Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
odkrycia |
Autor |
Wiadomość |
dawid960
Neokid @up: to nieprawda
Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 133 Skąd: z matrixa ( XD )
|
Wysłany: 15-03-2012, 20:10 odkrycia
|
|
|
obrazek na dole (znaleziony w kodzie gry)
obrazek sie nazywa DESTROY
[ Dodano: 15-03-2012, 20:25 ]
a tu coś nowego
ROBBY
W GRZE CHILI??? (COLOBOT W WERSJI ALPHA w/g mnie)
[ Dodano: 15-03-2012, 20:26 ]
bo tak się nazywa (ZNALEZIONY W KODZIE)
[ Dodano: 15-03-2012, 20:29 ]
a tu kolejne cuś
robot z sprzętem budynkowym który nosi astronauta
zwie się mobile factory (jak na obrazku)
|
_________________
kliknij w to, proszę
|
Ostatnio zmieniony przez dawid960 15-03-2012, 20:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-03-2012, 20:35
|
|
|
Kategoria tego budynku to Destroyer i można go wyprodukować używając mojej modyfikacji produce. Służy do niszczenia obiektów OBJECT_SCRAP4(ID:43) i OBJECT_SCRAP5(ID:44). Obiekty te mają w grze wspólną kategorię Scrap. Niszczone obiekty łatwo zmienić w kodzie w pliku autodestroyer.cpp. |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
dawid960
Neokid @up: to nieprawda
Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 133 Skąd: z matrixa ( XD )
|
Wysłany: 15-03-2012, 20:41
|
|
|
ta stara wersja sie zwie tak conférence w/g mnie to colobot w wersji beta
kolejne obrazki z bety (W kodzie gry)
tytan w wersji beta był metalem, a ruda kamieniem
HISTORIA JEDNEGO ROBOTA (JEST ICH WIĘCIEJ)
[ Dodano: 15-03-2012, 20:46 ]
kolejne cuś
jak sie edytuje obiekty
|
_________________
kliknij w to, proszę
|
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 15-03-2012, 20:50
|
|
|
dawid960 napisał/a: | kolejne cuś
jak sie edytuje obiekty |
Jak dla mnie to jedyny dobry wniosek w tym temacie. Słynny edytor służył do przypisywania tekstur poszczególnym modelom. Ciekawe czy się przyda przy zwiększaniu rozdzielczości tekstur oraz modeli? |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
dawid960
Neokid @up: to nieprawda
Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 133 Skąd: z matrixa ( XD )
|
Wysłany: 15-03-2012, 20:53
|
|
|
teraz cuś z sajexu (w/g mnie to zostało zrobione kiedy wydano colobota)
|
_________________
kliknij w to, proszę
|
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 15-03-2012, 20:57
|
|
|
dawid960 napisał/a: | tytan w wersji beta był metalem, a ruda kamieniem |
WTH? Przecie tak właśnie jest!
dawid960 napisał/a: | HISTORIA JEDNEGO ROBOTA (JEST ICH WIĘCIEJ) |
Żadna historia, tylko różne stopnie liczby polygonów (T), w zależności od odległości od obiektu. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
dawid960
Neokid @up: to nieprawda
Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 133 Skąd: z matrixa ( XD )
|
Wysłany: 15-03-2012, 21:03
|
|
|
design (w/g mnie pre alpha)
stara wersja działa fazowego obok
a teraz opcje naszego przenośnego fabryczki (mobile factory)
[ Dodano: 15-03-2012, 21:15 ]
WTF?
TRANSPORTER KTÓRY TRZYMA ŹLE OGNIWO ELEKTRYCZNE?
[ Dodano: 15-03-2012, 21:17 ]
stare logo colobota
[ Dodano: 15-03-2012, 21:33 ]
historia colobota (w skrócie)
1 design
2 chilli
3 conférence
4 ceebot
5 colobot
jakby ktoś nie zrozumiał
1 najstarsza
2 starsza
3 stara
4 nowa
5 najnowsza
[ Dodano: 15-03-2012, 22:36 ]
na dodatek JAK UZYSKAĆ TAKIE WERSJE!!!!
[ Dodano: 15-03-2012, 22:39 ]
Cytat: | Kategoria tego budynku to Destroyer i można go wyprodukować używając mojej modyfikacji produce. Służy do niszczenia obiektów OBJECT_SCRAP4(ID:43) i OBJECT_SCRAP5(ID:44). Obiekty te mają w grze wspólną kategorię Scrap. Niszczone obiekty łatwo zmienić w kodzie w pliku autodestroyer.cpp. |
krzys_h dasz mi linka do twojej modyfikacji bo nie mogę wciąż ją znaleść |
_________________
kliknij w to, proszę
|
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 16-03-2012, 19:58
|
|
|
To jest chyba pierwszy sensowniejszy temat, jaki utworzyłeś...
Tylko pisz bardziej przejrzyście
/// Czy na pewno "sensowniejszy" to nie wiem... Każdy, kto ma źródło, na pewno grzebał w nim trochę i wie o tych screenshot'ach. I na pewno ma też jakieś sensowne przemyślenia na ten temat. Sens tego tematu widzę tylko w shoutbox'ie. - Raptor |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
Ostatnio zmieniony przez Raptor 16-03-2012, 20:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
dawid960
Neokid @up: to nieprawda
Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 133 Skąd: z matrixa ( XD )
|
|
|
|
|
dawid960
Gość
|
Wysłany: 18-10-2012, 01:02
|
|
|
krzys_h napisał/a: | Kategoria tego budynku to Destroyer i można go wyprodukować używając mojej modyfikacji produce. Służy do niszczenia obiektów OBJECT_SCRAP4(ID:43) i OBJECT_SCRAP5(ID:44). Obiekty te mają w grze wspólną kategorię Scrap. Niszczone obiekty łatwo zmienić w kodzie w pliku autodestroyer.cpp. |
Krzys_h jak mam wyprodukować taki budynek? Bo ja jak wpisuję produce (position,orientation,Destroyer,""); to mi nic wychodzi |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Wersja do druku
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|