Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Pomysły
Autor Wiadomość
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 01-05-2012, 22:07   

A ja proponuję zagadki rodem z Portala :D (chodzi o elementy dzięki którym można było dojść do zapowiedzi Portala 2)
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 01-05-2012, 22:26   

Może nawiązanie do naszej małej społeczności? Np. nagłówek w gazecie "Fani czekali trzy lata" ;)

My tu o Easter Eggach, a na razie to nie ma ich gdzie umieścić.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 01-05-2012, 23:22   

I co z tego? Forum sie rusza i rozgrzewa troszke, i to w lepszy sposob niz twoj nedzny trolling.
Dzielimy sie pomyslami, ze gdy bedzie juz mozna czysto kodowac, to nie bedzie przerw : P
 
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 02-05-2012, 09:33   

PoxiPol napisał/a:
I co z tego?


To z tego, że to najmniej istotna rzecz, której nawet można nie zauważyć i lepiej dawać pomysły np. na fabułę a nie na głupoty.

PoxiPol napisał/a:
nedzny trolling


Trolololol. Karm mnie dalej, proszę :>

/// Simbax, nie przesadzaj już z tym trollowaniem, prosimy. - Raptor

Czemu? :< Ja smutny...

/// Prosty powód: Co za dużo, to nie zdrowo. To, że C ruels!'a nie ma, nie powinno Nas motywować do zmiany mentalności. - Raptor

Nie zmieniam mentalności, lubie trollować i tyle. Oj, gdybyście wiedzieli, co ja na fejsie zrobiłem... :> Tutaj taki spokojny jestem, a tamten temat to faktycznie był słaby trolling, kiedyś zrobię coś lepszego.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 02-05-2012, 12:57   

Jak zrobisz, to zrobie co moge, bys mial przerwe od forum. Jak na razie nie widze abys w jakikolwiek sposob udzielal sie do projektu, oprocz wlasnie tego tematu : l
 
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 02-05-2012, 13:35   

PoxiPol napisał/a:
Jak na razie nie widze abys w jakikolwiek sposob udzielal sie do projektu, oprocz wlasnie tego tematu : l


W takim razie radzę udać się do okulisty. A co ty zrobiłeś? Jak na razie nie widze abys cokolwiek zrobil, poza narzekaniem na powolną pracę. Napisałbym coś jeszcze, ale szkoda mi czasu, i myślę, że nie tylko ja tak uważam... Powiem ci jedno: ogarnij się i wyluzuj chłopie.

W dodatku offtop się robi.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-05-2012, 14:17   

Łoł... Spokojnie... Węszę tutaj kłótnię.

O ile się nie mylę pracujemy teraz nad Colobot Gold.
Misje kampanii raczej pozostaną niezmienne, ale poprawić trzeba według mnie grę swobodną. Dodać jakieś ciekawe elementy. Okresowe inwazje insektów, niedobory określonych materiałów. Dlaczego na swobodnej orfenii nie biją pioruny?
Tym się trzeba teraz zająć. Trzeba w goldzie poprawić grę swobodną. Podczas gdy jedni pracują przy kodzie inni mogą zastanawiać się nad tą właśnie kwestią.
 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 02-05-2012, 14:34   

Mrocza napisał/a:
Misje kampanii raczej pozostaną niezmienne, ale poprawić trzeba według mnie grę swobodną. Dodać jakieś ciekawe elementy. Okresowe inwazje insektów, niedobory określonych materiałów. Dlaczego na swobodnej orfenii nie biją pioruny?

I to jest to, czym mogę się zająć!

Chyba pora to ujawnić. Kiedyś, gdy byłem jeszcze w środkowej gimnazjum, zacząłem na własną rękę poprawiać CoLoBoT'a. Chciałem wyeliminować wszystkie niedociągnięcia w misjach, poprzez edycję plików scene, help i innych. Niestety prace stanęły z przyczyn nadmiaru obowiązków służbowych (szkoła, szkoła i inne szkołopodobne).

