Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
[Poradnik] Jak skompilować kod?
Autor Wiadomość
musznik 


Wiek: 32
Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 4
Skąd: nieJestemBotem
Wysłany: 14-03-2012, 22:22   

co do vs 2010, udało mi się skompilować po ustawieniu innych toolsów tzw. Project -> properties -> general -> Platform Toolset = Windows7.1 SDK. + To co opisałem w poście wyżej. No i ruszyło, ale grafa się posypała. Mimo tego w trybie emulacji RGB chodzi, prawie.. i to z 1 FPS'em ;]
Ostatnio zmieniony przez musznik 15-03-2012, 13:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Schocker 
Wants cookies!


Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Wadowice
Wysłany: 15-03-2012, 00:28   

A ja spróbowałem to skompilować na wirtualnej maszynie XPka, tzn. na czystym systemie. I coś mi tu nie wychodzi, bo wywala "Gra COLOBOT nie jest zainstalowana", w każdym przypadku - _NET na TRUE, DEMO na TRUE, cokolwiek zmienię, zawsze ten sam komunikat. Instalowałem tylko standardowe biblioteki (JRE etc.), Firefoksa, Eclipse, VC++ ^ i DirectX 8 SDK (z linku podanego w pierwszym poście). Any ideas?
_________________
But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-03-2012, 07:21   

Bo nie ma wpisanych wartości w rejestrze, kiedyś stworzyłem temat, gdzie opisałem jak je dodać. Można też zainstalować oryginalnego colobota z płyty.

[ Dodano: 15-03-2012, 07:22 ]
Albo uruchomić z -nocd, też powinno działać.
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 15-03-2012, 13:06   

Schocker, jak bede w domu, to tobie podam plik rejestracji. Wystarczy wtedy wlaczyc edytor plikow .reg, i go wlozyc, albo po prostu kliknac na ten plik. Ale to dopiero o 16 czy 17.
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-03-2012, 14:51   

Jest w dziale "Modyfikacje" w temacie "Dane colobota w rejestrze" (nie mogę dać linka bo piszę z komórki)
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Schocker 
Wants cookies!


Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Wadowice
Wysłany: 15-03-2012, 15:39   

krzys_h napisał/a:
Jest w dziale "Modyfikacje" w temacie "Dane colobota w rejestrze"


Oo, dziękuję. Nie wiem czemu, ale wcześniej tego wątku nie zauważyłem. Myślę, że można dodać link do niego w pierwszym poście - nie wiadomo, komu się przyda. ^^
_________________
But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
 
 
     
musznik 


Wiek: 32
Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 4
Skąd: nieJestemBotem
Wysłany: 17-03-2012, 10:35   

Wciąż nie moge rozwikłać problemu graku grafiki po kompilacji



Ostatnio zmieniony przez musznik 17-03-2012, 16:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Schocker 
Wants cookies!


Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Wadowice
Wysłany: 17-03-2012, 12:19   

@Up: Mam bardzo podobnie. Tzn. udało mi się skompilować i grafika byłą prawidłowa, ale gra byłą w połowie po francusku i w ogóle... Na świeżym projekcie wszystkie czcionki są ok, ale brakuje innych rzeczy (grafik etc.), gdy je skopiuję z innych folderów - czcionki siadają.
_________________
But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-03-2012, 14:03   

Ja ustawiłem _POLISH na TRUE i skopiowałem colobot*.dat z oryginalnej polskiej gry, a następnie wypakowałem archiwum Polish/TO_Send do głównego katalogu projektu. Po skompilowaniu mam w pełni działającego colobota po polsku.
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
cyklopek11


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 25
Wysłany: 17-03-2012, 15:37   

Potwierdzam to co napisał krzys_h miałem dokładnie takie same problemy z grafiką. Spolszczony colobot śmiga że aż miło.
 
     
lukas_j 
Geek
127.0.0.1<-hack


Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 187
Skąd: localhost
Wysłany: 17-03-2012, 22:56   

Dzięki za info - popróbuje :D
_________________
Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania!
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 18-03-2012, 12:31   

Mógłby ktoś podrzucić skompilowany i działający colobot.exe i cbot.dll?
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 18-03-2012, 13:45   

Przy standardowych ustawieniach.

// Dzięki -adiblol

Compiled.7z
Pobierz Plik ściągnięto 42 raz(y) 444,67 KB

_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


Ostatnio zmieniony przez adiblol 18-03-2012, 13:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
piotrdz 


Twoja ulubiona misja: programowanie ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 55
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 19-03-2012, 23:42   

Mogę potwierdzić, że też pod Windows 7 i VisualStudio 2010 i kompiluje się ładnie po drobnych zmianach w kodzie.
Edit: Niestety niezależnie od ustawień języka, po uruchomieniu wygląda tak:
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-03-2012, 09:16   

Ustaw polski i skopiuj oryginalne pliki colobot*.dat z gry
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012