Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Wygląd Colobot 2
Autor Wiadomość
KulikStudios 
twórca uniwersalny


Twoja ulubiona misja: wszystkie na Orfenii
Wiek: 23
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 59
Skąd: zewsząd
Wysłany: 09-09-2012, 14:39   

mam zamiar przystąpić do produkcji kolejnych ekranów. prosiłbym jednak o propozycje, co zmieniać.

jak na razie do zmiany mam czcionkę i tło. co dalej?
_________________

 
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 09-09-2012, 14:41   

A w tle nie miał być załadowany poziom a'la Half Life/Portal?
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
KulikStudios 
twórca uniwersalny


Twoja ulubiona misja: wszystkie na Orfenii
Wiek: 23
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 59
Skąd: zewsząd
Wysłany: 09-09-2012, 15:02   

nikt go nie nie zrobił, a mi sie śpieszy do fotoszopa

[ Dodano: 09-09-2012, 19:18 ]
może to i wredne pisanie posta pod postem, ale pochwalić się trza!




Ci, którym się spodobało mają zaszczyt być pierwszymi użytkownikami tego designu. ;D

O ile pomysł z awatarami gracza przejdzie, to proponuję użyć ostatni obrazek, jako awatar domyślny

PS.: Jak kogoś interesuje, skąd czerpię inspirację do mych "dzieł:, to niech posłucha. ^ ^
 
 
     
kORMORAN 
Totalne beztalencie


Twoja ulubiona misja: Terranova swobodna
Wiek: 22
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 31
Skąd: StB
Wysłany: 09-09-2012, 21:48   

KulikStudios napisał/a:


Jak nie usłyszę ani jednego pozytywnego zdania na temat mojej pracy wyrejestruję się stąd, połamię płytę z colobotem i znienawidzę tą grę :D


Heh jaki szantaż emocjonalny ;D

Co do menu nawet fajnie to wszystko zrobione ale czy ten spaceart w tle to twój czy z google grafika ? wiesz rozchodzi się o prawa autorskie do grafiki.
_________________
ZERG MUST DIE!!!



 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 09-09-2012, 21:55   

kORMORAN napisał/a:
spaceart w tle to twój czy z google grafika ? wiesz rozchodzi się o prawa autorskie do grafiki

To na razie tylko koncept, nie oficjalny twór, więc może być.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 09-09-2012, 21:58   

Świetna robota, oby tak dalej!
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 09-09-2012, 21:59   

W tle, mozna by bylo miec jakas ladna animacje, ala Civ4, jak ktos wie o co chodzi, slonce latajace dookola ziemi, gdzie na ziemie patrzymy ze stalego miejsca. Pasowalo by.
 
 
     
kORMORAN 
Totalne beztalencie


Twoja ulubiona misja: Terranova swobodna
Wiek: 22
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 31
Skąd: StB
Wysłany: 09-09-2012, 22:00   

Cytat:
To na razie tylko koncept, nie oficjalny twór, więc może być.


No to spoko jakby co trochę się spaceartami bawiłem więc nie było by problemów stworzyć jakieś planetki.
_________________
ZERG MUST DIE!!!



 
     
KulikStudios 
twórca uniwersalny


Twoja ulubiona misja: wszystkie na Orfenii
Wiek: 23
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 59
Skąd: zewsząd
Wysłany: 10-09-2012, 11:25   

Prosiłbym o screena z gry bez paska hud.
Ewentualnie może być też wyrenderowane pomieszczenie.

Mam zamiar zrobić pasek hud, ikonki na pasek, menu w trakcie gry itp..

Gdy już zrobię wszystkie prace, może założyć temat pt. ModernColobot? Wtedy umieszczałbym tam osobne pliczki i graficzki? :D
_________________

 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 10-09-2012, 12:38   

Bez HUD. Jest to maksimum, które można osiągnąć. Kursor myszy, "X" i "zasobnik" są w takich miejscach, które można bez problemu zamazać nawet w GIMP.

Do takiego screenshot'a wystarczy użyć kodu photo2. Jest to niestety maksymalna rozdzielczość, którą mogłem odpalić na swoim staruszku.

TropicaWithoutHUD.png
Plik ściągnięto 363 raz(y) 725,71 KB

_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
KulikStudios 
twórca uniwersalny


Twoja ulubiona misja: wszystkie na Orfenii
Wiek: 23
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 59
Skąd: zewsząd
Wysłany: 10-09-2012, 14:15   

Po długich męczarniach z tablicą znaków, photoshopem, po wypaleniu ok 300 papierosów udało mi się utworzyć coś takiego.

Tropika:


Windows XP Idylla (stworzone po to, by zrozumieć jak hud pokrywa się z innym obrazem
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 10-09-2012, 15:10   

KulikStudios napisał/a:
O ile pomysł z awatarami gracza przejdzie, to proponuję użyć ostatni obrazek, jako awatar domyślny
Nie. Kojarzy się z militaryzmem...

HUD za mało przejrzysty (zwłaszcza mierniczki osłony, temperatury), ale podoba mi się pomysł SatCom Pocket Edition.

Menu świetne...
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
KulikStudios 
twórca uniwersalny


Twoja ulubiona misja: wszystkie na Orfenii
Wiek: 23
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 59
Skąd: zewsząd
Wysłany: 10-09-2012, 15:28   

SatCom Pocket Edition ma być wygodną alternatywą dla komunikatów, które pokazują się na obrazie. Roboty też by to obsługiwały. Pomysł zaczerpnięty z Fallout. Krzyżyk w prawym dolnym rogu miałby kasować powiadomienia.

Jak widać menu jest podobne do poprzedniego, nie miałem pomysłu na przebudowę albo zmianę formy. Nie wiem też, po co miałbym to zmieniać. Ktokolwiek grałby w Colobota 2 mógłby spróbować jedynki bez konieczności nauki nowego interfejsu.

Nazwa gracza (w tym przypadku Raptor) jest przesunięta nad mapkę. Tak samo miałoby być z nazwami robotów.

Zastanawiam się nad wycofaniem guzika "łapki" oraz kontrolek plecaka odrzutowego, bo z pewnością nikt z tego nie korzysta.

Wskaźniki temperatury i osłony oczywiście zostaną zmienione. Po prostu oczekujcie kolejnych screenów :)

Czekam również na kolejne opinie i propozycje !
_________________

 
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 10-09-2012, 17:24   

Ja bym zaproponowal mechanizm, bardziej interaktywne menu. Na poczatku, widzimy sporo tla, bo wszystkie opcje sa po lewej. Ale wybierajac okno, jakies zebatki ida w ruch, i wychodzi tak jakby panel z opcjami.
Ale rozumiem ze trzeba wszystko modernizowac. W takim wypadku, nie widze problemu brac przykladu na silniku source.
 
 
     
KulikStudios 
twórca uniwersalny


Twoja ulubiona misja: wszystkie na Orfenii
Wiek: 23
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 59
Skąd: zewsząd
Wysłany: 10-09-2012, 19:34   

Moje stanowisko jest takie, żeby w końcu dojść do jakiegoś porozumienia. Niech ktoś też zrobi menu, hud itp. Wtedy można byłoby konkurować i wybrać które komu bardziej pasuje.

Nie widze przyszłości w robieniu grafik hurtem, bo się podobają, a na końcu wybrać coś innego bo jest ładniejsze albo zgadza się z nowo-powstałym planem.

Poinformujcie mnie o jakimś konkretnym planie, jestem od razu do usług. Pozdrawiam
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012