Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Epsitec |
Autor |
Wiadomość |
C ruels!
Neokid
Twoja ulubiona misja: user levels,swobodna gra i KO
Wiek: 22 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 185 Skąd: Devil MachineXD
|
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 13-12-2009, 15:35
|
|
|
mówie o ich oprogramowaniu a nie grywalności.
[ Dodano: 14-12-2009, 17:55 ]
daję jeszcze full Buzzing Cars http://rs524.rapidshare.c...uzzing_Cars.rar hasło:darconio
[ Dodano: 19-12-2009, 14:49 ]
W buzzing cars w if() nie może być distance.
Jak ktoś niewie to Buzzing Cars też wykorzystuje CBot.
Ja zaprogramowałem 2 auta rzeby zamną jeździły |
_________________
|
|
|
|
|
C ruels!
Neokid
Twoja ulubiona misja: user levels,swobodna gra i KO
Wiek: 22 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 185 Skąd: Devil MachineXD
|
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 20-12-2009, 13:40
|
|
|
HaHa colobot na Wii przecież tam nie ma klawiatury |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez colobotwymiiata 30-05-2010, 21:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 20-12-2009, 13:43
|
|
|
C ruels! napisał/a: | Gdyby Nintendo robiło Colobota |
... to zamiast CBot'a mielibyśmy lamerski edytor algorytmów w stylu Eli
|
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
sajmon313
Jedi Master
Wiek: 28 Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 42 Skąd: /dev/uarndom
|
Wysłany: 20-12-2009, 23:23
|
|
|
Bartek c++ napisał/a: | W buzzing cars w if() nie może być distance.
|
Ale mżna chyba zrobic tak:
Kod: |
object costam;
float dist;
costam=radar(PowerCell);
dist=distance(position,costam.position);
if(dist<40){
motor(0,0);
} |
tzn. czy powyższy kod działa w Buzzing cars ? |
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 21-12-2009, 16:04
|
|
|
nie bo w buzing cars są inne kategorie i w ogóle, nawet poprzez float, distance nie może być w if. |
_________________
|
|
|
|
|
sajmon313
Jedi Master
Wiek: 28 Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 42 Skąd: /dev/uarndom
|
Wysłany: 22-12-2009, 00:15
|
|
|
Bartek c++ napisał/a: | nie bo w buzing cars są inne kategorie i w ogóle, nawet poprzez float, distance nie może być w if. |
ok, ale czym różni się:
Kod: | float a;
a=15.56;
if(a>40){ |
od
Kod: | float a;
a=distance(position,costam.position);
if(a>40){
|
dla programu to jest dokładnie to samo:
zmienna "a" jest typu float i ma jakąś warość.
chyba że float nie może być w ifie?
albo distance nie zwraca float? tylko coś innego? |
_________________ Validator CBot - Prace Trwają
Ostatnia Aktualizacja: 02.01.10 |
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 22-12-2009, 08:50
|
|
|
w if nie można używać distance , a distance2d można,przepraszam że się nie jasno wyraziem |
_________________
|
|
|
|
|
sajmon313
Jedi Master
Wiek: 28 Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 42 Skąd: /dev/uarndom
|
Wysłany: 22-12-2009, 09:09
|
|
|
Bartek c++ napisał/a: | w if nie można używać distance , a distance2d można,przepraszam że się nie jasno wyraziem |
To wymaga dokładnego zbadania!
Być może problem leży w funkcji distance, a nie w ifie.
możnaby napisać swoją funkcje
Kod: | float distance3d(point p1,point p2){
float a,b,c;
a=distance2d(p1,p2);
if(p1.z>p2.z) b=p1.z-p2.z;
else b=p2.z-p1.z;
c=sqrt(a*a+b*b);
return c;
} |
|
_________________ Validator CBot - Prace Trwają
Ostatnia Aktualizacja: 02.01.10 |
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 22-12-2009, 09:18
|
|
|
zbadałem to dokładniej, samochód jedzie za mną tylko gdy będzie 5 metrów za mną chamuje i wemnie uderza.
[ Dodano: 05-06-2010, 21:58 ]
Heh Epsitec robił komputery... |
_________________
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 10-09-2010, 20:25
|
|
|
musze napisać posta żeby ściągnąć
EDIT: jednak nie będę ściągał, nie wiedziałem że to jest do ściągnięcia z tej strony bo link był ukryty. |
|
|
|
|
0judge0
Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 7
|
Wysłany: 02-09-2011, 10:50
|
|
|
Musze napisać posta, żeby ściągnąć z tego torenta
Edit: Ma ktoś może jeszcze tą grę bo coś linki nie działają? |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 05-09-2011, 14:53
|
|
|
Niestety to archiwum jest głęboko pochowane w wieloczęściowym archiwum, nie chce mi się odzyskiwać... |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|