królowa umiera nie tylko od Działa fazowego,ukrytych komend,itp...
Zapraszam do pisania |
Ostatnio zmieniony przez Abadon 20-03-2009, 19:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 04-02-2009, 19:12 RE: Ciekawoski
|
|
|
Królowa umiera od:
-Działa fazowego
-Wieży obronnej
-Miny
Z morderstwem wśród mrówek się nie spotkałem. |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 04-02-2009, 20:54 RE: Ciekawoski
|
|
|
Cytat: | Z morderstwem wśród mrówek się nie spotkałem. |
A ja tak, i to co zauważyłem to jest błąd w wersji 1.9 pl, w innych chyba jest to niemożliwe. |
_________________
|
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 04-02-2009, 21:40 RE: Ciekawoski
|
|
|
A w jakich okolicznościach można zabić "siostrę"? Jeśli w 1.9 pl to nie chce mi się wierzyć, że Manta tak się "postarała". |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 04-02-2009, 21:58 RE: Ciekawoski
|
|
|
próbowałem na 1.9pl czasopismowej ale nie wyszło. na zwykłej chyba też nie. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 06-02-2009, 14:28
|
|
|
Co z zabiciem tej mrówki (czego tylko raz byłem "światkiem" [w jednej misji na Tropice w Grawościawie} ) to musi być chyba błąd na mojej wersji (czasopismowej) bo dziwne naprawdę się rzeczy dzieją np. kiedyś mojego gracza "zabiła" ruda tytanu z kopalni, albo że czasem na Wulkani nie ma lawy (jest niewidoczna), jeszcze co zauważyłem to to że nie wszystkie kody działają a właściwie jeden odblokowujący wszystkie budynki. |
Ostatnio zmieniony przez Abadon 29-05-2010, 16:28, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 06-02-2009, 21:07
|
|
|
Aha może mrówki mogą się zabić nawzajem w grawiroślinie? Chociaż nie sądzę. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 07-02-2009, 19:02
|
|
|
Nie chodzi mi dokładnie o to...
Po prostu jak zobaczycie coś ciekawego to piszcie |
Ostatnio zmieniony przez colobotwymiiata 02-06-2009, 14:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Konrad
Wiek: 30 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 47 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 07-02-2009, 19:43
|
|
|
adiblol napisał/a: | Aha może mrówki mogą się zabić nawzajem w grawiroślinie? Chociaż nie sądzę. |
Co to jest grawiroślina?? |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 07-02-2009, 19:56
|
|
|
Cytat: | Co to jest grawiroślina?? |
Są to rośliny w Colobocie, które można spotkać tylko w misjach na Tropice lub w misjach w którym twórca umieścił te rośliny na mapce za pomocą edytoru. Charakteryzują się tym (grawirośliny oczywiście) że mają ciekawy wygląd, jest to jakby taki mlecz bez pyłku tylk że z końcówki wydostaje się jakby jakaś woń, która powoduje że wokół tej rośliny tworzy powłoka (podobna do tej co ma osłaniacz tylko w innym odcieniu [zielony]). Wewnątrz tej powłoki nie można latać. |
_________________
|
|
|
|
|
Konrad
Wiek: 30 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 47 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 07-02-2009, 20:39
|
|
|
Aaaa już wiem |
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 11-02-2009, 19:25
|
|
|
A ja zauważyłem, że można zniszczyć houston! wystarczy trochę pogłówkować(nie ma związku z myśleniem, po prostu wal w niego głową )
PS.: Tak samo można zrobić z Lunar Module'm |
Ostatnio zmieniony przez colobotwymiiata 02-06-2009, 14:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 11-02-2009, 20:24
|
|
|
wow ale odkrycie Abadon już to dawno odkrył |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 12-02-2009, 10:22
|
|
|
Działem też można to zniszczyć.
PS. jak się zniszczy Houston to budynek wybucha ale światełka zostają
Następna ciekawostka:
Jeśli za pomocą ingerencję w pamięć gry (chodzi o tryb debugowania, DemoLisH wie o co chodzi) zmieni się prędkość gry (to co ustawiasz klawiszami F4,F5,F6) na ujemną to powstaną BARDZO dziwne efekty... kamera będzie latać na krańce planszy, budynki i roboty będą się bez powodu niszczyć, nawet może się zmniejszyć do zera osłona statku kosmicznego |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 12-02-2009, 21:03
|
|
|
o lol jaki armagedon:O |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
|
|
|
|
|