Pomysły |
Autor |
Wiadomość |
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 01-05-2012, 22:07
|
|
|
A ja proponuję zagadki rodem z Portala (chodzi o elementy dzięki którym można było dojść do zapowiedzi Portala 2) |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 01-05-2012, 22:26
|
|
|
Może nawiązanie do naszej małej społeczności? Np. nagłówek w gazecie "Fani czekali trzy lata"
My tu o Easter Eggach, a na razie to nie ma ich gdzie umieścić. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 01-05-2012, 23:22
|
|
|
I co z tego? Forum sie rusza i rozgrzewa troszke, i to w lepszy sposob niz twoj nedzny trolling.
Dzielimy sie pomyslami, ze gdy bedzie juz mozna czysto kodowac, to nie bedzie przerw : P |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 02-05-2012, 09:33
|
|
|
PoxiPol napisał/a: | I co z tego? |
To z tego, że to najmniej istotna rzecz, której nawet można nie zauważyć i lepiej dawać pomysły np. na fabułę a nie na głupoty.
PoxiPol napisał/a: | nedzny trolling |
Trolololol. Karm mnie dalej, proszę
/// Simbax, nie przesadzaj już z tym trollowaniem, prosimy. - Raptor
Czemu? :< Ja smutny...
/// Prosty powód: Co za dużo, to nie zdrowo. To, że C ruels!'a nie ma, nie powinno Nas motywować do zmiany mentalności. - Raptor
Nie zmieniam mentalności, lubie trollować i tyle. Oj, gdybyście wiedzieli, co ja na fejsie zrobiłem... Tutaj taki spokojny jestem, a tamten temat to faktycznie był słaby trolling, kiedyś zrobię coś lepszego. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 02-05-2012, 12:57
|
|
|
Jak zrobisz, to zrobie co moge, bys mial przerwe od forum. Jak na razie nie widze abys w jakikolwiek sposob udzielal sie do projektu, oprocz wlasnie tego tematu : l |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 02-05-2012, 13:35
|
|
|
PoxiPol napisał/a: | Jak na razie nie widze abys w jakikolwiek sposob udzielal sie do projektu, oprocz wlasnie tego tematu : l |
W takim razie radzę udać się do okulisty. A co ty zrobiłeś? Jak na razie nie widze abys cokolwiek zrobil, poza narzekaniem na powolną pracę. Napisałbym coś jeszcze, ale szkoda mi czasu, i myślę, że nie tylko ja tak uważam... Powiem ci jedno: ogarnij się i wyluzuj chłopie.
W dodatku offtop się robi. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-05-2012, 14:17
|
|
|
Łoł... Spokojnie... Węszę tutaj kłótnię.
O ile się nie mylę pracujemy teraz nad Colobot Gold.
Misje kampanii raczej pozostaną niezmienne, ale poprawić trzeba według mnie grę swobodną. Dodać jakieś ciekawe elementy. Okresowe inwazje insektów, niedobory określonych materiałów. Dlaczego na swobodnej orfenii nie biją pioruny?
Tym się trzeba teraz zająć. Trzeba w goldzie poprawić grę swobodną. Podczas gdy jedni pracują przy kodzie inni mogą zastanawiać się nad tą właśnie kwestią. |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 02-05-2012, 14:34
|
|
|
Mrocza napisał/a: | Misje kampanii raczej pozostaną niezmienne, ale poprawić trzeba według mnie grę swobodną. Dodać jakieś ciekawe elementy. Okresowe inwazje insektów, niedobory określonych materiałów. Dlaczego na swobodnej orfenii nie biją pioruny? |
I to jest to, czym mogę się zająć!
Chyba pora to ujawnić. Kiedyś, gdy byłem jeszcze w środkowej gimnazjum, zacząłem na własną rękę poprawiać CoLoBoT'a. Chciałem wyeliminować wszystkie niedociągnięcia w misjach, poprzez edycję plików scene, help i innych. Niestety prace stanęły z przyczyn nadmiaru obowiązków służbowych (szkoła, szkoła i inne szkołopodobne).
Nie pamiętam dokładnie, ile udało mi się poprawić. Było to jakieś 20% tego, co wtedy umiałem i 15% tego, co planowałem zrobić.
Poprawiałem głównie tłumaczenie rozkazów SatCom i ich formatowanie, ustawienie obiektów, nielogiczności między misjami itp. oraz oczywiście misje swobodne (standaryzacja ilości zasobów w bazie na początku, więcej wrogich organizmów). Dbałem także o optymalizację samych plików scene.
Gdzieś wyniki swoich prac na pewno mam. Jeśli chcecie, mogę się nimi podzielić z Wami. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 02-05-2012, 14:43
|
|
|
Dziel sie dziel : ) |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 02-05-2012, 14:45
|
|
|
Mrocza napisał/a: | Łoł... Spokojnie... Węszę tutaj kłótnię. |
*Nioch* *nioch*. Tej, faktycznie. Może ktoś uchylić okno?
@Raptor Wrzucaj, najwyżej się nie przyda, a krzywda się nikomu nie stanie.
Nie widzę więcej możliwości w ulepszeniu samej gry swobodnej, niż to co już podaliście. Może zmienne warunki pogodowe i kataklizmy np. powódź? Zawsze jakieś urozmaicenie. Możnaby dodać jakieś dodatkowe budynki, które by chroniły przed tym. Tylko nie wiem czy to nie jest trochę niemożliwe, a co najmniej trudne do wykonania. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-05-2012, 14:53
|
|
|
Nie! Żadnych nowych obiektów! Wymyślanych tornad, trzęsień ziemi ani tsunami.
Te misje potrzebują tylko niewielkiego odświeżenia. To ma być mimo wszystko sandbox a nie survival. Można dodać obcych, ale ich źródło powinno być wyczerpywalne. Jakiś dobrze strzeżony punkt na mapie z obcym gniazdem.
Po drugie zaczynać powinniśmy od zera. Wszystkie badania trzeba najpierw opracować.
Reasumując:
1. Optymalizacja zasobów.
2. Trochę obcych (ale bez przesady).
3. Badania od nowa.
4. Ogólne poprawki typu pioruny na orfenii, utrudnione latanie na wulkanii itp. |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 02-05-2012, 15:00
|
|
|
Mrocza napisał/a: | Można dodać obcych, ale ich źródło powinno być wyczerpywalne. |
W końcu się wybije wszystkie i nie będzie co robić... Nie lepszy jakiś limit jednocześnie istniejących insektów, żeby się nie namnożyły i żeby się od czasu do czasu pojawiały nowe? |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
Ostatnio zmieniony przez Simbax 02-05-2012, 15:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
patrolez
PWr
Pomógł: 2 razy Wiek: 25 Dołączył: 11 Kwi 2012 Posty: 17 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-05-2012, 15:06
|
|
|
Kika trybów? Może niegłupie... |
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 02-05-2012, 16:56
|
|
|
Nom, nie zrobilo by to duzych zmian w silniku wcale. |
|
|
|
|
|