Nie pamiętam dokładnie, ile udało mi się poprawić. Było to jakieś 20% tego, co wtedy umiałem i 15% tego, co planowałem zrobić.

Poprawiałem głównie tłumaczenie rozkazów SatCom i ich formatowanie, ustawienie obiektów, nielogiczności między misjami itp. oraz oczywiście misje swobodne (standaryzacja ilości zasobów w bazie na początku, więcej wrogich organizmów). Dbałem także o optymalizację samych plików scene.

Gdzieś wyniki swoich prac na pewno mam. Jeśli chcecie, mogę się nimi podzielić z Wami.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 02-05-2012, 14:43   

Dziel sie dziel : )
 
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 02-05-2012, 14:45   

Mrocza napisał/a:
Łoł... Spokojnie... Węszę tutaj kłótnię.


*Nioch* *nioch*. Tej, faktycznie. Może ktoś uchylić okno?

@Raptor Wrzucaj, najwyżej się nie przyda, a krzywda się nikomu nie stanie.

Nie widzę więcej możliwości w ulepszeniu samej gry swobodnej, niż to co już podaliście. Może zmienne warunki pogodowe i kataklizmy np. powódź? Zawsze jakieś urozmaicenie. Możnaby dodać jakieś dodatkowe budynki, które by chroniły przed tym. Tylko nie wiem czy to nie jest trochę niemożliwe, a co najmniej trudne do wykonania.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-05-2012, 14:53   

Nie! Żadnych nowych obiektów! Wymyślanych tornad, trzęsień ziemi ani tsunami.
Te misje potrzebują tylko niewielkiego odświeżenia. To ma być mimo wszystko sandbox a nie survival. Można dodać obcych, ale ich źródło powinno być wyczerpywalne. Jakiś dobrze strzeżony punkt na mapie z obcym gniazdem.
Po drugie zaczynać powinniśmy od zera. Wszystkie badania trzeba najpierw opracować.

Reasumując:
1. Optymalizacja zasobów.
2. Trochę obcych (ale bez przesady).
3. Badania od nowa.
4. Ogólne poprawki typu pioruny na orfenii, utrudnione latanie na wulkanii itp.
 
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 02-05-2012, 15:00   

Mrocza napisał/a:
Można dodać obcych, ale ich źródło powinno być wyczerpywalne.


W końcu się wybije wszystkie i nie będzie co robić... Nie lepszy jakiś limit jednocześnie istniejących insektów, żeby się nie namnożyły i żeby się od czasu do czasu pojawiały nowe?
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
Ostatnio zmieniony przez Simbax 02-05-2012, 15:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
patrolez 
PWr


Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-05-2012, 15:01   

Nie ograniczajcie się tylko do niektórych rzeczy. Zawsze może być kilka trybów, np. tryb klasyczny, tryb przetrwania, inwazja etc.

Może wam smaka narobię:
http://www.youtube.com/watch?v=gIYMAymGzdI
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=bproY7G2t4o
Oczywiście w rzeczywistości Colobota trzeba by odpowiednie rzeczy powymyślać.

Np. jeszcze widzi mi się modularność robota czy cuś. Wiadomo, że to są już trochę mocniejsze rzeczy do przemyślenia i wykodzenia, ale to ma być 2-ga część ;> Dużo zabawy przynosi modularność.

http://www.youtube.com/watch?v=GL77mpGWl94
http://www.youtube.com/watch?v=809LE4XcHDA
http://www.youtube.com/watch?v=VSINg1YX7ZE
http://www.youtube.com/watch?v=MGdPJbNYekw
http://www.youtube.com/watch?v=a7JUpTr4D_I
_________________
Wszystko jest obiektem.
Ostatnio zmieniony przez patrolez 02-05-2012, 15:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-05-2012, 15:06   

Kika trybów? Może niegłupie...
 
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 02-05-2012, 16:56   

Nom, nie zrobilo by to duzych zmian w silniku wcale.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012