Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Epsitec
Autor Wiadomość
C ruels! 
Neokid


Twoja ulubiona misja: user levels,swobodna gra i KO
Wiek: 22
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 185
Skąd: Devil MachineXD
Wysłany: 13-12-2009, 15:31   

Ale te gry nie są dziecinne!Ja mam kilka takich!
_________________
http://doladujse.pl/7415 -doładowania na koma
http://www.minecraftaccounts.com?join=34132 - darmowe konta do gry Minecraft
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 13-12-2009, 15:35   

mówie o ich oprogramowaniu a nie grywalności.

[ Dodano: 14-12-2009, 17:55 ]
daję jeszcze full Buzzing Cars http://rs524.rapidshare.c...uzzing_Cars.rar hasło:darconio :-P

[ Dodano: 19-12-2009, 14:49 ]
W buzzing cars w if() nie może być distance.
Jak ktoś niewie to Buzzing Cars też wykorzystuje CBot.
Ja zaprogramowałem 2 auta rzeby zamną jeździły :lol:
_________________

 
     
C ruels! 
Neokid


Twoja ulubiona misja: user levels,swobodna gra i KO
Wiek: 22
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 185
Skąd: Devil MachineXD
Wysłany: 20-12-2009, 12:49   

FE4R napisał/a:
C ruels! napisał/a:
Ten cały Epsitec to gówno nie firma!Gdyby Nintendo robiło Colobota to mielibyśmy już Colobota 5!

Chyba na Wii.... :mrgreen:


No mam nadzieję :-D
_________________
http://doladujse.pl/7415 -doładowania na koma
http://www.minecraftaccounts.com?join=34132 - darmowe konta do gry Minecraft
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 20-12-2009, 13:40   

HaHa colobot na Wii przecież tam nie ma klawiatury :lol:
_________________

Ostatnio zmieniony przez colobotwymiiata 30-05-2010, 21:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 20-12-2009, 13:43   

C ruels! napisał/a:
Gdyby Nintendo robiło Colobota

... to zamiast CBot'a mielibyśmy lamerski edytor algorytmów w stylu Eli

_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
sajmon313 
Jedi Master


Wiek: 28
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 42
Skąd: /dev/uarndom
Wysłany: 20-12-2009, 23:23   

Bartek c++ napisał/a:
W buzzing cars w if() nie może być distance.

Ale mżna chyba zrobic tak:
Kod:

object costam;
float dist;
costam=radar(PowerCell);
dist=distance(position,costam.position);
if(dist<40){
 motor(0,0);
}

tzn. czy powyższy kod działa w Buzzing cars ?
 
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 21-12-2009, 16:04   

nie bo w buzing cars są inne kategorie i w ogóle, nawet poprzez float, distance nie może być w if.
_________________

 
     
sajmon313 
Jedi Master


Wiek: 28
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 42
Skąd: /dev/uarndom
Wysłany: 22-12-2009, 00:15   

Bartek c++ napisał/a:
nie bo w buzing cars są inne kategorie i w ogóle, nawet poprzez float, distance nie może być w if.

ok, ale czym różni się:
Kod:
float a;
a=15.56;
if(a>40){

od
Kod:
float a;
a=distance(position,costam.position);
if(a>40){


dla programu to jest dokładnie to samo:
zmienna "a" jest typu float i ma jakąś warość.

chyba że float nie może być w ifie?
albo distance nie zwraca float? tylko coś innego?
_________________
Validator CBot - Prace Trwają
Ostatnia Aktualizacja: 02.01.10
 
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 22-12-2009, 08:50   

w if nie można używać distance , a distance2d można,przepraszam że się nie jasno wyraziem :oops:
_________________

 
     
sajmon313 
Jedi Master


Wiek: 28
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 42
Skąd: /dev/uarndom
Wysłany: 22-12-2009, 09:09   

Bartek c++ napisał/a:
w if nie można używać distance , a distance2d można,przepraszam że się nie jasno wyraziem :oops:

To wymaga dokładnego zbadania!

Być może problem leży w funkcji distance, a nie w ifie.
możnaby napisać swoją funkcje
Kod:
float distance3d(point p1,point p2){
 float a,b,c;
 a=distance2d(p1,p2);
 if(p1.z>p2.z) b=p1.z-p2.z;
 else b=p2.z-p1.z;
 c=sqrt(a*a+b*b);
 return c;
}
_________________
Validator CBot - Prace Trwają
Ostatnia Aktualizacja: 02.01.10
 
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 22-12-2009, 09:18   

zbadałem to dokładniej, samochód jedzie za mną tylko gdy będzie 5 metrów za mną chamuje i wemnie uderza.

[ Dodano: 05-06-2010, 21:58 ]
Abadon napisał/a:
A tutaj link do strony gdzie znajduje się historia Epsiteca. Naprawdę jest godna podziwu!

http://www.epsitec.ch/support/history/dates

Heh Epsitec robił komputery...
_________________

 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 10-09-2010, 20:25   

musze napisać posta żeby ściągnąć
EDIT: jednak nie będę ściągał, nie wiedziałem że to jest do ściągnięcia z tej strony bo link był ukryty. :/
 
     
0judge0 


Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 7
Wysłany: 02-09-2011, 10:50   

Musze napisać posta, żeby ściągnąć z tego torenta :)

Edit: Ma ktoś może jeszcze tą grę bo coś linki nie działają?
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 05-09-2011, 14:53   

Niestety to archiwum jest głęboko pochowane w wieloczęściowym archiwum, nie chce mi się odzyskiwać...
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012