Wygląd Colobot 2 |
Autor |
Wiadomość |
KulikStudios
twórca uniwersalny
Twoja ulubiona misja: wszystkie na Orfenii
Wiek: 23 Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 59 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: 09-09-2012, 14:39
|
|
|
mam zamiar przystąpić do produkcji kolejnych ekranów. prosiłbym jednak o propozycje, co zmieniać.
jak na razie do zmiany mam czcionkę i tło. co dalej? |
_________________
|
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
|
|
|
|
KulikStudios
twórca uniwersalny
Twoja ulubiona misja: wszystkie na Orfenii
Wiek: 23 Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 59 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: 09-09-2012, 15:02
|
|
|
nikt go nie nie zrobił, a mi sie śpieszy do fotoszopa
[ Dodano: 09-09-2012, 19:18 ]
może to i wredne pisanie posta pod postem, ale pochwalić się trza!
Ci, którym się spodobało mają zaszczyt być pierwszymi użytkownikami tego designu. ;D
O ile pomysł z awatarami gracza przejdzie, to proponuję użyć ostatni obrazek, jako awatar domyślny
PS.: Jak kogoś interesuje, skąd czerpię inspirację do mych "dzieł:, to niech posłucha. ^ ^ |
|
|
|
|
kORMORAN
Totalne beztalencie
Twoja ulubiona misja: Terranova swobodna
Wiek: 22 Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 31 Skąd: StB
|
Wysłany: 09-09-2012, 21:48
|
|
|
KulikStudios napisał/a: |
Jak nie usłyszę ani jednego pozytywnego zdania na temat mojej pracy wyrejestruję się stąd, połamię płytę z colobotem i znienawidzę tą grę |
Heh jaki szantaż emocjonalny ;D
Co do menu nawet fajnie to wszystko zrobione ale czy ten spaceart w tle to twój czy z google grafika ? wiesz rozchodzi się o prawa autorskie do grafiki. |
_________________ ZERG MUST DIE!!!
|
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 09-09-2012, 21:55
|
|
|
kORMORAN napisał/a: | spaceart w tle to twój czy z google grafika ? wiesz rozchodzi się o prawa autorskie do grafiki |
To na razie tylko koncept, nie oficjalny twór, więc może być. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 09-09-2012, 21:59
|
|
|
W tle, mozna by bylo miec jakas ladna animacje, ala Civ4, jak ktos wie o co chodzi, slonce latajace dookola ziemi, gdzie na ziemie patrzymy ze stalego miejsca. Pasowalo by. |
|
|
|
|
kORMORAN
Totalne beztalencie
Twoja ulubiona misja: Terranova swobodna
Wiek: 22 Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 31 Skąd: StB
|
Wysłany: 09-09-2012, 22:00
|
|
|
Cytat: | To na razie tylko koncept, nie oficjalny twór, więc może być. |
No to spoko jakby co trochę się spaceartami bawiłem więc nie było by problemów stworzyć jakieś planetki. |
_________________ ZERG MUST DIE!!!
|
|
|
|
|
KulikStudios
twórca uniwersalny
Twoja ulubiona misja: wszystkie na Orfenii
Wiek: 23 Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 59 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: 10-09-2012, 11:25
|
|
|
Prosiłbym o screena z gry bez paska hud.
Ewentualnie może być też wyrenderowane pomieszczenie.
Mam zamiar zrobić pasek hud, ikonki na pasek, menu w trakcie gry itp..
Gdy już zrobię wszystkie prace, może założyć temat pt. ModernColobot? Wtedy umieszczałbym tam osobne pliczki i graficzki? |
_________________
|
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 10-09-2012, 12:38
|
|
|
Bez HUD. Jest to maksimum, które można osiągnąć. Kursor myszy, "X" i "zasobnik" są w takich miejscach, które można bez problemu zamazać nawet w GIMP.
Do takiego screenshot'a wystarczy użyć kodu photo2. Jest to niestety maksymalna rozdzielczość, którą mogłem odpalić na swoim staruszku.
TropicaWithoutHUD.png
|
|
Plik ściągnięto 363 raz(y) 725,71 KB |
|
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
KulikStudios
twórca uniwersalny
Twoja ulubiona misja: wszystkie na Orfenii
Wiek: 23 Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 59 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: 10-09-2012, 14:15
|
|
|
Po długich męczarniach z tablicą znaków, photoshopem, po wypaleniu ok 300 papierosów udało mi się utworzyć coś takiego.
Tropika:
Windows XP Idylla (stworzone po to, by zrozumieć jak hud pokrywa się z innym obrazem
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 10-09-2012, 15:10
|
|
|
KulikStudios napisał/a: | O ile pomysł z awatarami gracza przejdzie, to proponuję użyć ostatni obrazek, jako awatar domyślny | Nie. Kojarzy się z militaryzmem...
HUD za mało przejrzysty (zwłaszcza mierniczki osłony, temperatury), ale podoba mi się pomysł SatCom Pocket Edition.
Menu świetne... |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
KulikStudios
twórca uniwersalny
Twoja ulubiona misja: wszystkie na Orfenii
Wiek: 23 Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 59 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: 10-09-2012, 15:28
|
|
|
SatCom Pocket Edition ma być wygodną alternatywą dla komunikatów, które pokazują się na obrazie. Roboty też by to obsługiwały. Pomysł zaczerpnięty z Fallout. Krzyżyk w prawym dolnym rogu miałby kasować powiadomienia.
Jak widać menu jest podobne do poprzedniego, nie miałem pomysłu na przebudowę albo zmianę formy. Nie wiem też, po co miałbym to zmieniać. Ktokolwiek grałby w Colobota 2 mógłby spróbować jedynki bez konieczności nauki nowego interfejsu.
Nazwa gracza (w tym przypadku Raptor) jest przesunięta nad mapkę. Tak samo miałoby być z nazwami robotów.
Zastanawiam się nad wycofaniem guzika "łapki" oraz kontrolek plecaka odrzutowego, bo z pewnością nikt z tego nie korzysta.
Wskaźniki temperatury i osłony oczywiście zostaną zmienione. Po prostu oczekujcie kolejnych screenów
Czekam również na kolejne opinie i propozycje ! |
_________________
|
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 10-09-2012, 17:24
|
|
|
Ja bym zaproponowal mechanizm, bardziej interaktywne menu. Na poczatku, widzimy sporo tla, bo wszystkie opcje sa po lewej. Ale wybierajac okno, jakies zebatki ida w ruch, i wychodzi tak jakby panel z opcjami.
Ale rozumiem ze trzeba wszystko modernizowac. W takim wypadku, nie widze problemu brac przykladu na silniku source. |
|
|
|
|
KulikStudios
twórca uniwersalny
Twoja ulubiona misja: wszystkie na Orfenii
Wiek: 23 Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 59 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: 10-09-2012, 19:34
|
|
|
Moje stanowisko jest takie, żeby w końcu dojść do jakiegoś porozumienia. Niech ktoś też zrobi menu, hud itp. Wtedy można byłoby konkurować i wybrać które komu bardziej pasuje.
Nie widze przyszłości w robieniu grafik hurtem, bo się podobają, a na końcu wybrać coś innego bo jest ładniejsze albo zgadza się z nowo-powstałym planem.
Poinformujcie mnie o jakimś konkretnym planie, jestem od razu do usług. Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
|